تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

گزارش تصویری / گردهمایی همرزمان شهدا در کوهدشت

  • کد خبر : 46968
  • 08 فروردین 1393 - 12:46

عکاس : یاسر منصوری / میرملاس نیوز

0-(22)

 

 

0-(1)

 

 

0-(2)

 

 

0-(4)

 

 

0-(5)

 

 

0-(6)

 

 

0-(7)

 

 

0-(8)

 

 

0-(9)

 

 

0-(10)

 

 

0-(11)

 

 

0-(3)

 

 

0-(12)

 

 

0-(13)

 

 

0-(14)

 

 

0-(15)

 

 

0-(23)

 

 

0-(24)

 

 

0-(26)

 

 

0-(25)

 

 

0-(27)

 

 

0-(28)

 

 

0-(22)

 

 

0-(19)

 

 

0-(21)

 

 

0-(18)

 

 

0-(29)

 

 

0-(16)

 

 

0-(20)

 

 

0-(17)

 

عکاس : یاسر منصوری / میرملاس نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=46968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۶
  1. با تشکر از عکس های بسیار زیبایی یاسر منصوری عزیز منتظر عکس زیبای شما در میرملاس هستیم.

    یاد وخاطره شهدا همیشه زنده باد

  2. قطعه شهدا در بهشت زهرای کوهدشت قبلاً خیلی با صفا تر و بهتر و تمیزتر و با حال تر بود . خانواده شهدا هم راضی تر بودند

  3. ای کاش روزی برسد که میرملاس برای عکس ها زیرنویس معرفی افراد بگذارد
    عکس تنها کافی نیست

  4. یک خورده از تهران و شهرهای بزرگ یاد بگیریم
    حداقل وقتی می رویم زیارت اهل قبور و شهدا ، از مزارشان غبار روبی کنیم تا اینطور خاک آلود و ناجور نباشد
    غبار روبی از یاد شهدا منافاتی با غبار روبی از مزارشان ندارد

  5. عالی بود.
    حیف که نتونستم باشم.

  6. با سلام عکسا خیلی قشنگن ولی از زاویه بهتری هم میتونستین عکس بگیرین.

  7. با سلام… مراسم خیلی جالب بود و با تشکر از برادر یاسر منصوری که خیلی جالب عکاسی کردن.

  8. یادگاران دوران دفاع مقدس باید به ثبت اندوخته‌های خویش اهتمام ورزند و این زمینه‌ای برای آگاهی نسل جوان از این دوران است، این امر موجب انتقال معارف دفاع مقدس به‌خوبی و به‌طور مناسب به نسل جوان خواهد بود.
    انتقال تجربیات یادگاران دوران دفاع مقدس به جوانان موجب ترویج فرهنگ ایثار در جامعه می‌شود.
    امروز با وجود ماهواره، اینترنت و سایر فناوری‌های روز دنیا، نیازی به جنگ سخت نداریم و دشمن به‌راحتی می‌تواند با استفاده از این تجهیزات نیازهای خود در مورد انحراف فکری جوانان را برآورده سازد و بهره گیری از ظرفیت‌های یاد شده سدی در برابر انحرافات است.

  9. خیلی خوشحال شدم چهره دوستان قدیمی رادیدم اما بهتر است می نوشتید همرزمان شهدا(خارج از کوهدشت که درایران اسلامی مشغول خدمت هستند یا بازنشستگان سرافراز سپاه)که دوستان همرزم کوهدشتی هم ناراحت نشوندکه درجریان این گردهمایی نبوده ایم ما هم دوست داشتیم برادران همرزممان رازیارت کنیم

  10. می پسندم

  11. بله منم بانظر آقای یگانه عزیز موافقم .اطلاع رسانی خیلی ظعیف بوده کاش خبرداشتیم وهمه می اومدیم. باز هم جای تشکر دارد .

  12. یادمان باشد اگر شهید نشویم می میریم

  13. با عرض سلام وادب
    جهت اطلاع دوستان:
    غبار روبی مزار شهدا از وظایف شهرداری و آتش نشانی است که متاسفانه در این زمینه سهل انگاری ها فراوان است

  14. من فقط آقایان شکر بیگی ، محمدی و ایام را شناختم آقای منصوری هم می تونستند بهتر از اینا عکس بگیرند

  15. روز وصل دوستداران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد باد

  16. یعنی این گرد همایی شامل این ده نفر میشن چرا به همه همرزمان اطلاع ندادن فکر کنم خصوصی باشه

