تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

“سد معشوره ” فدای جریانات سیاسی

  • کد خبر : 47753
  • 19 فروردین 1393 - 20:46

  امین آزادبخت / میرملاس نیوز : سال های سال بود مردم کوهدشت و بخش های تابعه آرزو داشتند که روزی زمین های تشنه ودیم آنها آبی شود .مصداق این گفته وعده هایی که بود که تمام مسئولان کشوری از ناطق نوری تا هاشمی و از خاتمی تا احمدی نژاد گرفته  تا کاندیداهایی که برای […]

DSC_0086

 

امین آزادبخت / میرملاس نیوز :
سال های سال بود مردم کوهدشت و بخش های تابعه آرزو داشتند که روزی زمین های تشنه ودیم آنها آبی شود .مصداق این گفته وعده هایی که بود که تمام مسئولان کشوری از ناطق نوری تا هاشمی و از خاتمی تا احمدی نژاد گرفته  تا کاندیداهایی که برای رسیدن به کرسی های قرمز واکنون سبز شده خانه ملت رقابت می کردند.تمام مسئولان بدون استثنا از شرایط خوب کوهدشت برای آبی نمودن زمین های با توجه به دارا بودن شرایط جغرافیای خاص صحبت می کردند.
پس از سال های سال در دولت دوم احمدی نژاد با وجود شاهرخی قبادی  نماینده ی اسبق که رابطه بسیار خوبی در اوایل با دولت داشت توانست یکی از مهم ترین پروژه های تاریخ لرستان که نه  بلکه مهم ترین پروژه تاریخ لرستان وشاید غرب کشور را با تلاش فراوان ولابی های بسیار قوی که همان احداث سد معشوره بود از دولت بگیرد.
با وجود زمانبر بودن این پروژه اما مردم کوهدشت بارقه امیدی در دلشان ایجاد شد که بالاخره پس از سال ها ما نیز توانسیتیم یک پروژه ی ملی از نظام بگیریم. پروژه های ملی همان پروژه هایی هستند که مثلا آب از استان لرستان به قم برده شد یا مثلا مناطق کویری کشور به یمن وجود دو رییس جمهور کویر نشین یعنی خاتمی وهاشمی شرایطی پیدا کردن که شاید از لرستان که سومین استان دارای آب می باشد شرایط بهتری داشتند.پروژه های ملی همان پروژه هایی بودند که در طول ۳۰ سال بعد از انقلاب ما فقط در اخبار می دیدیم وحسرت می خوردیم که چرا لرستان ……………؟
چرا ما از این همه پیشرفت وتوسعه بعد از انقلاب نه تنها چیزی عایدمان نشد بلکه همان اندک کارخانجات کوچک چون پارسیلون و چرم وپوست وغیره نیز به بخش خصوصی واگذار شدند ونتیجه آن را همه می دانیم که چه شد.
در جریان انتخابات سال ۹۰ مجلس ضرباتی بر پیکر معشوره از سوی برخی سیاسیون برای مخالفت با شاهرخی قبادی وارد شد. خوب است به آرشیو خبرهای انتخاباتی  وپیامک های تبلیغاتی آن زمان مراجعه کنید که ببینید چگونه مطرح می کنند که معشوره تا ۳۰ سال دیگر به بهره برداری نمی رسد معشوره به درد فرزندانمان هم نمی خورد بودجه معشوره قطره چکانی است و غیره…….
در این میان نمایندگان وسیاسیون خوزستان که احداث معشوره را قطعی می دانستند پس از مخالفت فراوان نتوانستند بر شاهرخی قبادی و دیگر نمایندگان وقت استان پیروز شوند وکار بجایی رسید که شیخ قبادی توانست امضای ۲۲۰ نماینده را برای احداث معشوره جمع آوری کند تعداد امضایی که فقط نمایندگان خوزستان وافراد غایب امضا نکردند و بعد از این نیز با لابی های منطقی وقانونی نماینده گان واستان واستاندار معاون وزارت نیرو که اصالتاٌ خوزستانی بود کنار گذاشته شد تا معشوره روند اجرایی خود را شروع کند.
