تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

منصوری رئیس اداره مخابرات شهرستان کوهدشت شد

  • کد خبر : 47277
  • 12 فروردین 1393 - 11:44

  طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان ، یونس منصوری به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان کوهدشت منصوب و معرفی شد. جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان کوهدشت  با حضور مدیر عامل، مدیر اداری و تدارکاتی،رئیس اداره حراست  و کارکنان اداره مخابرات شهرستان کوهدشت برگزار گردید […]

2351_orig

 

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان ، یونس منصوری به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان کوهدشت منصوب و معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان کوهدشت  با حضور مدیر عامل، مدیر اداری و تدارکاتی،رئیس اداره حراست  و کارکنان اداره مخابرات شهرستان کوهدشت برگزار گردید .

به گزارش میرملاس نیوز ،  مدیر عامل شرکت مخابرات استان در مراسم معارفه رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان کوهدشت ضمن تبریک عید نوروز به همکاران ،  با تشریح عملکرد شرکت مخابرات استان به بیان وضعیت شاخصهای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان کوهدشت  پرداخت . وی ، خواهان تلاش بیشتر همکاران در جهت خدمت‌رسانی به مردم و رضایتمندی مشتریان  شد.

قبادیان  در جمع همکاران این شهرستان برنامه ی تحول مخابرات را مطرح و خواهان تغییر همکاران برابر برنامه‌های شرکت مخابرات و سفیران تحول شده و بر تغییر براساس فناوری جدید تاکید کرد.

در پایان جلسه از زحمات مهندس حاتمی  تشکر و حکم یونس منصوری  قرائت و وی به عنوان رئیس اداره ی مخابرات شهرستان کوهدشت  منصوب شد.

لازم بذکر است که مدیر عامل شرکت در ماموریت یک روزه خود  به شهرستان کوهدشت  ، با امام جمعه محترم و فرماندار این شهرستان دیدار و مشکلات مخابراتی منطقه مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

 

2352_orig

2349_orig

2354_orig

2353_orig

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. باسلام وتبریک خدمت برادر عزیزم جناب آقای منصوری

    برایتان آرزوی موفقیت وسربلندی ازخداوندمنان خواستارم.

  2. جناب آقای منصوری:
    انتصاب جنابعالی رو به سمت ریاست اداره مخابرات شهرستان کوهدشت رو در این آغازین روز های سال نو به فال نیک گرفته و تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

  3. درود بر جناب آقای قبادی مدیر عامل عزیز مخابرات استان.و هم چنین برای رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان آرزوی موفقیت می کنم.

  4. خدمت برادر عزیزم جناب یونس منصوری تبریک میگویم وبرای مهندس حاتمی هم توفیق رااز خداوند منان خواهانم

  5. آقای منصوری تبریک میگم.امیدوارم مشکلاتی که در حوزه مخابرات منطقه کوهنانی هست را بر طرف کنید.

  6. برادر ارجمند جناب آقای منصوری
    ضمن عرض تبریک موفقیتتون را از خدای بزرگ خواهانم

  7. از حسن انتخاب آقای مهندس قبادیان مدیریت محترم عامل مخابرات لرستان کمال تشکر و امتنان را داریم و برای آقای منصوری آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان خواهانیم.

  8. با توجه به سابقه وتجارب ارزنده منصوری در اداره مخابرات، حتما وبدون شک ایشان در این مسئولیت سربلند خواهند بود. با آرزوی سربلندی وموفقیت هرچه بیشتر منصوری عزیز

  9. ضمن تبریک و ارزوی توفیق برای آقای منصوری از زحمات مهندس ارزشمند جناب مهندس حاتمی تشکر میکنم ان شاالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشن.

  10. برادر ارجمند جناب آقای منصوری
    با عرض تبریک و توفیق در این سمت

  11. برادر ارجمند جناب اقای مهندس منصوری انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست مخابرات شهرستان کوهدشت صمیمانه تبریک عرض می نمایم و ارزوی توفیق روز افزون را از خداوند منان برای جنابعالی خواهانم

  12. انشاالله موفق وموید باشید.

  13. برای وست و سرور گرامی مهندس حاتمی یادگار و فرزند شهید آرزوی موفقیت را دارم

  14. واقعا حیف که اون رفت و صد البته حیف که این اومد
    مهندس قبادیان از افراد خوشنام استان هستن واقعا براساس چه معیاری ایشان را برگزیدن

  15. جناب اقای منصوری انتصاب بجاوشایسته جنابعالی را به سمت ریاست اداره مخابرات شهرستان کوهدشت تبریک عرض می نمایم موفقیت وسربلندی شما را ازخداوند منان خواستارم

  16. از حسن انتخاب مدیریت محترم عامل مخابرات لرستان کمال تشکر و امتنان را داریم و برای آقای یونس منصوری آرزوی موفقیت و سربلندی را از خداوند منان خواهانیم.

  17. به شما و همکارانتان تبریک عرض می کنم توفیق خدمت را برای شما خواهانیم موفق و سر بلند باشید

  18. برای مهندس حاتمی که سرشار از متانت و سلامت نفس بودند آرزوی توفیقات روز افزون را دارم.

  19. انصافأ چند باری که به مخابرات مراجعه کردم مهندس حاتمی را مدیری توانمند, ارزشی و کاربلد دیدم.

  20. انصافأ آقای نماینده و مهندس قبادیان بی حاشیه ترین و شاید ارزشی ترین مدیر اداره را در میان اداران سطح شهرستان از دست دادند. براستی این شهرستان چند مدیر فرزند شهید و توانمند اظیر حاتمی دارند؟ا

    • شهدا جایگاه خاص خود را درپیشگاه خداوند عزوجل دارند و نباید با این پست و مقامها مقیسه شوند جناب مهندس حاتمی هم انسان شریفی هستند ولی از حق نگذریم انصافا جناب منصوری نیز انسان شایسته و مدیر و از خانواده ای ارزشمند ی میباشند

  21. جناب آقای. منصوری انتصاب شایسته جنابعالی بعنوان ریاست اداره مخابرات شهرستان. کوهدشت در سال جدید تبریک و برای حضرتعالی آرزو موفقیت را دارم

  22. سرت سرافراز منصوری

  23. برادربسیجی جناب آقای منصوری تبریک عرض می کنم .موفق وپیروز باشی

  24. بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی رابه عنوان ریاست اداره مخابرات شهرستان کوهدشت تبریک عرض می نمایم. توفیقات روزافزون آنجناب را در ایفای مسئولیت خطیری که عهده دار گشته اید از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

  25. ضمن تبریک و ارزوی توفیق برای آقای منصوری از زحمات مهندس ارزشمند جناب مهندس حاتمی تشکر میکنم ان شاالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشن.

  26. تبریک

  27. با عرض سلام و درود خدمت اقای منصوری من بعنوان یک مشترک تلفن از اقای منصوری بسیار راضی هستم چونکه به چشم خودم نحوه کار ایشان را دیدم ادم های مثل اقای منصوری خیلی کم پیدا میشه اگه همه مسئولین مثل اقای منصوری نسبت به کارشون مسئول باشن وبه مشکلات مردم رسیدگی بکنن بخدا همه مشکلات حل خواهد شد ،بنظر من ایشان حقشون هست حتی ریس جمهور بشن ، چونکه واقعان به مشکلات مردم رسیدگی میکنن ،اقای منصوری پایدار باشین .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.