تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

معاون استاندار : ۹۰ درصد مشکلات استان، مربوط به بیکاری است

  • کد خبر : 47636
  • 18 فروردین 1393 - 20:41

    معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان گفت: تاکنون در راستای جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی در استان تلاش‎های خوبی شده است.  به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، علی هادی چگنی در جلسه استاندار با معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران تابعه شهرستان‎ها بیان کرد: معضل لرستان بیکاری است و این امر ۹۰ درصد مشکلات […]

 

 

معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان گفت: تاکنون در راستای جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی در استان تلاش‎های خوبی شده است.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، علی هادی چگنی در جلسه استاندار با معاونین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران تابعه شهرستان‎ها بیان کرد: معضل لرستان بیکاری است و این امر ۹۰ درصد مشکلات استان را شامل می‎شود که تنها راه حل ریشه‎ای برای برون رفت و کاهش این مهم جذب سرمایه‎گذار بخش خصوصی در راستای توسعه استان است، چراکه نه اصل ۴۴ به دولت اجازه می‎دهد به عرصه اقتصاد ورود یابد و نه دولت می‎تواند عرصه اقتصاد را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه هر جا که دولت به عرصه اقتصاد ورود پیدا کرده با شکست مواجه شده است، اضافه کرد: در تمام دنیا دولت‎ها وظیفه ایجاد زیرساخت‎ها را دارند و اقتصاد در دست بخش خصوصی است.

هادی چگنی اظهار کرد: تاکنون درخصوص جذب سرمایه‎گذار، تلاش‎های خوبی صورت گرفته به گونه‎ای که پیشنهادهایی ار سوی هلدینگ‎های اقتصادی زیادی از جمله شستا، بنیاد برکت و… داشته‎ایم.

 معاون برنامه‎ریزی استاندار لرستان بیان کرد: درباره واحدهای بزرگ صنعتی و زیرساختی ازجمله سیمان، هتل‎های صخره‎ای و شاپورخواست، راه‎آهن و… در این چند ماه اخیر نسخه فعالی برای آنها پیچیده شده است.

 وی ادامه داد: همچنین سد معشوره به‎عنوان آخرین پروژه‎ای که در دست اقدام است، مشکلاتش مرتفع خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای آزادبخت و تمامی دست اندر کاران میرملاس، جناب آزاد بخت من یکی از قبول شدگان آزمون استانداری هستم که تمام مراحل اعم از گزینش و مصاحبه را پشت سر گذاشته ام ولی گویا تقدیر من و دیگر دوستانی که شرایط مرا دارند اینگونه رقم خورده که همیشه باید در بلاتکلیفی و انتظار به سر بریم.آقای آزاد بخت من و همسرم هر دو بیکاریم و زندگیمان به سختی میگذرد نمیدانم چه گناه کبیره ای مرتکب شده ام که باید اینگونه تاوان پس بدهم، تنها کور سوی امیدی هم که داشتم به همین بود که آنهم به لطف و درایت دولت مردان رو به خاموشیست. آقای آزادبخت شما مرا نمی شناسید اما من شما را خوب می شناسم و خوب می دانم که دغدغه ی مشکلات مردم را دارید پس شما را به هر انچه که برایتان عزیز است قسم میدهم که درد مرا به گوش استاندار برسانید، به ایشان بگویید که چه چشمان زجر دیده ای منتظر د یاری شماست، به ایشان بگویید که چه امیدهایی که ناامید شده و چه آرزوهایی در صورت عدم پیگیری ایشان همه بر باد خواهد رفت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.