- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امرایی : اولویت‌ اصلی کمیته امداد کوهدشت کمک به رشد اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها است

 
 
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: اولویت‌ اصلی کمیته امداد کوهدشت در سال جاری کمک به رشد اقتصادی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مردان امرایی ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد کوهدشت گفت: کمیته امداد شهرستان کوهدشت در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، تمام توان خود را در مسیر فراهم نمودن زمینه رشد اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها با استفاده از امکانات موجود و کمک خیرین به کار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه کمک به رشد اقتصاد و فرهنگ خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد شهرستان در سال جاری است، اضافه کرد: از نخستین اقدامات کمیته امداد شهرستان در سال جاری در این راستا اهدا کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت کوهدشت بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت در ادامه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال در نیمه دوم فروردین ماه به حساب دانشجویان تحت حمایت در این شهرستان واریز شده است، خاطرنشان کرد: این امر در جهت رفع برخی موانع مالی دانشجویان برای ادامه تحصیل و رشد فرهنگی آنان از طریق این نهاد صورت گرفته است.

امرایی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور به حساب۴۷۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کوهدشت واریز شده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۸۱ دانشجوی تحت حمایت در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان کوهدشت مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جهت ارائه خدمات فرهنگی مختلف به خانواده‌های تحت حمایت امداد شهرستان از طریق این نهاد پرداخت شده است.