تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

بخشدار مرکزی کوهدشت : ۱.۳میلیارد تومان زکات در کوهدشت جمع آوری شد

  • کد خبر : 48254
  • 27 فروردین 1393 - 19:23

  بخشدار مرکزی کوهدشت از جمع آوری ۱.۳ میلیارد تومان زکات طی سال ۹۲ در کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز،محمد ضرونی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که پرداخت زکات از موضوعات مهمی است که دین مقدس اسلام برروی آن تاکید کرده است، گفت: درسال ۹۱ در کوهدشت و حومه مبلغ […]

 

بخشدار مرکزی کوهدشت از جمع آوری ۱.۳ میلیارد تومان زکات طی سال ۹۲ در کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز،محمد ضرونی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که پرداخت زکات از موضوعات مهمی است که دین مقدس اسلام برروی آن تاکید کرده است، گفت: درسال ۹۱ در کوهدشت و حومه مبلغ ۶۷۰میلیون تومان زکات جمع آوری شده بود.

وی ادامه داد: این در حالیست که در سال ۹۲ این مبلغ به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید که این مبلغ نسبت به سال های گذشته چشم گیر است.

بخشدار مرکزی کوهدشت اظهار داشت: از سوی ستاد زکات استان مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به عنوان تشویقی به شهرستان کوهدشت هدیه شده تا در راستای تکمیل و ساخت مساجد این شهرستان هزینه شود.

ضرونی با اشاره به نعمت بارندگی های امسال و پیش بینی سالی پرمحصول برای کشاورزان کوهدشتی، بیان داشت: برای سال ۹۳ برنامه هایی در نظرداریم تا با توجه به افزایش محصولات کشاورزی بتوان زکات بیشتری جمع آوری کرد.

وی عنوان کرد: پرداخت بیشتر زکات کمک می کند که بتوان علاوه بر احداث و تجهیز مساجد، کمک به فقرا نیز بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. احسنت بر بخشدار محترم جنا آقای محمد (صیدی )ضرونی

  2. ماهم دعا میکنیم که هرکس لیاقت خدمتگذاری به این مردم شریف را دارد در منصب خود ابقا شود ولی آقای ناشناس عزیز چرا برای بارندگی و نزول رحمت الهی و افزایش خیر و برکت برای همشهری هایمان دعا نکردی و بصورت طعنه فقط برای آقای ضرونی و با علامت سوال برای ایشان دعا کرده ای..!!!
    حیف…. حیف…. حیف….

  3. دمت گرم بخشدار دقیقا کار صندوق صدقه را برای دولت انجام دادی

  4. جناب آقای ضرونی،کوچه جفت خودت رو آسفالت کن ،زکات ؟

  5. کوهدشت درپرداخت زکات،مالیات ،عوارض و…مقام اول ودردریافت خدمات مقام آخر راداراست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.