پس از روی کار آمدن دولت جدید نمایندگان خوزستان شرایط را مناسب می دیدند که دوباره معشوره را مطرح نمایند. در این میان عدم همراهی نمایندگان استان لرستان با روحانی در انتخابات و خوزستانی بودن وزیر نیرو شرایط را برای نمایندگان خوزستان مهیا نمود وکفه ترازو را به نفع آنها سنگین نمود اما آنچه که نماینده ی مردم کوهدشت و سایر نمایندگان ومسئولان می توانستند انجام بدهند هرگز کافی نبود ویا اصلا انجام ندادن و شاید مانند ما فکر می کردن امکان ندارد یک پروژه ی ملی که چند سال از آن گذشته و ۶۰ میلیارد تومان تاکنون برای احداثش هزینه شده  مورد برسی قرار گیرد که آیا توجیه اقتصادی دارد یا ندارد؟
آیا همان زمان که زمزمه تعطیلی معشوره به گوش می رسید ونماینده ی کوهدشت آن را انکار می کرد بهتر نبود یک موضع قاطعی گرفته می شد؟آیا بهتر نبود شفاف با مردم در میان گذاشته می شد که معشوره در حال تعطیلی است؟
آیا بهتر نبود زمانی که احمدی نژاد به معشوره سفر کرد آن زمان اگر مصوبه یا قرارداد اجرایی لازم بود از رییس جمهور درخواست می شد که آن را ابلاغ کند تا اکنون مخالفان خوزستانی به نبودن قرارداد اجرایی معشوره متوسل نشوند؟ آقای نماینده شما مسئولید هم از نظر شرعی وهم از نظر قانونی اگر می خواهید مراجعه کنندگان به شما برای اشتغال در این شهرستان کم شوند ،اگر می خواهید حوادثی همچون سعادت آباد تکرار نشود،اگر می خواهید آمار معتادن را کاهش بدهید،اگر می خواهید آمار سرقت و جرم وجنایت را در شهرستان کاهش بدهید نگذارید معشوره تعطیل شود نگذارید امید مردم به یاس تبدیل شود نگذارید تاریخ پتروشیمی لرستان تکرار شود
آقای نماینده اگر پتروشیمی لرستان به دلیل کوتاهی برخی نمایندگان مجلس سوم به اراک نمی رفت اکنون لرستان گلستان بود با دلیل می گویم تمام آمار اشتغال استان لرستان در صنعت به اندازه یک صدم آمار پتروشیمی اراک نیست واگر ما اکنون معشوره را از دست بدهیم در آینده مثل اکنون شما مقصر خواهید بود.
آقای نماینده اگر به قول برخی همفکران شما ،دولت تدبیر وامید قصد دارد با هر توجیهی معشوره را تعطیل کند شفاف به مردم بگویید تا تکلیف روشن شود چرا که برخی در خارج استان خود را نماینده تام الاختیار روحانی می دانند ومی گویند ما امور استان را دردست داریم خوب شما خود را در برابر آنها کنار بکشید تا مردم تکلیف خودشان را بدانند چون چند صباحی دیگر انتخابات است واین عده در خواست رای مردم را دارند و همین مردم باید بدانند با کی طرف هستند اگر شما شجاعت به خرج بدهید وخود را کنار بکشید وبگویید نمی توانم همچنان که واقعا تا کنون موفق نبوده اید تکلیف عده ای دیگر مشخص خواهد شد.
معشوره فدای سیاسی بازی شده است با این وضعیت پیش آمده  احتمالا شما نماینده محترم هم نمی توانید آن را نجات دهید وعده ای هم که می گویند می توانیم به خاطر شما این کار را نمی کنند چون می گویند اگر معشوره اجرایی شود مردم می گویند شمای نماینده کار آن را درست کرده اید، اما  در پاسخ می گویم اگر عده ای از جریان اصلاح طلب می توانند وکاری نمی کنند بدانند مردم هرگز آنها را نخواهند بخشید .
به امید روزی که مسئولان و سیاسیون این دیار فارغ از هرگونه صف بندی سیاسی و جناحی به فکر آبادانی و رفع محرومیت مردم باشند…

