تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

کوگان، بزرگترین غار دست کند لرستان

  • کد خبر : 47272
  • 12 فروردین 1393 - 11:23

«محمدرضا امانی» در بازدید از این غار در پلدختر اظهار کرد: کوگان بزرگترین غار دست کند از مجموعه غارهای دست کند لرستان بشمار می‌آید که در بخش میانکوه شهرستان پلدختر واقع است.   وی از کوگان بعنوان اثری مهم و تاریخی یاد کرد و ادامه داد: خوشبختانه استقبال از این اثر طبیعی بسیار زیاد بود […]

«محمدرضا امانی» در بازدید از این غار در پلدختر اظهار کرد: کوگان بزرگترین غار دست کند از مجموعه غارهای دست کند لرستان بشمار می‌آید که در بخش میانکوه شهرستان پلدختر واقع است.

 
وی از کوگان بعنوان اثری مهم و تاریخی یاد کرد و ادامه داد: خوشبختانه استقبال از این اثر طبیعی بسیار زیاد بود و علاقه‎مندان خاص خود را از سراسر ایران و حتی جهان دارد.
 
 
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان افزود: این غار در روز گذشته شاهد حضور بیش از ۲۰۰۰ گردشگر بوده است. در صحبت‎هایی که با گردشگران داشتم علاوه بر ابراز رضایت‏‌مندی از خارق‎العاده بودن این بنای باستانی اظهار شگفتی می‎کردند.
 
به گزارش ایسنا؛ امانی در سفر به پلدختر از ستاد اجرایی خدماتی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در مسیر پلدختر از جمله ویسیان، معمولان و ملاوی نیز بازدید کرد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای امانی باشجاعت اعلام نماید که نه تخصص ونه توان اداره این سازمان را داردوبه شخص واجد شرائط واگذارشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.