- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازوند : تولید ۳۰ برنامه متنوع صدا و سیمای لرستان در توسعه صنعت گردشگری

 
 
صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰ برنامه متنوع از جاذبه های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهد داشت.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان گفت: صدا و سیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰برنامه متنوع از جاذبه‌های گردشگری در نقاط مختلف استان خواهد داشت.

به گزارش میرملاس نیوز ، محمد بازوند در گفت‌وگو با خبرنگاران در خرم آباد، اظهار داشت: صداوسیمای لرستان همگام با دیگر ادارت مرتبط با گردشگری در ایام نوروزی با تولید بیش از ۳۰برنامه متنوع از جاذبه‌های گردشگری در نقاط مختلف استان در راستای اشاعه فرهنگ گردشگری همگام با دیگر مسئولان استانی تلاش مضاعفی برای توسعه صعن تتوریسم وگردشگری در استان خواهد داشت.

مدیر کل صداوسیمای لرستان گفت: توسعه صنعت گردشگری لرستان یکی از اولویت‌های سازمان صدا و سیماست.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری در لرستان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رویکردهای صدا و سیما است که دراین راستا در نوروز و بقیه ایام سال برنامه‌هایی را تولید و پخش می‌کند.

وی نشاط‌ آفرینی، امیدبخشی، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی را رسالت صدا و سیما عنوان کرد و ادامه داد: نهادینه‌سازی آداب و رسوم پسندیده، مدیریت پیام و اطلاع‌رسانی در مورد آثار تاریخی در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد.

بازوند بر ضرورت گسترش صنعت گردشگری با بهره‌گیری از ظرفیت‌ رسانه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: راهنمایی مهمانان نوروزی و معرفی آثار باستانی، مناظر طبیعی و گردشگاه‌های مناطق مختلف با جدیت دنبال می‌شود.

مدیر کل صداوسیمای لرستان به ایجاد ارتباط بین متولیان امور با مسئولان ستاد تسهیلات سفر‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مشکلاتی بر سر راه خدمت‌رسانی به مسافران وجود دارد که صدا و سیما از طریق انعکاس مسائل درصدد رفع آن‌هاست.

وی تلاش برای تقویت روابط فرهنگی و صله ارحام، بهبود ارتباط اعضای خانواده و استحکام آن را هدف صدا و سیما عنوان کرد و بیان داشت: با این محوریت و سیاست کلی برنامه‌های مختلفی برای تعطیلات نوروزی تدارک دیده‌ایم.