امین آزادبخت / مدیرمسئول سایت خبری میرملاس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۷
  1. اقای ازادبخت با تشکر از تحلیل صحیح ومنطقی شما قطعا افکار عمومی شهرستان کوهدشت به دنبال تحرک اصولی نماینده شهرستان میباشند چون در این برهه از زمان هیچ چیزی مهمتر از ایجاد شرایط پایدار در بحث آب شرب وکشاورزی شهرستانهای کوهدشت ورومشکان با ۲۲۰۰۰۰هکتار وسعت نمیباشد. نماینده محترم بجای صرف هزینه های زیاد از هرلحاظ در عزل ونصب های بی ضابطه وغیر مفید که بی تدبیری تعدادی از آنها در دولت تدبیر وامید جایگاهی ندارد بدنبال راهکاری منطقی در اثبات حق مردم شهرستان کوهدشت بعنوان انبار غله براید ،هرچند شروع عملیات اجرایی این سد در دوره نمایندگی اقای قبادی برای نماینده فعلی خوشایند نیست اما ایشان بدانند محک مردم کوهدشت در صلاحیت ایشان اثیات حقانیت مردم در شروع بکار واجرایی شدن سد معشوره میباشد .در اخر جناب اقای ملکشاهی هیچ امیدی به دسترسی از آب سد سیمره وانتقال آن به دشت رومشگان وجود ندارد بدلایل (اختلاف ارتفاع -هزینه هنگفت -ممانعت واعتراض توسط ساکنین پایین دست -نبود زیر ساخت )وجود ندارد توان خود را صرف این کار نکنید .

    • درود بر امین عزیز بخاطر تحلیل شجاعانه و منطقى و مستند شما. ونیز درود احمدى فهیم که به درستى موضوع معامله سیمره با معشوره را بیان نمودند. باید مردم کوهدشت بدانند چه اتفاقى افتاده است!

    • آقای آزاد بخت عزیز اگر به کنه و ژرف اظهار نظرهای خود رجوع کنید و با وجدان بیدار!!!!!!! خود خلوت کنید خواهید فهمید که تحلیل شما به هیچ وجه بیطرفانه نیست و خودتان هم اسیر گردابهای سیاسی شده اید لکن ژست طرفداری از مردم را به خود می گیرید و با دادن اطلاعات غلط و غیرمنصفانه سعی در به کرسی نشاندن نظرات مغرضانه خود دارید و البته جنابعالی آدم زیرکی هستید و خوب می دانید چگونه ذهن مخاطبان رو نسبت به یک نفر یا یک جریان تخریب کنید شما با این اظهار نظر غیرکارشناسی شمار زیادی از مخاطبان خود را به تدریج از دست می دهید شما حقیقتاً شریعتمداری (رییس کیهان) را در ذهن تداعی می کنید البته انتظار داریم با درج این کامنت برای نظرات مخاطبان ارزش و احترام قائل شوید
      به امید موفقیت و پیشرفت همه ملت ایران

      • میشه لطف کنید بفرماییدکجاى این تحلیل امین ایراد داره؟ کجاش مغرضانه است؟ چرا سرتون کردید زیر برف؟ اینها واقعیت زمان حاله! بیدار شو آقاى رئالیسم! هرچند آدمى که خودشو بخواب میزنه رو نمیشه بیدار کرد!

