تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

اختصاص ۵ میلیارد اعتبار برای تکمیل سیلوی کوهدشت

  • کد خبر : 48272
  • 28 فروردین 1393 - 1:34

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: معاون برنامه‌ریزی لرستان گفت: با حمایت استاندار لرستان و برای ذخیره سازی گندم و ساخت سیلو در لرستان ۵ میلیارد ریال به تکمیل سیلوی کوهدشت اختصاص داده شده است. علی‌هادی چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه لرستان یکی از استان هایی بود که در سال ۹۲ با کمبود در […]

13921210134647182237303

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

معاون برنامه‌ریزی لرستان گفت: با حمایت استاندار لرستان و برای ذخیره سازی گندم و ساخت سیلو در لرستان ۵ میلیارد ریال به تکمیل سیلوی کوهدشت اختصاص داده شده است.

علی‌هادی چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه لرستان یکی از استان هایی بود که در سال ۹۲ با کمبود در زمینه گندم و آرد مواجه نبوده است و دلیل این امر نیز کنترل و جلوگیری از خروج گندم از استان است.

وی افزود: امسال نیز برای اینکه با کمبود گندم مواجه نشویم باید با همکاری نیروی انتظامی و سایر مسؤلان مربوط از خروج گندم از استان جلوگیری کنیم.

چگنی تصریح کرد: مسئله کیفیت نان یکی از مسائل مهم است که هم اکنون نان در لرستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و من از کیفیت نان راضی نیستم.

وی گفت: برای بهبود کیفیت نان باید با نانوایی ها برخورد جدی شود و با توجه به اینکه آرد مورد نیاز آن ها به صورت نیم بها در اختیارشان قرار می گیرد به عنوان تنبیه با نانوایی های متخلف باید سهمیه آرد آن ها را کاهش داد.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان بیان کرد: یکی از عواملی که بر کیفیت گندم و نان تأثیر جدی دارد مبارزه با سن زدگی است و از جهاد کشاورزی انتظار داریم این مسأله را جدی بگیرد.

وی اظهار کرد: در بحث تخصیص اعتبارات در زمینه خرید گندم همکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بازرگانی داریم زیرا بر اساس تجربه سال های قبل بخش خصوصی حق خرید گندم را ندارد و فقط سازمان بازرگانی و تعاونی های روستایی اجازه خرید گندم را دارند.

چگنی افزود: برای تجهیز و تکمیل سیلوها برای ذخیره سازی گندم استانداری تمام تلاش خود را از طریق اختصاص اعتبار انجام می‌دهد و برای ساخت سیلوی کوهدشت ۵ میلیارد پرداخت می‌کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام اقای استناندار نیم نگاهی هم به شهر پلدختر بفرمایید هیچ گونه زیر ساختی اعماز سیلو وانبار مکانیزه برای خرید محصولات کشاورزی ندارد

  2. ضمن تشکر کاری را انجام داده اید که پنجاه سال پیش باید صورت می گرفت ،البته بهتر است هرچه سریعتر کار را شروع فرمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.