- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سدهای مروک و ایوشان در لرستان به بهره‌برداری می‌رسند

139301111739039142440373

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

مدیر عامل آب منطقه ای لرستان گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت آب منطقه‌ای لرستان در سال ۹۳ بهره برداری سدهای مروک و ایوشان و آب گیری از سدهای حوضیان و کمندان است.

امید‌علی سیفی با اشاره به  برنامه‌های  شرکت آب منطقه ای لرستان، اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان در راستای اجرای طرح های عمرانی، امسال آبگیری  سدهای حوضیان و کمندان را در لرستان انجام می دهد.

وی افزود: بهره برداری از سدهای مروک و ایوشان و شبکه خان آباد از دیگر برنامه های اجرایی شرکت آب منطقه ای لرستان در سال ۹۳ است.

مدیر آب منطقه ای لرستان بیان کرد: حرکت در مسیر تحقق اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال با همکاری بخش خصوصی و فاینانس از جمله برنامه های مهم شرکت آب منطقه ای لرستان در سال ۹۳ است.

وی در مورد اهداف شرکت آب منطقه‌ای لرستان در سال ۹۳ افزود: پیگیری تقویت اعتبار طرح های اجرایی، به کارگیری تمام توان شرکت در راستای مدیریت بر تامین آب کشاورزی، آب شرب و صنعت با توجه به شرایط اقلیم و هوای حاکم بر لرستان از جمله محور های فعالیت شرکت آب منطقه ای لرستان است.

سیفی با اشاره به  مشکلات شرکت آب منطقه ای لرستان در سال گذشته  تصریح کرد: از جمله مشکلات شرکت آب منطقه ای لرستان در سال ۹۲ نگرانی برای جبران کمبود اعتبار جاری شرکت بود که با پیگیری های مستمر برطرف شد و دوم اینکه کمبود اعتبارات طرح سبب شد که کار اجرای طرح ها به کندی انجام شود و از اهداف برنامه ریزی شده طرح ها فاصله گرفتیم.

مدیر عامل آب منطقه ای لرستان  بیان کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان هم اکنون در اجرای پروژه های خود با مشکل کمبود منابع مالی در سطح ملی و به ویژه در سطح استانی است که سبب ایجاد وقفه در روند اجرای این پروژه ها می شود.