        • سایت میرملاس به خصوص آقای آزادبخت تا حدودی خوبه ولی متاسفانه هنوز اون مستقل بودن رو به صورت کامل نداره و به برخی افراد و برخی جناح ها وابسته فکری یا ….دارد.جناحش که واضح هست ولی من برخی افراد رو میگم که آقاب آزادبخت از دوستان این افراد هست و سعی در بزرگ کردن آنها داره .اگه میرملاس رو تعقیب کنید می تونید ببینید چقدر از این افراد مطلب مینو یسه و حرفهای مثبت رو درج میکونه درباره این افراد/من دوتا نام میبرم، اولی آقای کورانی فر دوم کریمی فر(بازوند سابق)/جزئیاتشو دیگه نمیگم که چرا طرفدار این اشخاص هست/چون میترسم با نوشتن جزئیات درج نشه به کل….آقای آزادبخت عز یز خواهشا به طور کامل مستقل باش

        • ۱-نتوانستند بر شاهرخی قبادی و دیگر نمایندگان وقت استان پیروز شوند!!!!!!!!!!!!
          ۲-آیا بهتر نبود بجای ماهها وقت تلف کردن پشت در وزارتخانه ها برای تعویض مدیران شهرستان به فکر نجات معشوره بودید؟ !!!!!!!!!!!!!!!!
          ۳-همچنان که واقعا تا کنون موفق نبوده اید !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • آقاى رئالیسم با عرض سلام مجدد
          دقیقا نقاط قوت مقاله رو متذکر شدید احسنت بر شما!!!
          تعجب میکنم که عکس موضوعات را در ذهن خود تداعى نمودید!!! باز هم خدمت شما عرض میکنم که اینها واقعیت هاى زمان حال این شهر بى مسئول است!

          آگاه باشید و واقع بین.

  2. جناب آزادبخت عزیز سلام و تشکر از مقاله زیبای شما
    حقیقت امر همین است. اگر کسی در هر موقعیتی توان انجام کاری را ندارد بنظرم دو راه جلوی پایش هست:
    ۱- صادقانه به مسئولین بگوید من نمی توانم این مسئولیت را خوب انجام دهم. بنوعی استعفا دهد.
    ۲- اگر یک مورد را نمی تواند باز هم بایستی به صاحبان اصلی کار بگوید از عهده اش خارج است.
    البته پر واضح است که در اسرع وقت باید این موضع را روشن کند نه اینکه آنقدر صبر کند که دیگر نشود کاری کرد. در این صورت در نزد خدا و بندگان خدا تکلیفی بر او نیست. آیندگان هم او را نه تنها نکوهش نکرده بلکه تقدیس هم خواهند کرد.
    از طرفی مردم به مصداق داستان قدیمی بلدرچین وبرزگر، خود باید برای مشکلاتشان قدم برداشته و منتظر دیگری نمانند.

  3. احمدی راست میگوید تعدادی مهمان از جنوب داشتیم اداره راه در ایام تعصیلات پایان سال جاده منتهی به رومشگان را شخم زده بود کلی ما شرمنده شدیم بخاطر جلوبندی ماشنهاشون .این هم از تدبیر

  4. درود بر شرفت اقای ازادبخت با تحلیل زیبایت فرزند غیور و دلسوز کوهدشت

  5. با سپاس از آقای آزادبخت، مطلبی به حق و گویا بود.
    آقای ملکشاهی بداند عدم احداثِ سدِ معشوره برابر است با پایان قطعیِ نمایندگی شان در مجلس؛ دیگر خود دانند. اگر احداث این سد تا شش ماه دیگر شروع نشود، از خیرِ کاندیدا شدنِ در سال ۹۴ بگذرد. با توجه به اینکه معشوره به مطالبه ی عامِ مردم و فعالین اجتماعی شهرستان کوهدشت تبدیل شده، کاندیدایی را که نتوانسته در این زمینه کاری کند انتخاب نخواهند کرد. مگر اینکه ایشان قصد داشته باشد رومشکان و پلدختر را به یک حوزه ی انتخابیه تبدیل کند که با توجه وضعیت فعلیِ وزارت کشور، بسیار غیرمحتمل است.
    اگر چه با شما تفاوتِ نظر و سلیقه ی سیاسی دارم اما ترجیح میدهم به دلیلِ شروع به کارِ سدِ معشوره، در انتخابات سال ۹۴ به وسیله ی مردم انتخاب شوید.

