تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

پیام تشکر

  • کد خبر : 4740
  • 06 خرداد 1391 - 3:42

  الحمدلله الذی هدانا لهذاوماکنا لنهتدی لولا ان هدانا اللهافتخارم اینست که چقابلی ،رومشگانی،کوهدشتی ولرستا نی اماز اعماق درونم متواضعانه از این همه لطف ،عنایت وصمیمیت اقوام ،دوستان وهمشهریان عزیز وبزرگوارم تشکر وقدر دانی میکنم.بر خود میبالم و سابقه تاریخی نشان میدهد ،زادگاهم از فرهنگ وادب وتمدن تاریخی چندین هزار ساله برخوردار است ودر چند […]

 

الحمدلله الذی هدانا لهذاوماکنا لنهتدی لولا ان هدانا الله
افتخارم اینست که چقابلی ،رومشگانی،کوهدشتی ولرستا نی ام
از اعماق درونم متواضعانه از این همه لطف ،عنایت وصمیمیت اقوام ،دوستان وهمشهریان عزیز وبزرگوارم تشکر وقدر دانی میکنم.
بر خود میبالم و سابقه تاریخی نشان میدهد ،زادگاهم از فرهنگ وادب وتمدن تاریخی چندین هزار ساله برخوردار است ودر چند ساله اخیر مهد دانش بوده وتحصیل کرده ها ومتخصصین زیادی را به نظام مقدس والهی جمهوری اسلامی تحویل داده است که همه آنها دلسوزان نظام ،ولایت فقیه وسربلندی ایران اسلامی بوده وهستند.
انشالله اینجانب هم بعنوان عضو کوچکی از خد متگزاران این خطه شهید پرور که در جای جای این کشوراسلامی مشغول خدمت به همه هموطنان عزیز هستند بیشتر به فکر اعطلای کشور عزیزمان ایران اسلامی بالاخص استان همیشه سربلند لرستان قدم برداریم .
ضمنا از مدیر سایت میرملاس به خاطرپوشش وپیگیری اخبار مربوط به استان تشکر مینمایم

برادر کوچک شما مجید امرایی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=4740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. امیدوارم موفق و موید پیروز باشید

  2. با سلام صمیمانه خدمت جناب امرایی و تبریک این افتخار به ایشان و شهر و استانمان. این انتخاب ها و انتصاب ها نشان دهنده ی لیاقت و شایستگی جوانان دیروز و امروز این جغرافیای درد کشیده است. پله های بالاتر رو برای شما و همه دوستان مستعدمون آرزو می کنم. شاداب باشید و تندرست

  3. امیدوارم موفق وموید باشید وباعث افتخار استان لرستان باشی

  4. موفق باشید

  5. موفق وپیروز باشی

  6. سلام
    من هم به شما به خاطر این موفقیت تبریک عرض نموده واز خداوند منان آرزوی هر چه بیشتر موفقیت وسلامتی شما را خواستارم

  7. عمو جان سلام:
    سلام گرم ما را از خانه پدری پذیرا باش.
    ما هم به شما تبریک عرض نموده وهمچنین از همه افرادی که زحمت کشیده و در این سایت پیام تبریک فرستاده اند تشکر میکنیم

  8. اقای مجید امرایی امیدوارم پله های ترقی رو هرچه سریع تر بپمای .که باعث سر بلندی ماست .از اینکه جواب احساسات مردم را دادی صمیمانه از شما تشکر می کنم.امیدوارم همیشه تو زندکیت پیشرفت کنی.

  9. سلام گرم ما رومشگانی های مقیم مرکز پذیرا باش امیدواریم موفق باسی

  10. با سلام بفرزندبرومندایارسربلندی همانندتپه های هیشگی چقابل افتخار همه ایرانی بودن وبیشتر پیروولایت وشعه پیروعدالت گسرمولاعلی ع بوذن شرط است وبا داشتن این فضایل تمام شهر وبخش واستان باداشتن چنین شیر مردانی افتحار میکنیم ازطرف همشری هایت که ازاله رحم تاخذارم کردی هم تبریک گویند اردشیرسینا نیما به نیابت شهرچفابل ورومشگان

  11. با سلام خدمت دوست عزیزم جناب آقای امرایی
    انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیر کل صندوق مهر امام رضا(ع)استان تهران که نشان از شایستگی جوانان این خطه دارد به شما تبریک گفته و امیدواریم که شاهد پیشرفت و ترقی حضرتعالی در آن نهاد باشیم.
    انشاءالله

  12. انشالله همیشه در پناه خداوند تمامی مردمان لرستان ، کوهدشت ،و بالاخص مردم شریف رومشگان در راه اعتلای جمهوری اسلامی و پیشرفت منطقه موفق باشند و بتوانند نسبت به رفع مشکلات منطقه دغدغه خاطر داشته و در این راستا گامهایی بردارند . به شما تبریک میگوییم انشالله در مناصب مهمتر و بالاتر در آینده شما را ببینیم با توجه به لیاقت و شایستگیها و … انشالله .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.