تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

امام جمعه خرم‎آباد: پیوستگی اقتصاد و فرهنگ، پایه‎های نظام را مستحکم می‎کند

  • کد خبر : 47057
  • 08 فروردین 1393 - 19:23

  امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه امروز اقتصاد و فرهنگ، عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان قصد دارند در این عرصه به ما ضربه بزنند.  به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‎الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‎های نماز جمعه خرم‎آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد […]

0-(7)

 

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه امروز اقتصاد و فرهنگ، عرصه تقابل دشمن با نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمنان قصد دارند در این عرصه به ما ضربه بزنند.

 به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‎الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‎های نماز جمعه خرم‎آباد با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: رهبر معظم انقلاب عناوین سال را بر اساس نیاز کشور تعیین می‌کنند و شعار امسال در واقع بیانگر دو دغدغه رهبری یعنی اقتصاد و فرهنگ بوده است.

 وی با بین اینکه جهت‎گیری کار مردم و مسئولان با این نامگذاری تعیین می‎شود، تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن، عزم ملی است و از این رو مردم باید به دنبال اقتصاد مقاومتی و مسئولان نیز به دنبال مدیریت جهادی باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه پیوستگی اقتصاد و فرهنگ پایه‎های نظام را مستحکم می‎کند، افزود: باید همگان در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

 وی همچنین با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: امام راحل در این روز مهمترین همه پرسی را برای تعیین نوع حکومت در ایران فراهم کرد و مردم توانستند بیش از ۹۸ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دهند.

 خطیب جمعه خرم‎آباد تصریح کرد: امام بزرگوار نیز ۱۲ فروردین را عید بزرگ مملکت ایران دانستند و اکنون پس از گذشت ۳۵ سال مردم ایران با حضور گسترده در صحنه‎های انتخابات گوناگون از جمله ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی این نظام را استوار و تثبیت کرده‎اند.

 میرعمادی همچنین با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت و ۱۴ فروردین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: امروز در آزمایش بزرگی به سر می‌بریم و آن آزمایش این است که چگونه حرمت دختر پیامبر(ص) را حفظ کنیم و از مردم ولایتمدار لرستان انتظار می‎رود از این آزمایش سربلند بیرون بیایند و حرمت بانوی بزرگ اسلام را حفظ کنند.

 وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه شهادت یکی از پنج مرزبان ربوده شده را تسلیت گفت و تروریست‎های حاضر در شرق ایران را از عوامل تروریستی ریگی دانست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.