  6. درود بر آزادبخت شجاع که واقعیتها را بیان نمود افسوس که

  7. جناب آقای آزادبخت عزیز و پرکار
    به خاطر شجاعت در نوشتار و صراحت قلم به شما تبریک میگم.
    آنچه گفتید به حقیقت تا به حال رخ داده و حال انگشت پشیمانی به دندان گزیدن از سوی مسئولین هیچ دردی از درهای کهنه ی این مردم را دوا نخواهد کرد! اکنون با توجه به اعمال ناعادلانه ی قدرت از سوی وزارت نیرو و شورای تخصصی آب به نظر می رسد تنها اهرمی که بتوان به آن امیدوار بود شاید از این طریق سد معشوره را حفظ نمود، صدای رسای مردم به اتخاذ تصمیم توقف معشوره است و گرنه چشم براه نماینده و لابی و فلان و بهمان نشستن، آب در هاون کوبیدن است!…

  8. دورود برهمه لرستانیها حق به حق دار خواهدرسید درخواست احداث سد معشوره درخواست همه مردم لرستان است امید وارم تمام نمایندگان لرستان در مجلس باتمام توان به دنبال احقاق حق این مردم محروم باشند برای رسیدن به این امر مهم همسو کردن افکار مردم لرستان خیلی مهم است با کمی همدلی به خواسته های بر حقمان خواهیم رسید دورود بر همه مردم سر افراز قوم لر

  9. سد معشوره جای خود!
    همه ما فدا و قربانی جریانانات سیاسی شده ایم
    خیلی ها هم خاکستر این راه شدند

  10. سلام جناب اقای ملکشاهی شما برای عزل نکردن دوبخشدار تا وزارت کشور می روید کلی ازخود هزینه می کنید پیگیرسدمعشوره باش انشاالله اگر موفق بشید کارتان درتاریخ ثبت خواهدشد

  11. شاهرخی کجایی که یادت به خیر باد. کلید روحانی برای بسته شدن در های لرستان ساخته شده است.حیف از آن شاه کلید خودت…

    • با تشکر از احساس مسئولیت شما .انشاالله :۱-شما که هیچ غرض سیاسی ندارید۲- چرا در دوره حاج آقا قبادی بدون اغماض از پروژه های تبلیغاتی مث ماشین سازی، راه اهن،استادیوم ورزشی و… انتقاد نمکردید؟۳- چرا در نقد کتاب” کوهدشت در مسیر تولدی دوباره”که سراسر اطلاعات کذب ودهن پرکن بود نقدی به میان نراندید؟۴- پروژه ملی با این حجم وظرفیت را نه به خاطر شخصی خاص می دهند ونه می ستانند.۵-لرستان تا بوده وهست نماینده نداشته به قول لری خودمون”همه کنگر یه چالن”

