تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

اعتراف صریح گوگل به جاسوسی از ایمیل‌های کاربران

  • کد خبر : 48252
  • 27 فروردین 1393 - 19:27

“گوگل” در جریان به روزرسانی شرایط استفاده از خدمات ایمیل خود در روز دوشنبه توضیح داده که محتوای نامه‌های الکترونیک کاربران را بازرسی کرده و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص این محتواها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا از سلایق کاربران خود مطلع شود.

Gmail-hacked
به گزارش سرویس فناوری ودانلود/میرملاس نیوز: به نقل از سی نت، در بخشی از این نسخه به روزشده آمده است: سیستم‌های خودکار ما محتوای شما و از جمله ایمیل‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا محصولاتی را که به سلیقه شخصی شما نزدیک هستند، ارائه نمایند. این محصولات عبارتند از تبلیغات و آگهی‌ها و نتایج جستجوهای شخصی شده. البته از این شیوه برای شناسایی هرزنامه ها و بدافزارها هم استفاده می‌شود.

گوگل همچنین تصریح کرده که این فرایند در جریان ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی ایمیل‌ها رخ می‌دهد. این شرکت اظهار امیدواری کرده تا از این طریق سیاست‌های خود در زمینه حریم شخصی را قابل درک‌تر کند. این در حالی است که بسیاری کاربران جیمیل از نقض حریم شخصی خود به بهانه‌های امنیت و تبلیغاتی نگران و ناراضی هستند. این شرکت پیش از این هم به علت جاسوسی از ایمیل‌های کاربران با اعتراضات تند و حتی شکایات کاربران مواجه شده بود. با این حال در رویه خود تغییری نداده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.