تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

آنانی که دارند، پیوند می شوند و آنهائیکه ندارند باید درد بکشند؟!

  • کد خبر : 48072
  • 26 فروردین 1393 - 23:47

  میرملاس نیوز / سرویس سلامت:درود بر مهربانترین شیر زن دردمند عالم که عصاره تمامی دردهای بشریت در سینه پرمهرش می جوشید تا به عنوان زیبنده ترین سرمشق ها برای همه کسانی باشد که درد و رنج دیگران را با دل و جان خود تقسیم می کنند .برادران و خواهران عزیز سلامتی نعمتی است گرانقدر […]

41372135634405509896

 

میرملاس نیوز / سرویس سلامت:
درود بر مهربانترین شیر زن دردمند عالم که عصاره تمامی دردهای بشریت در سینه پرمهرش می جوشید تا به عنوان زیبنده ترین سرمشق ها برای همه کسانی باشد که درد و رنج دیگران را با دل و جان خود تقسیم می کنند .
برادران و خواهران عزیز سلامتی نعمتی است گرانقدر و همه ما سهمی از این نعمت سلامتی داریم و این فرصتی است مغتنم در این جامعه اسلامی و با اعتقاد به ارزش های دینی و عمل به توصیه بزرگان با کمک به نیازمندان دردمند حافظ و شکرگذار این نعمت بزرگ الهی باشیم .
عزیزان امروزه در جامعه ما بیشترین درصد بیماران افرادی هستند که به دلیل فقر فرهنگی و مالی در معرض آسیب و ابتلا به بیماری می باشند و حل این مشکل با سیاست گذاری دقیق و برنامه ریزی نوین آموزشی علمی به دست مدیران با کفایت و همنوعان متمکن درد آشنای بیدار دل امکان پذیر است ، زیرا هرگونه بی توجهی و تعلل در امر فرهنگ سازی و بیماریابی قبل از نارسایی کلیوی صدمات جبران ناپذیر اجتماعی و اقتصادی برای خانواده بیمار و دولت ببار خواهد آورد . اینک برای تحقق اهداف عالیه انسانی و حیاتی این امر خطیر دست یاری همه برادران و خواهران نیک اندیش و دردآشنای بیدار دل را به گرمی می فشاریم.

عکس فوق مربوط است به جوانی ۲۱ ساله بنام احمد پورگراوند است که بعلت نارسایی کلیوی ( عفونت ) هفت سال است در بیمارستان امام خمینی ره کوهدشت در هفته سه بار دیالیز می شود .

احمد و برادرش در نوجوانی  از محبت  پدری محروم شدند  و هم اکنون با مادرشان  زندگی میکنند .چند بار  برای این جوان دوست داشتنی فرصت پیوند کلیه پیش آمده است که بعلت عدم بضاعت مالی موفق به پیوند نشده است. هم اکنون این جوان معصوم  نیازمند کمک های مالی است تا مجددا به زندگی آینده  خود امیدوار شود و مورد عمل جراحی پیوند کلیه قرار گیرد. از تمامی عزیزان و نیک اندیشانی  که بضاعت مالی دارند و میتوانند شادی را به این خانواده عزیز و محترم برگردانند استعدعا داریم  کمکهای خود را به شماره حساب شخصی این نوجوان نزد بانک ملت شعبه کوهدشت واریز نمایند.

 

شماره حساب : ۱۲۰۷۴۶۲۹/۹۶

شماره ی شانزده رقمی: ۶۱۰۴۳۳۷۰۶۱۶۲۰۱۱۶

بنام احمدپورگراوند

باشد که روزی خبر پیوند به زندگی این جوان را منتشر کنیم.

 

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. سلام ازاطلاع رسانی سایت وزین میرملاس تشکر،هرچنداین مصایب درکوهدشت زیاده اماازباب بنی آدم اعضای یکدیگرند،لیاقت وتوفیق کمک به این جوان عزیزفراموش نشودکه قطعارضایت حضرت حق رودرپیش دارد

  2. سلام
    خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون.

  3. واقعاً مستحقند همشهریان کمک کنید اجرتان با ابا عبدالله

  4. کار بسیار خداپسندانه ای است . امیدوارم همه کمک کنن.

  5. این همه پول در امام زاده ها جمع می شود خوب کجا می ره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیماران کلیوی اگر بضاعت مالی نداشته باشند ومرفهین بی خیال وبی تفاوت باشندبه خداقسم خداوندخشمش میگیرد.

  6. باتشکرازشمابخاطراین کارخداپسندانه به اطلاع می رسانم این بنده ی خداهمسایه ماست وخداوکیلی بی بضاعت هست امیدوارمبرایش کاری انجام شود.ازتمام بینندگان این پست درخواست میشوداین موضوع رابه اشتراک بگذارند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.