- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام جمعه کوهدشت : برای به نتیجه رسیدن سد معشوره باید از مجرای قانونی وارد شد / بهانه به دست معاندین نظام ندهیم

05

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نماز جمعه در مورد وضعیت سد معشوره در جمع نمازگزاران گفت : سد معشوره که این روزها نگرانی فراوانی را برای همشهریانمان فراهم نموده است .
وی افزود : با پیگیری های مستمر و تماس های تلفنی با وزیر محترم نیرو وکه از دفتر اینجانب برقرارشده وقول های مساعد برای اجرائی شدن سد معشوره به وجود آمده است وتلاش فراوان بی اندازه استاندارمعززجناب آقای مهندس بازوند و نماینده محترم وفهیم شهرستان جناب آقای ملکشاهی چای نگرانی نیست.
طهماسبی بیان داشت : باید برای حصول نتیجه و رفع مشکل سد معشوره از مجرای قانونی وارد شد و از هرگونه حرکتی که ضد انقلاب ومعاندین نظام از آن سوءاستفاده کنند خودداری شود تابه حول وقو الهی این تنها نقطه امید مردم شهرستان که علاوه بر مشکل کشاورزی است بلکه مشکل آب آشامیدنی را هم همراه دارد با کمک مسئولین عزیز به نتیجه برسد.
امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت : دراین زمینه آقای ملکشاهی نماینده محترم هم اعلام کرده اند که وزیر نیرو را به کوهدشت دعوت نموده اند که چند نفر از بزرگان همراه اینجانب با وزیر نیرو دیدار خواهیم داشت تا به نمایندگی از طرف شما مردم عزیز پیگیری مشکل سد معشوره باشیم .