تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

بازوند : تولید ۳۰ برنامه متنوع صدا و سیمای لرستان در توسعه صنعت گردشگری

  • کد خبر : 47010
  • 08 فروردین 1393 - 14:18

    صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰ برنامه متنوع از جاذبه های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهد داشت. مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با […]

 
 
صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰ برنامه متنوع از جاذبه های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهد داشت.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰برنامه متنوع از جاذبه‌های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهد داشت.

به گزارش میرملاس نیوز ، محمد بازوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در خرم آباد، اظهار داشت: صداوسیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰برنامه متنوع از جاذبه‌های گردشگری در نقاط مختلف استان در راستای اشاعه فرهنگ گردشگری همگام با دیگر مسئولان استانی تلاش مضاعفی برای توسعه صعن تتوریسم وگردشگری در استان خواهد داشت.

مدیر کل صداوسیمای لرستان گفت: توسعه صنعت گردشگری لرستان یکی از اولویت‌های سازمان صدا و سیماست.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در لرستان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویکردهای صدا و سیما است که دراین راستا در نوروز و بقیه ایام سال برنامه‌هایی را تولید و پخش می‌کند.

وی نشاط‌ آفرینی، امیدبخشی، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی را رسالت صدا و سیما عنوان کرد و ادامه داد: نهادینه‌سازی آداب و رسوم پسندیده، مدیریت پیام و اطلاع‌رسانی در مورد آثار تاریخی در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.

بازوند بر ضرورت گسترش صنعت گردشگری با بهره‌گیری از ظرفیت‌ رسانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: راهنمایی مهمانان نوروزی و معرفی آثار باستانی، مناظر طبیعی و گردشگاه‌های مناطق مختلف با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر کل صداوسیمای لرستان به ایجاد ارتباط بین متولیان امور با مسئولان ستاد تسهیلات سفر‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مشکلاتی بر سر راه خدمت‌رسانی به مسافران وجود دارد که صدا و سیما از طریق انعکاس مسائل درصدد رفع آن‌هاست.

وی تلاش برای تقویت روابط فرهنگی و صله ارحام، بهبود ارتباط اعضای خانواده و استحکام آن را هدف صدا و سیما عنوان کرد و بیان داشت: با این محوریت و سیاست کلی برنامه‌های مختلفی برای تعطیلات نوروزی تدارک دیده‌ایم.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. با تبریک سال نو خورشیدی
    این همه اسناد و مستندات تاریخ راجب تمدن ایلامیان در سرزمین لرستان وجود دارد اما متاسفانه تاکنون کوچکترین برنامه ای از تمدن نیاکان مردمان این سرزمین کهن ساخته نشده است .

    • مطمئنی کمیر جان تاکنون کوچکترین برنامه ای از تمدن نیاکان مردمان این سرزمین کهن ساخته نشده است ؟شما روزانه چند ساعت یا بهتر بگم چند دقیقه یا چند ثانیه افلاک یا صدای لرستان رو میبینید یا میشنوید/خواهشا در طول هفته گاهی وقتها صبح ها ۱۰تا۱۲یا عصرها حوالی ساعت ۴تا ۷ بشین پای افلاک شاید دفعه بعد بدون کینه ورزی نظر دادی قربانت شوم

      • با سلام بر دوستدار افلاک
        برنامه های زیادی بطور سربسته همش صحبت از تاریخ کهن لرستان در افلاک پخش شده اما مشخصاً و اینکه نیاکان این سرزمین باستانی چه کسانی بوده اند هیچ برنامه ای دیده نشده است -نام پادشاهان و دیگر افراد سرشناس تمدن ایلامیان در همه کتب موجود است اما آیا شبکه افلاک نامی از این ها و اقداماتشان آورده است .آیا تا کنون از نوشته های تاریخی که در مورد ایلامیان مستند وجود دارد کمترین برنامه و حتی انیمیشنی ساخته شده است .چند درصد مردم ما از گذشته تاریخی خود خبر دارند -حکومت مادها در ۲۵۰۰ سال پیش فقط ۵۰ سال داوام داشته است .و آن هم برای اکثر باستان شاسان روشن نیست که از چه گروهی بوده اند – برادران آذری و برداران کرد هرکدام آن را منتسب به خود می دانند و چنان در برنامه های خود برای این دوره کوتا مدت تبلیغ می کنند که انگار چیزی غیر از مادها وجود نداشته است .اما تمدن ایلامیان که قوم لر بر جایگاه تاریخی و جغرافیایی آن نشسته هفت هزار سال تاریخ مکتوب و مستند دارد که اگر از مخاطبین افلاک بپرسید کمترین اطلاعی از این تمدن ندارند-این تمدن یکی از سه تمدن نخستین دنیاست (سومر-بابل و ایلام ) که نقش بسیار بلاند در سرنوشت بشر داشته است -در خصوص شناخت این تمدن کتب بسیاری وجود دارد که خوشخبتانه همگی از افراد خارجی و بی طرف هستند و بدون هیچ گونه تعصب قومی ایلامیان را اجداد قبایل لرها می دانند-بسیار ممنون می شوم اگر نام برناه های را که در خصوص تمدن باستانی ایلامیان از صدا و یا سیما پخش می شود نام ببرید -چونکه شبکه افلاک یکی از شبکه های مورد علاقه بنده است

  2. از زحمات بچه های صداوسیما به خصوص جناب بازوند تشکر میکونیم /انشاالله روزی برسه بودجه کافی برسه و تولیدات فاخرتری ببینیم

  3. جا داره که از برنامه های خوب افلاک تشکر کنم خصوصا برنامه ساعت۸شب

  4. مرسی بازوند به خاطر تحولات صداسیما

  5. آقای بازوند اگه میشه با دعوت از نمایندگان مجلس اونا رو بازخواست کنید تا مشخص شه به وعده هاشون عمل کردن یا نه؟

  6. واقعا آقای بازوند از مدیران لایق بومی هستن

  7. دست مدیران و عوامل شبکه افلاک درد نکند به خاطر برنامه های سرگرم کننده شبانه ایام نوروز

  8. باسلام وتشکر از آقای بازوندوتمام مسولان ودست اندرکاران صداسیمای لرستان بخاطربرنامه های متنوع وجذاب امیدوارم درسال جدید پیامهای آموزنده وراه گشای رهبرفرزانه امام خامنه ای سرلوحه برنامه زندگی ما وشمامسولان دلسوز وزحمتکش سازمان باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.