تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک نهایی شد/ ابلاغ قرارداد پروژه ریلی الیگودرز

  • کد خبر : 48277
  • 28 فروردین 1393 - 1:50

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی: استاندار لرستان از نهایی شدن نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد. هوشنگ بازوند ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت پروژه های ریلی لرستان اظهار داشت: نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد […]

100946845377

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

استاندار لرستان از نهایی شدن نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک خبر داد.

هوشنگ بازوند ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت پروژه های ریلی لرستان اظهار داشت: نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیشمک با اقدامات صورت گرفته نهایی شده است.

وی با بیان اینکه نقشه های این راه آهن به تصویب و قرارداد آن نیز ابلاغ شده است عنوان کرد: طی هفته آینده نیز بازدیدی از روند اجرای این خط آهن در استان خواهیم داشت.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به پروژه ریلی ازنا – الیگودرز – اصفهان نیز بیان داشت: قرار داد این پروژه ریلی نیز با تلاشهای صورت گرفته ابلاغ شده است.

بازوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های مدیریت ارشد لرستان در رابطه با رفع مشکل بیکاری در استان بیان داشت: سالهاست که لرستان رتبه اول بیکاری را در کشور دارد و در این راستا تلاش می کنیم که در سال ۹۳ با پیگیریهایی که در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری و تولید ثروت داریم از صدر جدول استانهای بیکار کشور پایین بیاییم.

وی با اشاره به پیگیری برای تعیین تکلیف صنایع و پروژه های تعطیل لرستان افزود: طی سال گذشته رسیدگی به دو مورد از صنایع و پروژه های نیمه تعطیل استان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار لرستان با اشاره به پیگیری برای تعیین تکلیف کشت و صنعت لرستان تصریح کرد: در این راستا سرمایه گذار بخش خصوصی با بانک ملی قرارداد خود را منعقد کرده که امید می رود ظرف ۱۰ روز آینده کارها برای راه اندازی این صنعت در استان انجام شود.

بازوند همچنین با اشاره به تعیین تکلیف پروژه ونک پارک در مرکز لرستان بیان داشت: این پروژه نیز پس از ۱۲ سال بلاتکلیفی قرار است از سوی هلدینگ کوثر با سرمایه گذاری ۲۵۸ میلیارد تومان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه قرارداد این پروژه روز گذشته با شهرداری خرم آباد منعقد شد گفت: سهم شهرداری خرم آباد در اجرای این پروژه ۹۳ میلیارد تومان است.

استاندار لرستان همچنین از برگزاری جلساتی با دو هلدینگ برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری لرستان خبر داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. این همون راه آهنی نیست که قرار بود از کوهدشت هم رد بشه؟….برای خودم متإسف شدم…

  2. پس راه آهن کوهدشت چی شد مگه اینهم جزء این خط ریلی نبود

  3. شاهرخی که رفت راه آهن رفت، معشوره رفت، پتروشیمی و…. رفت!!
    وبالاخره صداقت هم گم شد؟؟!!

  4. سلام پس این نماینده ما پلدختری ها کجا هستند شاید در خواب زمستانی به سر می برند بیدار شو دکتر همه دارن پیشرفت میکنن ولی وای بر من و شما

  5. کوهدشت چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. به امیدروزی که کوهدشت هم به شبکه ریلی کشورمتصل شود

  7. نماینده قبلی اعلام داشت که راه آهن از کوهدشت نیز خواهد گذشت لذا از کسانی که از ایشان اطلاعی دارند خواهشمندیم ماجرا را از ایشان بپرسند و ایشان نیز نظرات خود را در جراید به اطلاع مردم همیشه در انتظار کوهدشت برسانند

  8. خسته نباشید
    خب این پروژه کی شروع شده و چ زمانی تموم میشه؟

  9. وای از این همه پیشرفت آقای دکتر نماینده پلدختر بیدارشو برادر عزیز آقای دارایی پلدختر بزار سوت قطار رو مردم خرم آباد بشنون بد که از خواب بیدار شدن شما هم باسوت قطار بیدار میشین هنوز نه به داره نه به بار بیش از دو دهه است که میگن پروزه قطار دورود -خرم آباد -اندیمشک این آقایون مسئولین اول برای مرکز استان یه ترمینال بسازن وبعد به دنبال پرواز بین الملی وراه آهن بگردن یا علی مدد.

  10. از تلاش های دکتر اقامحمدی نماینده شجاع خرم اباد متشکریم

  11. اندکی صبر داشته باشید انشاالله درست میشه…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.