  17. یادمان باشد که ما خون داده ایم
    یک بیابان مرد مجنون داده ایم
    یادمان باشد پیام افتاب
    دست نااهلان نیفتد انقلاب
    ازبرگزار کنندگان کردهمایی سپاسگزارم .اما انعکاس گردهمایی که به یاد شهدا انهم در شهری که شهدای زیادی تقدیم انقلاب نموده و ازادگان سرافراز و جانبازان دلیر ورزمندگان بسیاری در ان زندگی میکنند با این تعداد شرکت کننده (پنجاه نفر) کار درست و شایسته ای نبود بلکه میتوان گفت توهین بزرگی به شهر شهید پرورمان بود. وقتی سخن از گردهمایی به میان می اید و از فرمانده ای شجاع و نام اور همچون سردار باقری جهت سخنران دعوت به عمل میاید شایسته نیست کمتر از پانصد نفر در ان جلسه شرکت کننده داشته باشیم
    استدعا دارم از این پس به این مهم توجه داشته باشید . مجددا از برگزارکنندگان تشکر مینمایم اما……….

  18. باسلام به کریم امرایی دوست سالهای پرازخاطره ام . من آرزوی دیدن خیلی ازدوستان قدیم رو دارم، دوستانی که سالهاست ازاین دیارهجرت کرده وهرکدام درگوشه ای ازاین خاک گهربارمشغولند،انتظارزیارت تورو دراین گردهمایی داشتم اما سعادت نصیبم نشد. همواره تندرست وسالم باشی

  19. با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت کلیه همشهریان و هم استانیهای عزیز بویژه خانواده های معظم شهدا و مدیریت محترم سایت به نظر من می شود به بهانه عید نوروز که بیشتر رزمندگان در شهرستان حضور دارند می تونست بانی برنامه دعوت بیشتری از همسنگران شهدای معظم

  20. دوست گرامی جناب اقای ازادبخت سلام و عرض ارادت بسیار علاقه مند بودم از برنامه با خبر میشدم تا هم زیارت قبور شهدای شهرمان نصیبم گردد و هم توفیق دیدار دوستان قدیمی ده شصت را داشته باشم اما کم سعادت بودم. خداوند به شما و دیگر دوستان عزیزم عزت و سربلندی عنایت فرماید.۰۹۱۲۲۳۹۳۳۶۰

  21. با سلام و عرض ادب و ارادت خدمت همه ی دلسوزان واقعی انقلاب که گذشته درخشانی در اعتلای این دیار داشتند و باعث افتخار کوهدشت و کوهدشتی بودندولی کاش از ماهم که خاک و خون خورده گمو و قمیش و گرده رش و بانه و بوکان و کله قندی و تپه منافقین … بودیم یادی می کردید . خدمت دوست عزیزم آقای امرایی سلام و عرض ادب دارم یادش بخیر . یاد باد آن روزگاران یاد باد . مرد و نامرد مرز مشخصی داشتند امروز زبانها جایگاه افراد را مشخص میکند.

  22. کاش به خانه ی جانبازان و رزمندگان و آسایشگاه و بیمارستان مردان مرد جبهه ها سرکی میکشیدیم تا وضعیت این دلاورمردان دیروز را به عینه در آرشیو مردمک چشممان حکاکی می کردیم وای به روزی که ما از این شهدای زنده غافل شویم و به این ارزشها ارج ننهیم همه ی ما مدیون خانواده و خود آنها هستیم / ارزش هر جامعه به جانفشانی مردان مردش بستگی دارد . درود بر شرفشان .

  23. به عکس شهدا نگاه میکنیم عکس شهدا عمل میکنیم

  24. با سلام و عرض ادب به محضر همه دوستان و تبریک حلول سال نو
    و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها
    اینجانب به نمایندگی از آن جمع محدود نکاتی را تقدیم می دارم
    ۱- از اظهار نظر عزیزان که نشان از عنایت شان به اهمیت موضوع دارد ، بی نهایت سپاسگزاریم .
    ۲- از سال گذشته یک گردهمایی فراگیر با حضور همه همرزمان شهدای شهرمان در دستور کار قرار گرفته که زمان پیشنهادی آن اواخر خردادماه و یا اوائل تیرماه ، قبل از ماه مبارک رمضان است که امیدواریم تا پایان فروردین قطعی شود .
    ۳- در خصوص نشست ۶ فروردین دو نظر وجود داشت : یکی این که با اطلاع رسانی گسترده و حضور جمع کثیری باشد و دوم این که به سبب عدم امکان حضور بسیاری از عزیزان در تعطیلات نوروزی ، نشست بصورتی محدود و در حد یک تجدید دیدار بدون نیاز به رسانه ای شدن باشد . (حتی تأخیر میرملاس هم در گزارش آن در همین راستا بود اما وقتی برخی از سایت ها منعکس نمودند آنها هم ناچار شدند .)
    در جمع بندی ، نظر دوم پذیرفته و عملی گردید که در همین مورد نیز یکی از اشکالات ، عدم دسترسی به شماره تماس برخی عزیزان بود ولذا در نشست مذکور یکی از عزیزان تقبل نمود در اولین فرصت ممکن شماره تلفن تمامی رزمندگان کوهدشتی را جمع آوری نماید ضمن آنکه برای آن گردهمایی اصلی ، از تمامی امکانات اطلاع رسانی استفاده خواهد شد .
    ۴- مناسب است که درفرصت باقیمانده تمامی عزیزان دارای هر سلیقه ای که هستند در مورد برنامه های آن پیشنهاد ارائه فرمایند .
    ۵- تقاضای عاجزانه آن است که همگان از پرداختن به حاشیه ها اجتناب نموده و این حرکت را با مسائل درد آور سیاسی شهرمان خلط ننمایند . بدیهی است اگر کسانی با اهداف سیاسی کارانه به این وادی وارد شوند دیری نخواهد گذشت که عواقبش را نظاره گر خواهند بود .