      • ;کاوه عزیز و گرامی کتاب کوهدشت در مسی تولدی دوباره حقیقت داشت با مصداق خوبه تموم عالم وادم می دونند وحتی نماینده شما هم تو اظهاراتش اعلام کرده که یک میلیارد تومان هزینه شده هنر نماینده شما این بود که برای اولین بار در تاریخ بنام خوش ثبت کرد که چنین پروزه ای تعطیل شود بعدش خودرو سازی راه اهن همه مجوز انها گرفته شد اما چه انتظاری پروزه در حال کار تعطیل شده اونوقت انها شروع شوند باور کنید تولد دوباره کوهدشت به خاک نشست باور کنید به خاطر مدیریت چند مدرسه چنین بلایی بر سر شهرستان امد که تا ابد جبران نمی شود در زمان نماینده سابق ودولت سابق هم خوزستانی ها همین ادعا را داشتند اما مزید اطلاع شما بگویم شیخ قبادی توانست بیش از ۲۰۰ امضا جمع اوری کند و معاون وزیر نیرو که خوزستانی بود را بر کنار کند شاید معنی ۲۲۰ امضا را ندانی فقط این را بدان که در مورد موضوعاتی که اجماع صدرصدی هست مانند محکومیت اسراییل بیش از ۲۰۰ نماینده امضا می کنند
        من یک سوال دارم واستدعا دارم میرملای هم ان را بپرسد ایا مردم رومشگان راضی به احداث سد معشوره بودند یا شهرستان شدن؟
        مانند روز روشن است که امدن چند اداره با یکی دو نفر کار مند برای رومشگان نه ایجاد اشتغال می کند ونه جاده پر چاله ان را اسفالت می کند نه مشکل اب ان را بر طرف می کند ونه باعث اشتغال می شود به نظر من با ابی شدن ۵ درصد زمین های رومشگان منفعت بیشتری نصیب مردم می شد تا شهرستان شدن

  12. با سلام ،جالب است که خود آقای آزادبخت عزیز هم به صراحت اشاره نموده اند که کارهای انجام شده بدون وجود قرارداد بوده ………واین یعنی؟؟؟؟؟؟؟؟

  13. افرین اموزا عین واقیعت را گفتی ..
    هر کس به این تحلیل که حقایق را گفته و ناتوانی نماینده محترم رومشگان را میرساند، ایراد بگیرد بقول دوست عزیزمان در کامنت بالا سرخود را زیر برف میکند و با تعصباتی که با بغض و کینه که در این انتخابات دور گذشته نمایان شد و سر کوهدشت را به باد داد صحبت میکند امیدوارم مردم قضاوت چکسی کار انجام داد و چکسی کار انجام نداد را با الله اکبر نمایان کنند تا یکبار دیگر کوهدشت فدای درگیری های خانوادگی زنانه نشود و سر سفره مردم بازی نشود

  14. رایی که با تقلب جمع شود ثمری جز این نخواهد داشت. به خدا مدیون هزاران جوان بیکار بودن برای ویرانی دو دنیای شما کافی که چه عرض کنم خیلی هم زیاد است جناب نماینده!! خدایی هست، چرا وقتی برای تخریب قبادی همه چیز را انکار میکردی فکر این روز را نداشتی؟!!

  15. از‏ ‏تحلیل‏ ‏خوب‏ ‏آقای‏ ‏آزادبخت‏ ‏سپاسگزارم‏ ‏.‏ ‏از‏ ‏آقای‏ ‏نماینده‏ ‏کاری‏ ‏ساخته‏ ‏نیست‏ ‏بهتر‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏دوستان‏ ‏روحانی‏ ‏در‏ ‏شهرستان‏ ‏‏ ‏پیگیر‏ ‏شویم‏ ‏.

  16. درود خدا بر مردان راست گفتار وبا لاخص جناب آقای آزادبخت

  17. درود به اقای اذادبخت عزیز به خاطرنقد به جا و زیبایتان همه مردم کوهدشت میدانند که شهرمان نماینده ندارد و من که به نوبه خود سخت پشیمانم که چرا کورکورانه به ایشان رای دادم بهتر است یک نامه خطاب به اقای روحانی برای پیگیری صد معشوره با امضای تمام مردم کوهدشت نوشته بشه

  18. به نماینده محترم تبریک میگم امیدواریم در اینده نزدیک باز هم شاهد حماسه افرینی ایشان برای ابادانی شهری که ادعای نماینده بودنش را دارند باشیم

  19. برادرارجمندوروزنامه نگار موفق لرستان ار درایت وشجاعت واندیشه بازجنابعالی وقلم واقعیت گرایتان بی نهایت سپاسگزارم وتوصیه دارم نماینده محترم کوهدشت این مطلب راحتما مطالعه فرمایندتامتوجه شود که برای شهرمان قدم کوچکی برنداشته.پیروزوسربلندباشید

  20. سرزمینم
    کت کته
    انو نشینم . . .

