تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

تشکیل خانه مطبوعات لرستان / دبیر سرویس سیاسی میرملاس نیوز ،به عنوان عضو هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان معرفی شد

  • کد خبر : 4715
  • 04 خرداد 1391 - 3:37

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در جریان دومین دوره انتخابات خانه مطبوعات لرستان فیروز اسماعیلی نژاد دبیر سرویس سیاسی سایت خبری میرملاس نیوز به عنوان عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان معرفی شد. بر اساس این گزارش فیروز اسماعیلی نژاد با ۶۳ رای ، ابراهیم شریفی با ۵۴ رای و محمدرضا جایدری با ۵۲ […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در جریان دومین دوره انتخابات خانه مطبوعات لرستان فیروز اسماعیلی نژاد دبیر سرویس سیاسی سایت خبری میرملاس نیوز به عنوان عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان معرفی شد.

بر اساس این گزارش فیروز اسماعیلی نژاد با ۶۳ رای ، ابراهیم شریفی با ۵۴ رای و محمدرضا جایدری با ۵۲ رای به ترتیب به عنوان اعضای اول تا سوم بخش خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاریها را کسب نمودند و محدثه باباعلی مقدم با کسب ۴۱ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

همچنین در ادامه این انتخابات حسن ایزدی عضو اصلی و رامین جانی پور(علی البدل) حسن مرادی عضو اصلی و وحید بیرانوند)علی البدل( محمدجعفر ایرانی ، فرج مرادی به عنوان اعضای اصلی و شهاب پورهاشمیان (علی البدل) سعید مالکوچی زیبا میرزایی پور عنوان بازرس اصلی و محمد مهران نژاد به عنوان بازرس علی البدل انتخاب  و معرفی شدند.

در این دوره از انتخابات که روز چهارشنبه در تالار شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، هفت عضو اصلی و چهار عضو علی البدل و همچنین دو بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل خانه مطبوعات استان لرستان انتخاب شدند.

این انتخابات در مجموع با حضور ۱۲۴ نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه استان لرستان برگزار شد که در نتیجه آن هیات مدیره دومین دوره از خانه مطبوعات استان لرستان انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. انتخابات این دوره بر اعضاء جوان ،خوش نام و پرتلاش مبارک باد امید واریم موفق باشید

  2. سلام وسپاس ودرودخدابرهمه انتخاب شدگان امیداست باهمدلی موفق باشندوازدرایت همدیگرخصوصادکترایرانی بهره مندشوند

  3. تبریک آقای اسماعیلی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.