  25. به نظر جمعیت حاظرین در جلسه کم بود و یک جلسه خصوصی بود تا گردهمایی

  26. بیاد شهید سیف اله اسدی صلوات جناب اقای اذادبخت سلام خسته نباشی من همیشه از مشتریان پرپاقرص سایتتون بودم ازتون خواهشی دارم من داداش این شهیدعزیز هستم که به دلیل مشکلات دوره جنگ کوهدشت نیستم اما هراز گاهی کوهدشت میام واز بلوارشهدا رد میشم هیچ گونه عکسی از این شهید نیست چرا چرا ویک بارم بنیاد شهیدم که رفتم قول دادن درست بشه ووقطی یکی از اقوامو دوباره فرستادم بهانه نداشتن عکس شهیدو کردن حالا ازتون خواهش میکنم این کارو برای شادی روح این شهید انجام بدید اگه دوباره بهانه عکس شهید شد روی سایت پیام بدید صدتا عکس برایتون میفرستم ازسایت خوب شما هم تشکر میکنم باتشکر جانباز پنجاه درصدبرادر شهیداسدی

  27. سلام و تبریک سال نو و با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای تمام هموطنان بویژه همشهریان خوب کوهدشتی
    با نظر حاج آقای قبادی مبنی بر دوری از حواشی و پرداختن به اصل موضوع موافقم. دوستان لطفأ نظرات و پیشنهادات را در قالب ایمیل، پیامک، تلفنی یا زیرنویس در این سایت، نظر خود را در رابطه با برگذاری مجمع عمومی تابستان پیش رو در خصوص: روز و ساعت، مکان گردهم آیی، موضوعات قابل طرح، سخنرانان، مداحی و هر آنچه به ذهن می آید و حتی کیفیت و شکل پذیرایی و …، را به اطلاع مدیر مجمع حاج آقای قبادی قرار برسانند تا مجمع بصورتی بسیار زیبا و جامع و مانع برگزار و گلایه ای برای همرزمان عزیز شهدا باقی نماند.
    از بیان نقطه نظرات دوستان تقدیر و تشکر می شود.

  28. اَنَّ الْاَرْضَ یَرِثُها عِبادِىَ الصّالِحُونَ‏

  29. با سلام محضر مبارک تمامی شهدای جنگ تحمیلی ، زیرا ما معتقدیم که شهدای عزیز ناظر بر اعمال ما هستند در یکی از تصاویر عکس زیبای رزمنده دلاور و استاد اخلاق خودم جناب آقای دکتر مراد سوری را دیدم و خیلی خوشحال شدم واقعاً ای کاش برای ایشان و دیگر همرزمان شهدا به صورت ادواری همایش ها و جلساتی برگزار گردد که از این طریق بیشتر بتوان به ترویج غرهنک ایثار و شهادت پرداخت مگر نه مقام معظم رهبری در بیانات گهربارشان همیشه به زنده نگه داشتن یاد شهدا و رزمندگاتن تأکید داشتند.

  30. سلام اقای اذادبخت چه خبر منتظر خبرهای خوش شما هستم ایشالا شادی روح شهید اسدی صلوات

  31. ضمن خسته نباشید به حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج هادی قبادی. چرا عکس ها را گزینشی انتخاب کرده اند. بحث نفس ماجراست نه عکس من یا کسی دیگر. امیدوارم مدیر مسئول و عزیزانی که مطالب را انتخاب می کنند دقت نظر بیشتری داشته باشند.

  32. دریادلان از پرتگاه مرگ به دریا رسیده اند و ما در کوچه از صدای باران می گریزیم…
    درود بر روان پاک شهدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.