تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر کریمی فر : آموزش و پرورش لرستان میزبان ۴۷ هزار و ۸۱۹ مسافر بود

  • کد خبر : 47060
  • 08 فروردین 1393 - 19:30

  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ستادهای اسکان این نهاد در هفته نخست تعطیلات نوروزی میزبان ۴۷ هزار و ۸۱۹ نفرمسافر و گردشگر نوروزی در قالب هشت هزار ۵۵۷ خانوار بوده است. گودرز کریمی روز جمعه افزود: وی تصریح کرد: لرستان به لحاظ دارا بودن جاذبه های مختلف گردشگری پایتخت ژئو توریسم کشور […]

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ستادهای اسکان این نهاد در هفته نخست تعطیلات نوروزی میزبان ۴۷ هزار و ۸۱۹ نفرمسافر و گردشگر نوروزی در قالب هشت هزار ۵۵۷ خانوار بوده است.

گودرز کریمی روز جمعه افزود: وی تصریح کرد: لرستان به لحاظ دارا بودن جاذبه های مختلف گردشگری پایتخت ژئو توریسم کشور معرفی شده و تاریخ کهن این سرزمین و یادمان های به جای مانده از آن مانند قلعه ها، پل ها، سنگ نوشته ها، غارهای مسکونی پیش از تاریخ و غارهای منقوش همگی جزو جاذبه های توریستی این استان به شمار می آیند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش لرستان تعداد ۱۴۷ مرکز آموزشی، فرهنگی و رفاهی را با هزار و ۵۰۰ اتاق با تجهیزات متعارف برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اضافه شدن پنج مرکز آموزشی در قالب ۵۶ اتاق به مراکز اسکان گفت: بر همین اساس لرستان در پذیرش و اسکان مسافرین نوروزی رده یازدهم کشوری خود را حفظ کرده است.

کریمی فر ادامه داد : وجود آبشارهای طبیعی خروشان ،چشمه های جوشان ، اماکن تاریخی و آب و هوای معتدل در لرستان سبب شده تا آمار مسافرین تا امروز نسبت به سال قبل ۱۳درصد رشد داشته باشد .

وی میزان ماندگاری مسافرین نوروزی را در لرستان دو ۲ روز عنوان کرد و گفت: تلاش برای رفاه هرچه بیشتر مسافران در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب دکتر ضمن خدا قوت لطفا فکری به حال اداره نوراباد بکنید با انتخاب علی حاجی پور نیروی ولایی و خدوم به مدیریت اداره روح امام و همرزمان شهیدش و دل مردم فهیم نوراباد شاد خواهد شد انشالا

  2. فرهنگیان عزیزدلفانی این آقای حاجی پوردرطول خدمت یک دهه خوددرمعاونت آموزشی چه کارمثبت وخارق العاده ای انجام داده گذشته ازاین ایشان یک فرداصول گراهستند که بادولت تدبیروامید هیچ سنخیتی ندارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.