- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

منصوری رئیس اداره مخابرات شهرستان کوهدشت شد

2351_orig

 

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان ، یونس منصوری به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان کوهدشت منصوب و معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره مخابرات شهرستان کوهدشت  با حضور مدیر عامل، مدیر اداری و تدارکاتی،رئیس اداره حراست  و کارکنان اداره مخابرات شهرستان کوهدشت برگزار گردید .

به گزارش میرملاس نیوز ،  مدیر عامل شرکت مخابرات استان در مراسم معارفه رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان کوهدشت ضمن تبریک عید نوروز به همکاران ،  با تشریح عملکرد شرکت مخابرات استان به بیان وضعیت شاخصهای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان کوهدشت  پرداخت . وی ، خواهان تلاش بیشتر همکاران در جهت خدمت‌رسانی به مردم و رضایتمندی مشتریان  شد.

قبادیان  در جمع همکاران این شهرستان برنامه ی تحول مخابرات را مطرح و خواهان تغییر همکاران برابر برنامه‌های شرکت مخابرات و سفیران تحول شده و بر تغییر براساس فناوری جدید تاکید کرد.

در پایان جلسه از زحمات مهندس حاتمی  تشکر و حکم یونس منصوری  قرائت و وی به عنوان رئیس اداره ی مخابرات شهرستان کوهدشت  منصوب شد.

لازم بذکر است که مدیر عامل شرکت در ماموریت یک روزه خود  به شهرستان کوهدشت  ، با امام جمعه محترم و فرماندار این شهرستان دیدار و مشکلات مخابراتی منطقه مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار دادند .

 

2352_orig

2349_orig

2354_orig

2353_orig