تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رضازاده : تصمیمی گرفته نشده تکلیف نهایی معشوره به شورای عالی آب محول شد

  • کد خبر : 48263
  • 27 فروردین 1393 - 20:20

به گزارش میرملاس نیوز ؛مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد سد تنگ معشوره گرفته نشده و قرار است در شورای عالی آب کشور در مورد آن تصمیم گیری شود. محمدرضا رضازاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همه طرح هایی که در حوزه های مختلف آبی کشور […]

139301171934216732475753

به گزارش میرملاس نیوز ؛مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد سد تنگ معشوره گرفته نشده و قرار است در شورای عالی آب کشور در مورد آن تصمیم گیری شود.
محمدرضا رضازاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همه طرح هایی که در حوزه های مختلف آبی کشور مطرح است معمولا سابقه مطالعاتی طولانی مدتی دارند که سد تنگ معشوره نیز از این امر مستثنی نیست.

وی افزود: در تمامی طرح های آبی زمان اجرای طرح، مطالعات تطبیقی و تکمیلی برای به روز شدن مطالعات قدیمی و تطبیق اقدامات فنی با شرایط حال حاضر انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با بیان اینکه تعیین تکلیف سد تنگ معشوره به شورای عالی آب کشور محول شده است، گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد سد تنگ معشوره گرفته نشده و قرار است در شورای عالی آب کشور در مورد آن تصمیم گیری شود.

به گزارش تسنیم، عملیات اجرایی سد بتنی دو قوسی تنگ معشوره بر روی رودخانه کشکان در استان لرستان سال گذشته با حضور رئیس جمهور وقت با هدف تولید انرژی برق آبی، کنترل و جمع آوری سیلابها و روان‌آبهای سطحی رودخانه و تامین آب کشاورزی مورد نیاز دشت های اراضی منطقه کلنگ زنی شد اما در ادامه، کارشناسان فنی نیاز به بازنگری در این طرح را به دلیل قدمت مطالعات آن و به روز شدن اطلاعات فنی با شرایط حال حاضر روان آب های منطقه مطرح کردند.

قرار است در شورای عالی آب کشور نسبت به لزوم بازنگری در مطالعات و پارامترهای فنی آن با توجه به حساسیت های اجتماعی که در استان لرستان نسبت به این پروژه بین مردم و مسئولان این استان به وجود آمده، تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. امید است شورای آب نسبت به حساسیت بسیار بالای مردم منطقه به انجام این پروژه با آگاهی کامل تصمیم بگیرند.

  2. اگرعملیات اجرایی سدمعشوره ادامه پیدانکند دولت بایدجوابگوی این همه جوان بیکاردرشهرستان کوهدشت باشد.

  3. میرملاس جان قربون اون پست های کارشناسیت برم…. در مورد ریاست دانشگاه لرستان هم پست بزار…. ببینیم بجز کپی پست چیزیم بلدی یا نه اااا قربونش

  4. کمی هم از پروژه های دکتر کاییدی در شهرستان مظلوم پلدختر بنویسید اصلا معلوم نیست نماینده ما در مجلس هست یا نه چه کسی باید جوابگوی خیل جوانان بیکار وتحصیل کرده شهرستان تاریخی پلدختر باشد آقای دکتر زمان دارد میگذرد کجا کاری

  5. به بهانه ی زیست محیطی شدن عملیات اجرایی سد معشوره از طرف خانم ابتکار و شورای عالی آب کشور، ضمن تشکر از همه ی دلسوزان این دیارو همه ی مسئولین، نمایندگان ادوار و نماینده ی محترم کوهدشت. ای محیط زیست تو زیست محیط زیبای من/ با پیام زیست محیطی بسته ای تو نای من/داده ای داد سخن در شورای عالی آب/ ابتکاری بی نظیر بر ریشه ی فردای من/من که معشور بودم و دنبال مشهوری خود/راه را تو بسته ای وای بر پیدای من / من پیام تشنگی دارم کویری می شوم/ و تو خنده می زنی برچشمان و هاهای من/به خدا دارم هلاک و تشنه ی آب می شوم/ دیگری دارد حیات از شرشر آب های من/شیرز و هم سیمره از مادر گاماسیاب/ داد و شیون می کنند از خشکی لب های من/ ای ۲۱۵ماده بیا بریاری ام/ ای سند حرفی بزن بی تاریخ و امضای من/ هان زبان آشنا این دشت سوزان می شود/ ای وزیر با درایت درک کن انشای من/روزگارنامرادی وصله ی جانم شده/ ای رفیقان چاره ای کو مرهم دردهای من.

  6. اگرسدمعشوره اجرایی شود به حول وقوه ی الهی بیکاری ازکوهدشت ریشه کن خواهدشد

  7. مسئولان عزیز کوهدشت به هوش باشید واقعا شرم داره صد معشوره که امید کشاورزان کوهدشتیه کارش به اینجا بکشه…وا غیرتا

  8. با سلام به تمام دوستان و مسولین،میگم این شورای محترم آب هنوز تصمیم گیری نکردن؟ من خودم مشکل کار ندارم ولی این مردم و این جوونا نیازمند رسیدگی بیشتری هستند. با تشکر از تمام مسولین،امید وارم که هرچه سریعتر این سد شروع به کار کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.