تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آموزش تصویری ثبت نام “مرحله دوم دریافت یارانه نقدی”

  • کد خبر : 47984
  • 23 فروردین 1393 - 13:19

برای آشنایی هرچه بیشتر هموطنان در خصوص نحوه ثبت نام دریافت یارانه ها در مرحله دوم ٬ آموزش ثبت نام فرم هدفمندی یارانه ها بصورت تصویری در سایت باشگاه خبرنگاران منتشر شد.

“سرویس فناوری و دانلود /میرملاس نیوز”

در انتهای صفحه اول متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند دکر شده را تأیید کند که این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود.

2164001_852

صفحه دو شامل پرسش های متداول است در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل تعبیه شده در سمت چپ صفحه بدون خط تیره و فاصله وارد کند ٬سپس آخرین شماره حسابی که جهت دریافت یارانه اعلام کرده اید را در مستطیل مربوطه وارد کنید دقت شود شماره کارت بانکی را وارد نکنید در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود را شامل خود و افراد تحت تکفل در سمت چپ و محل مربوطه درج کند پس از تکمیل این سه بخش متقاضی باید کد امنیتی ۵ رقمی را واردکند و اطلاعات درج شده را تأییدکند.

 

2164002_227

در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تکفلش را به همراه شماره ملی هر یک نوشته و وضعیت مالک بودن یا نبودن واحد مسکونی را برای هر یک جداگانه مشخص کند .

 

2164003_124

در ادامه متقاضی براساس تعریفی که از سطح درآمد در بند شش صفحه اول مشخص شده که البته یک بار دیگر هم در مستطیلی که مشاهده می کنید برایش یادآوری می شود خود را در یکی از پنج گروه درآمدی قرار دهد گروه های درآمدی به این ترتیب است: کمتر از ۶۰۰ هزار تومان، از ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان، از یک تا ۲ میلیون تومان، از ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان و بیشتر از ۲.۵ میلیون تومان در ماه ٬ مرحله آخر اطلاعات محل سکونت خانوار است متقاضی مشخص می کند ساکن شهر، روستا و یا در زمره عشایر کشور است. آنگاه استان و شهرستان محل سکونت را انتخاب می کند درج کد پستی نیز در مرحله بعد قرار دارد و در نهایت بسیار مهم است که متقاضی شماره تلفن همراه و ثابت خود را در محل تعبیه شده درج کند به تمام متقاضیان دریافت یارانه نقدی به جد توصیه می شود پس از خواندن مندرجات مستطیل انتهای صفحه سوم و آگاهی از جنبه حقوقی اطلاعاتی که اعلام کرده اند نسبت به تأیید آن اقدام کنند.

2164004_356

 چنانچه تمام مراحل و اطلاعات درج شده باشد به متقاضی دریافت یارانه نقدی کد شناسایی یاز طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده  ارسال می گردد.

 

2164005_689

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=47984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. لطفا موضوع درکدام گروه درآمدی راشرح دهید؟
    درقسمت سطح درامدخانواراین گونه شرح داده شده است عین مطلب: “منظورازسطح درآمدخانوارمیانگین مجموع درآمدماهانه همه ی اعضای خانواده درسال ۹۲ شامل مواردذیل است “که شغل دوم ودیگربندهاراآورده.
    حالامیخواهم بگویم اگرمنظورازمیانگین آن چیزی است که همه ی ما درکتاب ها خوانده ایم این می شود که:اگرحقوق ماهانه من ۱میلیون تومان باشدوخانم هم درامدماهانه اش ۲۰۰هزارباشد قاعدتا بایداین دودرآمدراجمع ومیانگینش راحساب کنیم یعنی تقسیم بر۲کنیم حتی بعضی می گویند تقسیم برتعدادنفرات خانوارکنیم. یااینکه بی خیال درامد دیگراعضاء شویم وهمان درآمداول رابنویسیم .این موضوع خیلی مهم است لطفا هرچه زودتراطلاع رسانی کنید چون مردم به هردوصورت دارند اطلاعات راارسال می کنند.

  2. سلام به آقای درویشی عزیز

    ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون درامد شما در سال
    ۲/۴۰۰/۰۰۰ هزار درامد خانم شما در سال
    جمعا ۱۴/۴۰۰/۰۰۰ هزار تومان در سال
    حال اگر مبلغ فوق را تقسیم ۱۲ ماه بکنیم میانگین درآمد ماهیانه به دست می آید
    یعنی درآمد ماهیانه شما یک میلیون و دویست هزار تومان
    این مبلغ برای برخی افراد با درآمدهای ماهیانه متغیر، متفاوت است پس بایستی مجموع کل درآمدهای سال تجمیع و سپس تقسیم بر ۱۲ ماه سال شود

  3. سلام
    بسیار مطلب بدردبخوری بود .
    مرسی

  4. با سلام .من به اشتباه ثبت نام کردم آیا حالا امکان انصراف وجود داره

    • سلام دوست عزیز
      اگه منظور شما ویرایش ثیت نامه باید تا ۳۰و ۳۱ فروردین ماه صبر کنی
      سپاس از حضورت

      • سلام.من ثبت نام کردم ولی حالا می خوام انصراف بدم؟آیا راهی داره؟

        • سلام
          با توجه به اینکه تنها یکبار می توان ثبت نام نمود، پیشنهاد می شود پیش از ورود به سامانه، ابتدا اطلاعات شماره ملی افراد تحت تکفل خود که برای آنان یارانه دریافت کرده اید را یادداشت نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نهایی و خروج از سامانه، امکان اصلاح وجود ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.