تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تعرفه های جدید گاز در سال ۹۳

  • کد خبر : 47199
  • 12 فروردین 1393 - 0:41

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن یارانه ها، تعرفه جدید گاز مصارف خانگی، عمومی و صنعتی سال ۹۳ را تعیین کرد. بر اساس تصمیم هیئت وزیران، تعرفه های گاز مندرج در جدول شماره ۱ پیوست تصمیم نامه شماره ۲۱۴۸۸۳/ت۴۵۹۳۷ن مورخ ۲۷ /۹ /۱۳۸۹ […]

image55020

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد ماده (۱) قانون هدفمند کردن یارانه ها، تعرفه جدید گاز مصارف خانگی، عمومی و صنعتی سال ۹۳ را تعیین کرد.
 بر اساس تصمیم هیئت وزیران، تعرفه های گاز مندرج در جدول شماره ۱ پیوست تصمیم نامه شماره ۲۱۴۸۸۳/ت۴۵۹۳۷ن مورخ ۲۷ /۹ /۱۳۸۹ ، برای مصارف خانگی به میزان ۲۰ درصد و برای مصارف عمومی (دولتی، کسب و خدمات) به میزان ۳۰ درصد افزایش می یابد.
همچنین بر اساس این مصوبه، نرخ گاز برای مصارف صنعتی (غیر از موارد مذکور در بند (د) ) از هفتصد(۷۰۰) ریال به ازای هر متر مکعب یک هزار (۱۰۰۰) ریال افزایش و نرخ گاز برای سایر مصارف مندرج در جدول یاد شده به میزان پانزده درصد افزایش می یابد.
همچنین نرخ گاز برای کلیه مصارف بخش های پتروشیمی و فولاد به ازای هر متر مکعب به ترتیب به میزان دو هزار و ششصد و پنجاه (۲۶۵۰) ریال و یک هزار و سیصد و بیست (۱۳۲۰) ریال تعیین می شود.
نرخ های مذکور بدون احتساب مالیات و عوارض دریافتی توسط شرکت ملی گاز ایران به موجب قوانین است.
این مصوبه را معاون اول رئیس جمهور ابلاغ کرده و از ۱/۱/ ۱۳۹۳ لازم الاجراست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. مبارک است اقدامات خداپسندانه!!! دولت تدبیـــــــــر و امیــــــــــــــــد!! بیچاره قشر آسیب پذیر. یادت به خیر احمدی نژاد قهرمان.

  2. این است دولت تدبیر و امید….پس کو اونهمه شعار/احمدی نژاد کجایی که یادت به خیر

  3. کجایی احمدی نژاددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  4. با سلام حضور مخاطبان عزیز به دور از گرایشات سیاسی ولی خدایی پس کو آنهمه شعار که تورم پایین میاد. حداقل در اون سطح قبلی باقی می ماند بهتر بود. اما بدون نشروسروصدا همه چیز رو گران کردند. واقعا که دیگه نمیشه به چشمات هم اعتماد کنی؟ قشر متوسط وضعیف بدبختر می شن. فقط دعا می کنیم خدا واامام زمان بهمون رحم کنه

  5. این هم از دولت تزویر و امید
    یک شبه خواب را از چش مردم گرفت
    بس نبود اجمدی نژاد ۶ سال مهارکرد اما ایشون همین سال اول لگد به گور محرومین و بیچارگان زدند
    بابا کلیدت را نخواستیم همون داس را د دست داشته باش بهتره اگه از اول با داس می اومدی چه میشو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.