تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

شاهرخی : احداث سد معشوره، یکی از مطالبات جدی و محوری مدیریت اجرایی استان لرستان است

  • کد خبر : 48032
  • 24 فروردین 1393 - 9:49

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: احداث سد معشوره به عنوان یکی از طرح های عمرانی مهم و زیربنایی، از مطالبات محوری و جدی مدیریت ارشد اجرایی استان در مسیر رشد و توسعه همه جانبه لرستان است. به گزارش میرملاس نیوز ، ˈسیدسعید شاهرخیˈ در جمع مردم کوهدشت افزود: یکی از ظرفیت های مهم و […]

143

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان گفت: احداث سد معشوره به عنوان یکی از طرح های عمرانی مهم و زیربنایی، از مطالبات محوری و جدی مدیریت ارشد اجرایی استان در مسیر رشد و توسعه همه جانبه لرستان است.
به گزارش میرملاس نیوز ، ˈسیدسعید شاهرخیˈ در جمع مردم کوهدشت افزود: یکی از ظرفیت های مهم و قابل توجه استان لرستان وشهرستان کوهدشت برای سرمایه گذاری در بحث رشد و توسعه اقتصادی، بخش کشاورزی است، که احداث سد معشوره از جمله عوامل موثر در رونق و شکوفایی کشاورزی منطقه و توسعه اقتصادی استان محسوب می شود.

وی اظهار کرد: برهمین اساس، اجرای طرح عمرانی سد معشوره، یک ضرورت برای رشد و توسعه استان لرستان محسوب می شود و مدیریت ارشد اجرایی استان، پیگیری های موثر و گسترده ای را برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این طرح انجام داده است.

شاهرخی گفت: رویکرد اساسی دولت و مدیریت اجرایی استان لرستان در رفع مشکلات اقتصادی و دستیابی به توسعه پایدار و همه جانبه لرستان، تولید ثروت، ایجاد فرصت های شغلی و رونق بخش تولید و صنعت از طریق جذب سرمایه های بخش خصوصی است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان افزود: شهرستان کوهدشت نیز به عنوان یکی از مناطق مهم و دارای ظرفیت برای رشد و توسعه استان، همواره مورد توجه مدیران اجرایی و برنامه ریز استان قرار دارد.

به گفته وی، با توجه به بافت منطقه و پیوند کشاورزی با معیشت مردم در شهرستان کوهدشت، آب یکی از فاکتورهای اساسی برای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان محسوب می شود که در برنامه توسعه شهرستان به خوبی به این مهم توجه شده است.

وی تصریح کرد: برهمین اساس احداث سد معشوره نه تنها به عنوان یک مطالبه عمومی، بلکه به عنوان یک ضرورت برای توسعه منطقه کوهدشت مورد تاکید مدیریت اجرایی استان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان افزود: با توجه به حساسیت موجود در منطقه و اشتغال جوانان که با اجرای این سد گره خورده ، مکاتبات مفصلی از طریق مدیریت استان با معاونین رییس جمهور و وزیر نیرو در خصوص سد معشوره انجام شده و هیچ مشکلی در روند اجرا و ساخت این سد وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. کار باید از مجرای قانون پیگیری شود زور و چماق در شان مردم کوهدشت نیست . الحمد الله مسولین استان به جد پیگیر هستند دیگر لزوم به تجمع و شعار نیست .

  2. باید از زحمات امام جمعه محترم و جناب آقای محمد آزادبخت و دیگر بزرگان تقدیر ویژه به عمل آید . کار با گفتگو حل می شود نه با هو جنجال چند جوان جویایی کار

    • آقای محمدی اگه جویندگان کار راحذف کنیم خیل عظیمی ازمدیران وکارمندان وصاحبان حرف جزءبه قول شماجنجال کنندگان بودند والبته فامیل شما(م آ)هم یکی از هزاران بود

    • خداعاقبت همه راختم به خیر کندچرااینقد سیاسی بازی

  3. تصویرتان در نمایی کوچک به کامیاب تیموری می ماند در هر صورت هر در موفق باشید .

  4. ازنظر‏ ‏مثبت‏ ‏و‏ ‏توجه‏ ‏مدیریت‏ ‏عالی‏ ‏استان‏ ‏، ‏آقای‏ ‏شاهرخی‏ ‏‏ ‏معاون‏ ‏سیاسی‏ ‏،آقای‏ ‏توکلی‏ ‏نماینده‏ ‏الیگودرز‏‏ ‏‏ ‏سپاسگزاریم‏ ‏.‏ ‏ ‏و‏ ‏ادامه‏ ‏ساخت‏ ‏ ‏سدمعشوره‏ ‏را‏ ‏ناشی‏ ‏از‏ ‏مطالبه‏ ‏به‏ ‏حق‏ ‏مردم‏ ‏و‏ ‏همکاری‏ ‏این‏ ‏عزیزان‏ ‏می‏ ‏دانیم‏ ‏.

  5. ازنظر‏ ‏مثبت‏ ‏و‏ ‏توجه‏ ‏مدیریت‏ ‏عالی‏ ‏استان‏ ‏، ‏آقای‏ ‏شاهرخی‏ ‏‏ ‏معاون‏ ‏سیاسی‏ ‏،آقای‏ ‏توکلی‏ ‏نماینده‏ ‏الیگودرز‏‏ ‏‏ ‏سپاسگزاریم‏ ‏.‏ ‏ ‏و‏ ‏ادامه‏ ‏ساخت‏ ‏ ‏سدمعشوره‏ ‏را‏ ‏ناشی‏ ‏از‏ ‏مطالبه‏ ‏به‏ ‏حق‏ ‏مردم‏ ‏و‏ ‏همکاری‏ ‏این‏ ‏عزیزان‏ ‏می‏ ‏دانیم‏ ‏.

  6. از پیگیریهای مجدانه ی استاندار محترم و همچنین نماینده محترم الیگودرز تقدیر میکنیم

  7. تنها مدیرانی می توانند از حق معشوره دفاع کنند که به راستی دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند . متاسفانه به ندرت مدیرانی هستند که فقط به این می اندیشند که فلان نماینده رای بیاورد یا نه تا آنان درمقام خود باقی بمانند . دوم این که این وظیفه مدیران کوهدشتی است که دفاع کنند چون کسی دایه مهربان تراز مادر نمی شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.