  21. جناب آقای آرادبخت جوری قلم زدی که تمام مشکلات در زمان این بنده خدا اتفاق افتاده ، قبلی ها فاتحه خونیشون واقعا حرف نداشت ! مرده ها لذت میبردن که مردن ؟!خداوکیلی ما تا حالا نماینده داشتیم!؟ ما کی درست انتخاب کردیم که آلان باید طلبکار باشیم ؟ قشر دلسوز فقط باید حسرت بخوره ، عوام همیشه کار خراب میکنن . کدوم کار آقای احمدی نژاد با برنامه بوده که این یکی درست باشه. بجای راه اندازی سد تنگ گرمه(مدارکش هست که مربوط به دوره پهلوی میباشدسال۱۳۴۴) . بدون کار کارشناسی تنگه گاوشمارم خراب کردن. عزیزان ،تعصب حقیقت دور میکنه این پروژه بدون کار کارشناسی شروع شده و به سرانجام نمیرسه . مسؤلین فهمیدن ما درست انتخاب نمیکنیم و … تعطیلش میکنن با خیال راحت .

  22. درود بر امین وقلم زیبایش.

  23. مرسی از مقاله جالبت امین خان آزادبخت/به امید روزی که افق دید بعضی ها وسیع شه و چشمانشون به روی حقایق باز شه/موفق باشی

  24. سلام آقای آزادبخت : همه ی ساکنان این کره ی خاکی دوست دارند بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند ویا به قول معروف در رفاه مطلق باشند . مردم کوهدشت هم از این قا عده مستثنا نیستن لذا غم خواری شما از طریق رسانه شخصی ومحلی میرملاس را باید این جوری تحلیل کرد که ۱-” دولت مردان تدبیر وامید را به غرض ورزی متهم نموده اید که تعطیلی سد معشوره را بخاطر عدم همراهی نمایندگان در انتخابات ۹۲ توجیه فرموده اید در حالی که آقای روحانی خود را رئیس جمهور همه مردم می دانند نه فقط رای دهندگانش ۲- در تحلیل حضرت عالی عملکرد جریان اصلاح طلب را بیشتر از دیگر جریانات سیاسی مورد نقد است ویا به عبارتی گناه را به گردن اصلاح طلبان انداخته ای ( اشاره نمود ه اید به پتر وشیمی لرستان ومجلس سوم )۳- بر همگان روشن است که درج مقالات این چنینی باهماهنگی جریان سیاسی منتصب به خود شما انجام می گیرد پس شما هم دلسوز یتان را مجانی بروز نمی دهید که در تائید کامنت ها کاملا” مشهود است

  25. سلام بر همه دوستان کوهدشتیم در تایید پیام کلی جناب آزادبخت سه سوال می پرسم لطفا اندکی تامل فرمایید.۱.چرا نماینده محترم به عنوان وکیل مردم کوهدشت در دوسال گذشته یکبار از معشوره ومجموعه تلاشگر آن سرکشی ننمودند؟۲.چرا هر موقع دلسوزان مطلع هشدار می دادند در خصوص تعطیبلی پروژه ایشان در سیمای استان با یک سخنرانی ومصاحبه تلاشهای زحمت کشان را خنثی میکرد؟۳.بنده با اطلاع عرض میکنم نماینده عزیزمان غیر از دو ماه جاری که تعطیلی پروژه علنی شده هیچ مکاتبه ای با شرکت آب نیرو (کارفرمای معشوره) یا وزارت نیرو نداشته اند و تذکر کتبی نداده اند اگر غیر این است زحمات خود را در زمان ذکر شده جهت اطلاع مردم عزیز منتشر کنند.در غیر این صورت چرا؟ نماینده عزیز وفرزند این دیار برادرم ملکشاهی نماز معشوره ات از وقت فضیلت گذشت بلکه قضا شد امید که به سهم خود در ادای قضایش اندکی از رنج مردم رنجور کوهدشت بکاهید.

