تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

“مجید امرایی” مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران :توجه خاص به اقتصاد آسیب‌دیده هنر براساس نامگذاری سال ۹۳

  • کد خبر : 47523
  • 17 فروردین 1393 - 11:22

    مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران با توجه به حساسیت حوزه فرهنگ در نامگذاری امسال،گفت: باید به اقتصاد آسیب‌دیده هنر توجه خاصی شود.باید روزنامه‌ها، در جایگاه یک بنگاه اقتصادی عمل کنند، مخاطب خود را بشناسند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، مجید امرایی  در […]

 

 

مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران با توجه به حساسیت حوزه فرهنگ در نامگذاری امسال،گفت: باید به اقتصاد آسیب‌دیده هنر توجه خاصی شود.باید روزنامه‌ها، در جایگاه یک بنگاه اقتصادی عمل کنند، مخاطب خود را بشناسند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از تسنیم، مجید امرایی  در خصوص اولویت‌ اقدامات در حوزه رسانه برای تحقق نامگذاری امسال، اظهار داشت: باید پیشانی‌گاه فعالیت‌های کشور در همه حوزه‌ها، حوزه اقتصاد و فرهنگ باشد، چرا که انتخاب نام هر سال با توجه به حساسیت‌هایی است که در آن سال و نسبت به آن موضوع وجود دارد.

وی ادامه داد: مسؤلان در هر سال با توجه به نامی که برای آن انتخاب می‌شود، باید نسبت به‌ آن، در حوزه کاری خود حساسیت ویژه‌ای نشان دهند؛ باید حوزه فرهنگ زیربنایی‌ترین و اساس همه فعالیت‌ها باشد، و اگر می‌خواهیم حوزه رسانه به عنوان یکی از حوزه‌هایی که حساسیت این موضوع را درک می‌کند، به خوبی وارد عمل شود، باید آسیب‌شناسی از گذشته این حوزه داشته باشیم.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران در خصوص آسیب‌شناسی حوزه فرهنگ، گفت: باید سؤال کرد که از ادبیات اسلامی و ایرانی تا چه حد در انتقال اطلاعات استفاده می‌شود، یا اینکه تا چه حد مقولات فرهنگی و اجتماعی به عنوان دغدغه در فعالیت‌ها مطرح می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها در این حوزه می‌توانند نقش اساسی ایفا کنند، چراکه وقتی یک رویداد در یک مجموعه کوچک رخ می‌دهد، فقط از طریق رسانه‌ها قابل تعمیم به کل جامعه است؛ باید توجه کرد که بر اساس نامگذاری امسال به نام “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”، مقوله فرهنگی دیگر فقط در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و از سوی دیگر این وزارتخانه نیز باید به مقوله اقتصاد به ویژه اقتصاد آسیب‌دیده هنر توجه خاصی کند.

امرایی بیان کرد: امسال سرای روزنامه‌نگاران نیز مانند سایر حوزه‌های دخیل در فرهنگ حساسیت خود را بر آموزش به عنوان حوزه تخصصی قرار می‌دهد  و ما معتقدیم راه‌اندازی بنگاه‌های خصوصی مطبوعاتی می‌تواند سنگ بنای تحقق نام امسال باشد.

مدیر عامل سرای روزنامه‌نگاران در پایان خاطرنشان کرد: باید روزنامه‌ها هر کدام در جایگاه یک بنگاه اقتصادی عمل کنند، مخاطب خود را بشناسند و از این طریق درآمد خود را افزایش دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. موفق باشید

  2. با عرض سلام و ادب خدمت آقای امرایی ، پیامتان بسیار دقیق و بجا بود . امید وارم در تمام مراحل زندگیتان همچنان با قدم های استوار تان و با تاسی به امیر المومنان موفق تر و سر بلند باشید .

  3. دورود بر کوهدشت و فرزندان موفق کوهدشت /دست خدا به همراهتان

  4. هربار که موفقیت یک جوان لرستانی را می بینم از خوشحالی خدا را شکر می کنم / خصوصا افراد خود ساخته
    برای شما همشهری عزیزم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم /

  5. کاملا درست گفته اید واقعا اگر دید آسیب شناسانه داشته باشیم روند رو به رشد خواهیم داشت / خداکند امسال درحوزه فرهنگی در کوهدشت هم اتفاقات خوبی بیفتد /شهری که مدیران فرهنگی بسیاری را به کشور تقدیم کرده اکنون خودش تقریبا دست خالی است و این جای تاسف دارد / ممنون از مطلب درست و زیبای شما .

  6. برای این هم وطن عزیز آرزوی موفقیت دارم

  7. مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

  8. کس نخارد پشت من ———- جز ناخن انگشت من

  9. سلام /آقای امرایی عزیز موفق و پیروز باشید من از دوستان دوره سربازی شما هستم خیلی خوشحالم که موفقیت شما را می بینم /آرزوی بهروزی و سلامتی برای شما دارم / از همان روزها هم آرزوهای بزرگ داشتی /خدا به همراهت و دست حق نگهدارت باد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.