تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

انفجار نارنجک

  • کد خبر : 48078
  • 26 فروردین 1393 - 18:22

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: تضمین امنیت اجتماعی از وظایف نظام های سیاسی و دولتها به حساب می آید . با توجه به اندیشه سیاسی دین اسلام و لزوم هدایت و به سعادت رساندن مردم قابل ذکراست که امنیت به معنای اولیه آن یعنی صیانت نفس است که دولتها به خاطر آن به وجود آمده […]

IMG_2032

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

تضمین امنیت اجتماعی از وظایف نظام های سیاسی و دولتها به حساب می آید . با توجه به اندیشه سیاسی دین اسلام و لزوم هدایت و به سعادت رساندن مردم قابل ذکراست که امنیت به معنای اولیه آن یعنی صیانت نفس است که دولتها به خاطر آن به وجود آمده اند و اکنون با توجه به این حقوق بارز اجتماعی به حضور شهروندان کوهدشتی می رسانیم که روز یکشنبه ۲۴/۰۱/۱۳۹۳ساعت ۱ بامداد نارنجک جنگی در یکی از منازل مسکونی واقع در خیابان وصال  کوهدشت منفجرکه در جریان این اتفاق ساکنان آن به صورت معجزه آسایی از مرگ نجات یافته و همچنین باعث از بین رفتن امنیت و آرامش اهالی محل شده است . حال این سوال مطرح می شود که چه کسی پاسخ گوی فشارهای روانی ناشی از این انفجار های پی در پی خواهدبود ؟ چگونه باید یک شهروند نما به خود اجازه بدهدبه راحتی امنیت شهری را برهم بزند ؟

جمعی از اهالی خیابان وصال شهرستان کوهدشت

 

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. نهاته نهات

  2. وقتی سارقین شناخته شده تمام قد با ماشینهای آخرین سیستم در خیابانها گشت میزنند وبه ریش همه میخندند باید ناامنی ها روز بروز افزایش پیدا کند! من نمی دانم این همه سرهنگ و سردار چه کاره اند؟

  3. سلام
    من از اهالی خیابان وصال هستم
    خوشبختانه منفجر شدن نارنجک صدمات جانی نداشته.و با صدماتی همچون شکستن تمام شیشه ب منزل مورد نظر و شُک روانی که بر اهالی آن خیابان و ان منطقه وارد شده ختم به خیر شده.و شاید بر پرده گوش اهالی آن منطقه صدمات خفی یا شدیدی هم وارد کرده است و امنیت روانی آن ها به هم زده،آیا این تضمین وجود دارد حرکات مشابه از این قبیل رواج پیدا نکند؟یا حتی بدتر؟
    این در صورتی است که چندوقت پیش در همین خیابان تیراندازی به همین خانه ی مسکونی که طبق گفته اهالی منزل،فقط و فقط فاصله ی اعضای منزل با صدمات جانی فجیع تار مویی بیش نبوده و خدای متعال به این خانواده لطف کرده که این خطر رفع شده.آیا دادستان ، ارگان های نظامی و شورای امنیت شهر و همچنین نماینده ی محترم شهر که رئیس کمیسیون قضایی مجلس نیز هستند درباره ی اینگونه موارد چه عکس العملی نشان داده اند و یا خواهد داد.کاش به اینگونه کارهای وحشتناک رسیدگی شود که آوازه ی این خصایص حیوانی در شهر ها و استان های دیگر نپیچد.ولا غیر دیگر هیچ امیدی به مقامات نظامی و قضایی در این باره نیست.

  4. ولا بی مناسبت نیه یه گورونی بچریمن

    هو باو وی …

  5. جای تعجب نیست از بس این اتفاقات تکراری شده همه عادت کردیم

  6. کوهدشته شده منطقه قلمون سوریه

  7. عامل یاعاملان آن حیوان وحتی ازحیوان پست ترند.انشااله چوب بی صدای خداشاخشان راخواهدشکست.انتظارداریم مسولین امربی تفاوت نباشند

  8. در اثر بی تفاوتی مسئولین امر و عدم بر خورد قاطع و کوبنده با این افراد یواش یواش دارد این گونه کارها در کوهدشت باب می شود که انشا الله بعدا از بین بردن این فرهنگ غلط کار سختی است . خوب است امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است مسولین برای برخورد با این فرهنگ غلط عزم خود را جزم نمایند .

  9. به نظر من ربطی به مسولان ندارد باید سطح فرهنگ مردم بالا برود

  10. …و مسوولین نیز در خواب زمستانه هستند

  11. چرا عامل و ىا عاملىن اىن گونھ حرکات وحشىانھ شناسایى و دستگىر نمىشوند تا درس عبرتی براﯾ ﺳﺍﯾﺭﻧ ﺷﻭﺩ ﺗﻭﺭﻭ ﺧﺩﺍ ﺑﻫ ﺩﺍﺩ ﻛﻭﻫﺩﺷﺗ ﺑﺭﺳﯾﺩ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.