  26. گفته هات بیشتر نشر اکاذیب مصداق ماده۶۹۸قانون مجازات است وهمچنین ۷۴۶جرایم رایانه ایجرم واز طرف کسی که گفته ها و اقدامات را به وی منتسب کردی قابل شکایت وپیگیری

  27. جناب آقای آزادبخت ، برادر عزیز ، شاید اکثر مطالبی که عنوان فرمودید واقعیت داشته باشد، اما همه ماجرا نیست.
    محبت نمایید استقلال سایت میرملاس را با بیان همه واقعیت ها اثبات نمایید. اکثر خوانندگان به این مطالب اذعان دارند اما آیا این همه مشکلات کوهدشت است؟ براستی جناب آزادبخت آیا همه این مسائل فقط در طول این دو سال برای کوهدشت پیش آمده ؟ یا اینکه در تمام تاریخ بعد از انقلاب کوهدشت همیشه این مسائل وجود داشته؟
    آیا در زمان نمایندگی جناب امامی مهمترین مسئله کوهشت رسیدگی به کوچه های شش متری تهران بود که آقا بعد از مدتها ه نطق داشتند از ساخت برجهای چند طبقه در کوچه های شش متری تهران نگران بودند و تذکر می دادند ؟ براستی جناب دوستی چکار کردند برای کوهدشت ؟ چه طرحی ؟ چه پروژه ای؟ و کجا ؟ جناب شیخ قبادی عزیز چطور ؟ مگر نه اینکه ۴ سال نماینده بودند ؟ کدام طرح ملی؟ در طول ۴ سال یک طرح فقط باید روی کاغذ باشد؟ عملیات اجرایی بعد ۴ سال نباید داشته باشد؟ ماشین سازی کجاست؟ خودمان قضاوت کنیم چقد بحث راه آهن داغ داغ بود ؟ چی شد ؟ به کجا انجامید؟الانم نوبت آقای ملکشاهی است. اما ایشان یک تفاوت عمده با دیگران دارند و اونم اینکه فعلاً ۲ سال از نمایندگی ایشان باقی مونده و وظیفه ما به عنوان شهروندان کوهدشت اینه که همراه ایشان باشیم نه علیه ایشان .
    آقای آزادبخت شما و دیگر دوستان که صاحبنظرید ، کمکش کنید به ایشان مشاوره بدهید و در به سرانجام رساندن این پروژه یاری اش نمایید
    نظرات مردم را جمع کنید از طریق همین سایت ، به پیشنهادات صاحبنظران بها بدهید و به مسئولین انتقال دهید
    شاد و پیروز باشید

  28. اقای ازادبخت عزیز.شهرماکه ازبرکات به ثمرنشستن پروژهای عظیمی چون راه اهن واستادیوم ورزشی وصنعت پیشرفته ماشین سازی وده هاپروژه کوچک وبزرگ حاصل زحمات نماینده قبلی برخورداروذینفع گردید!!!!!!گیرم که اقای ملکشاهی دراجراوبه ثمرنشاندن سد معشوره ناتوان باشدکه واقعن اینجورنیست وباتوکل به خداوپشتیبانی مردم درحصول نتیجه موفق خواهندشدلیک باداشتن اندوخته های ذکرشده ازنماینده دورقبل جای هیچ نگرانی نیست پس لطفن شماوهمفکرانتان اسوده بخوابیدنماینده پرتوان ماهوشیاروبیداراست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.