- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان : آموزش و پرورش لرستان با حضور دکتر کریمی فر ، افق روشنی دارد

IMG_0063.jpgرییی

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان در دیدار با دکتر کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت : با شکل گیری حماسه ی سیاسی مردم در ۲۴خرداد ۹۲ تحول عظیمی در کشور رخ داد که منشاء تحرک ،پویایی و امید در سطح آحاد جامعه گردید . عبدالرضا فولادوند افزود : با شکل گیری دولت تدبیر و امید ، عشق و امید به آینده ای روشن در جامعه زنده شد و در شریان های حیاتی کشور روحی تازه دمید

وی خاطر نشان کرد :آموزش و پرورش زمینه ساز رشد فکری و اخلاقی انسان های یک جامعه پویا است و  اگر بخواهیم  عزت وکرامت داشته باشیم ، هیچ راهی نداریم جز اینکه از علوم تجربی، تکنولوژی و دستاوردهای مثبت تمدن بشری استفاده کنیم .فولادوند ادامه داد :یکی از وظایف مهم نظام آموزش و پرورش کشور تربیت انسان های «خودباور» است. وی تصریح کرد : با وجود شخصیت های علمی و فرهنگی همچون دکتر روحانی در راس قوه مجریه کشور و دکتر فانی در راس وزارت آموزش و پرورش می توان به تحولات مثبت در عرصه علمی و فرهنگی کشور امیدوار بود .

فولادوند آموزش و پرورش را نهادی آموزشی و فرهنگی خواند و گفت : برای رسیدن به جامعه ای ایده آل، پیشرفته و پویا که در آن انسان ها صاحب حق و حرمت باشند، نیازمند تشکیلات نو، معلمان نواندیش و دانش آموزان نوپرداز هستیم و باید تلاش کنیم تا در چارچوب سیاستهای نظام و دولت گام برداریم .

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد : با حضور شخصیت اندیشمند و فرهیخته ای چون دکتر کریمی فر در راس آموزش و پرورش استان لرستان باید به آینده ی روشن  دستگاه تعلیم و تربیت لرستان امیدوار بود . وی ابراز امیدواری کرد :  آموزش و پرورش با اجرای  سیاست های چهارگانه مقام عالی وزارت و همفکری و مشارکت معلمان و دانش آموزان مسیر رشد و شکوفایی را با سرعت بیشتری طی کند

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در این دیدار گفت :  وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی آگاه، کارآمد و متعهد برای کشور است.  دکتر گودرز کریمی فر افزود :آموزش و پرورش می تواند موجب شکوفایی سایر بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود و این استعداد و توانایی تنها با تقویت آموزش و پرورش ایجاد می شود.وی اضافه کرد : با مطالعه در سرنوشت و سیر صعودی کشورهای پیشرفته متوجه نقش مهم آموزش و پرورش در ارتقا و به فعلیت رسیدن استعداد سایر بخش های این کشورها می شویم.