تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

نعمت‎پور: قصد دارم تا المپیک کشتی بگیرم

  • کد خبر : 47791
  • 20 فروردین 1393 - 17:56

  فرنگی‎کار لرستانی وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی، پس از اینکه برای دومین ماه پیاپی در رده‎بندی فیلا به‎عنوان بهترین کشتی‎گیر این وزن انتخاب شد، می‎گوید سعی می‎کند این جایگاه را از دست ندهد. طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با خبرنگارمیرملاس ، درباره آخرین وضعیت خودش گفت: خدا را شکر اردوها به‎طور منظم برگزار می‎شود و […]

IMG_7052

 

فرنگی‎کار لرستانی وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی، پس از اینکه برای دومین ماه پیاپی در رده‎بندی فیلا به‎عنوان بهترین کشتی‎گیر این وزن انتخاب شد، می‎گوید سعی می‎کند این جایگاه را از دست ندهد.

طالب نعمت‎پور در گفت‎وگو با خبرنگارمیرملاس ، درباره آخرین وضعیت خودش گفت: خدا را شکر اردوها به‎طور منظم برگزار می‎شود و برای حضور در جام جهانی آماده می‎شویم. شرایط خوبی دارم و تا شروع رقابت‎ها به آمادگی کامل می‎رسم.

وی پیش‎بینی‎اش از پیکارهای جام جهانی را این‎گونه بیان کرد: تیم خوب و قدری داریم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید اجازه نمی‎دهیم جام از کشورمان خارج شود. ایران تیم بدون مشکلی دارد که از بقیه تیم‎ها سرتر هستیم و فقط برای قهرمانی تلاش می‎کنیم.

نعمت‎پور که دو ماه است به‎عنوان برترین فرنگی‎کار وزن ۸۵ کیلوگرم جهان انتخاب می‎شود، در این باره اظهار کرد: خیلی خوشحالم در جایزه بزرگ “زومباتلی” شرکت کردم و توانستم با قهرمانی در آن رقابت‎ها برای دومین ماه پیاپی در رده‎بندی فیلا نفر اول این وزن باشم و سعی می‎کنم این جایگاه را از دست ندهم.

دارنده نشان طلای جهان در پاسخ به سوال ایسنا که تا کی قصد دارد کشتی بگیرد؟ گفت: فعلاً که تا المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو می‎خواهم در کوران مسابقه باشم تا جایگاهم را حفظ کنم. اگر خدا بخواهد می‎خواهم در المپیک حضور داشته باشم و برای رسیدن به این هدف بیش از پیش تلاش می‎کنم.

نعمت‎پور که در مصاحبه‎ای عنوان کرده در بچگی طرفدار استقلال بوده در مورد شرایط حساس هفته پایانی لیگ برتر فوتبال نیز گفت: کم و بیش در جریان این شرایط هستم اما نمی‎توانم حدس بزنم چه تیمی قهرمان می‎شود. امیدوارم هر تیمی که لیاقت و شایستگی بیشتری دارد قهرمان شود.

 تهیه خبر : مهران مریدی / میرملاس نیوز

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. تو چشم و چراغ این شهری پهلوون بایدم کشتی بگیری به کمتر از طلای ریودوژانیرو قانع نمیشیم

  2. موفق باشی دلاور الگوی ما جوانان شمایید

  3. خدا قوت پهلوان

  4. کسب این امتیاز بزرگ را به جامعه ورزشی کشور به خانواده محترم کشتی و مسئولین ورزش استان و شهرستان کوهدشت هم استانیهای عزیز الخصوص مردم ورزش دوست کوهدشت تبریک وتهنیت عرض مینمایم . جهان پهلوان ما لیاقت طلای المپیک آتی را دارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.