تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

درخواست قهرمان جهان از جامعه ورزش:آرزو دارم بابک و محمد قربانی با همت جامعه ورزش بار دیگر به کشتی بازگردند

  • کد خبر : 47526
  • 17 فروردین 1393 - 12:04

  طالب نعمت‌پور درباره اهداف و آرزوهایش در سال ۹۳ گفت: بزرگترین آرزوی ورزشی من در سال ۹۳ موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی است و البته جدا از آن آرزو دارم بابک و محمد قربانی با همت جامعه ورزش بار دیگر به کشتی بازگردند و بتوانند برای ایران افتخار آفرین باشند. به گزارش میرملاس […]

 

طالب نعمت‌پور درباره اهداف و آرزوهایش در سال ۹۳ گفت: بزرگترین آرزوی ورزشی من در سال ۹۳ موفقیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی است و البته جدا از آن آرزو دارم بابک و محمد قربانی با همت جامعه ورزش بار دیگر به کشتی بازگردند و بتوانند برای ایران افتخار آفرین باشند.

به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از تسنیم، نعمت‌پور در خصوص انتخابش به عنوان برترین کشتی گیر ۸۵ کیلوی جهان در جدیدترین رده‌بندی فیلا نیز اظهار داشت: چند ماهی است که در صدر این رده‌بندی قرار دارم و از این موضوع خوشحالم اما باید تمام تلاش خود را به کار بگیرم تا با موفقیت در مسابقات آینده این عنوان را حفظ کنم. 

وی افزود: مهم‌تر از اول شدن حفظ آن است و من هم می‌خواهم با تلاش بیشتر و کسب موفقیت در آینده همچنان بهترین کشتی‌گیر وزن ۸۵ کیلوگرم دنیا باشم.

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی جهانی بوداپست گفت: می‌خواهم با تلاش و تمرینات بیشتر عنوان برترین کشتی‌گیر وزن ۸۵ کیلوگرم دنیا را حفظ کنم.

وی همچنین افزود: اکنون در تمرینات تیم ملی به سر می‌برم و در کنار سایر کشتی‌گیران اردوهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم. امسال سال سنگینی است و تمام فرنگی‌کاران همدل شده‌اند تا سال خوب و موفقی را پشت سر بگذاریم.

نعمت‌پور ادامه داد: حضور در مسابقات آسیایی، جام جهانی، بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی کار را برای ما سخت می‌کند اما باید با تلاش مضاعف سعی کنیم تا در تمامی این پیکارها موفق باشی، البته قهرمانی در جام جهانی تهران یکی از اولویت‌های ماست و ابتدا باید به این مهم دست پیدا کنیم تا دل مردم شاد شود. جدا از این جام جهانی فوتبال هم در سال ۹۳ برگزار می‌شود که من برای تیم فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان تیم ایران در جام جهانی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند، تصریح کرد: برابر آرژانتین مشکلی نداریم و مشکل اصلی ما دیدار فینال برابر برزیل است و چون آنها میزبان هستند کار برای ما کمی سخت است! جدا از شوخی، پیش‌بینی نتایج فوتبال کار سختی است، فقط امیدوارم تیم ملی بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد.

نعمت‌پور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی گفت: من اکنون طرفدار فوتبال ملی هستم اما از بچگی استقلالی بوده‌ام و این تیم را دوست دارم. 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47526

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام و درود خدمت دوست و برادر عزیزم قهرمان ارزنده شهرمان طالب نعمت پور.ما نیز مثل تو طالب عزیز که همیشه تو رفاقت کم نمیذاشتی آرزو داریم که آقای بابک قربانی به آغوش گرم خانواده اش و دنیای کشتی برگرده تا شاهد تکرار قهرمانی هایش باشیم. مثل همیشه سربلند و پیروز باشی.

  2. سلام طالب جان امیدوارم جنابعالی هم مثل تیم محبوبت خوش شانس باشی.همه ما کسب مدال طلای المپیک رو در هر دعای خود زمزمه میکنیم موفق باشی باعاقبتی بهاری

  3. سلام دایی طالب خیلییییییییییییی دوست دارم هممممممممممممیشه برات دعا میکنم اول بشی .اومدی شیراز بیا خونمون .بای بای

  4. ب امید پیروزی شما و آزادی بابک

  5. طالب قهرمان ودلاورپهلوان؟ اگرچه از اقوام نسبی من محسوب می شوید وآرزوی قلبیم موفقیت تک تک بچه های تیم ملی است ولی نمی دانم چرا وقتی تو باصلابت همیشگیت روی تشک می آیی به دلم برات می شود مگر در دنیا حریفی پیدا می شود که درمقابل فنون نابت دوام بیاورد هر چند من به شخصه به آقای بنا که شالوده وبنایی تیم در دنیاراواقعا باچیدمان عالی بست ولی بعنوان یک دوآتشه کوهدشتی طرفدار تو هرگز او را نمی بخشم که اگر اشتباه نکنم برروی اسم نازنینت درالمپیک لندن خط قرمزکشید وایران را ازیک مدال حتمی محروم کرد ولی دلم می خواهد امسال چون همیشه ثابت کنی که حقت المپیک بود ولی باز یک اعتقاد دارم به این گفته ی پیغمبر اکرم برو که دعای ما بدرقه ی راهت بوده هست وانشاالله خواهد بود “دست حق یاریگرت دلاور جهان”یاعلی دلاور یادمه که حاج ابراهیم کرمی هروقت بحث کشتی می شود به فروتنی تو به پهلوانی تو وبه قهرمانی تو یه جور دیکه نگاه می کنه

  6. گفته ی رسول اکرم(ص) :الخیر ماوقع که در بالا ثبت نشده ببخشید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.