تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

“هفته‌ی طراحی گرافیک”

  • کد خبر : 48281
  • 28 فروردین 1393 - 11:04

  انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران “هفته‌ی طراحی گرافیک” را برگزار می‌کند انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد که در ادامه ی فعالیت‌های خود و همزمان با روز جهانی گرافیک، “هفته ی طراحی گرافیک” را در تهران برگزار می‌کند. این انجمن که در سال گذشته چند نمایشگاه و رویداد متفاوت از جمله سومین نمایشگاه […]

 

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران “هفته‌ی طراحی گرافیک” را برگزار می‌کند

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام کرد که در ادامه ی فعالیت‌های خود و همزمان با روز جهانی گرافیک، “هفته ی طراحی گرافیک” را در تهران برگزار می‌کند. این انجمن که در سال گذشته چند نمایشگاه و رویداد متفاوت از جمله سومین نمایشگاه دوسالانه ی آثار اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، با عنوان سرو نقره ای ۹۲ را در کارنامه ی خود دارد، همانند سال گذشته، امسال نیز همزمان با روز جهانی گرافیک (۷ اردیبهشت) و با حمایت ایکوگرادا هفته ی طراحی گرافیک را در تهران برگزار خواهد نمود که از مهمترین بخشهای آن برگزاری نمایشگاه پوستر منهای ۳۰ می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی “هفته طراحی گرافیک” تعداد ۲۱۲۹ اثر از ۲۷ استان برای شرکت در نمایشگاه پوستر منهای ۳۰ به دبیرخانه رسیده است. این نمایشگاه به مرور آثار نسل نو طراحان گرافیک ایران می پردازد و طراحان گرافیک کمتر ۳۰ سال در آن شرکت کرده اند.

مهدی مهدیان دبیر نمایشگاه منهای ۳۰ در ارتباط با ویژگیهای این رویداد گفت : با توجه به مقررات شرکت در نمایشگاه، میزان مشارکت و ارسال آثار در این رویداد بسیار خوب بوده و این اتفاق در سطح کیفی بسیار مناسب و قابل توجهی برگزار خواهد شد. او یادآور شد هیات انتخاب آثار این نمایشگاه را قباد شیوا، بیژن صیفوری، مجید عباسی، طاهره محبی تابان و علیرضا مصطفی زاده تشکیل داده که پس از برگزاری جلسات متعدد آثار راه یافته به نمایشگاه را انتخاب کرده اند.

گفتنی است “هفته ی طراحی گرافیک، تهران ۱۳۹۳” متشکل از نمایشگاه ها و برنامه های متعددی خواهد بود که در اردیبهشت ماه سال جاری در خانه ی هنرمندان ایران برگزار می گردد . مشروح برنامه ها و اسامی پذیرفته شدگان به زودی اعلام خواهد شد.

Ad-for-web

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. اگه راست میگید فراخوان ها رو اطلاع رسانی کنید….خودتون شرکت میکنید بعد میگید نتیجه اش کیه….متاسفم براتون که فقط به خودتون و عناوینی که به دست میارید فکر میکنید….

    • دانشجوی محترم….به جای توپ و تشر زدن به این و اون یه کم تو سایتای گرافیکی چرخ بزن ببین چه خبره…الکی هم اینو اونو مسول بیخیالی و بی تفاوتی خودت نکن…امیدوارم متوجه ادبیات تند و زننده تون باشید اینجا یه محیط مجازیه درسته معلوم نیست کی هستی اما از من به عنوان خواهرت اینو بپذیر واحترام به طرف مقابلتو هیچوقت فراموش نکن….موفق باشی.

  2. خانم یا آقای ” دانشجوی گرافیک”
    سلام
    ادبیات شما بیشتر از اینکه باعث ناراحتی شود، جالب و تعجب برانگیز بود.
    لازم شد چند نکته به شما شرح دهم.

    یک // اگر شما واقعا پیگیر شرکت در جشنواره های گرافیک هستید البته در سطح حرفه ای ، قاعدتا باید خودتان پیگیر فراخوان ها باشید مانند دیگران نه اینکه فکر کنید کسی به شما بدهکاری دارد و وظیفه اش منتشر کردن فراخوان برای شماست بلکه خودتان باید با سایت های مرتبط با گرافیک آشنا باشید ، نه اینقدر بی اطلاع باشید که تصور کنید کسی با شما و امثال شما مشکلی دارد و یا اینکه نگران این هستند که مبادا در مسابقه ای شرکت کنید” که صد البته نه مشکل و نه نگرانی وجود ندارد”.

    دو // دنیا به آخر نرسیده در سال جشنواره گوناگون برگزار می شود و شما اگر علاقه ای دارید دیر نشده توانایی هایی خود را در رویدادهای بعدی محک بزنید بنده لیست چند سایت معتبر که معمولا فراخوان ها رو منتشر می کنند رو اینجا اعلام میکنند، تا کسی چون شما فکر نکند ما نگران شرکت کردن افرادی چون شما هستیم.
    -انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران graphiciran.com
    – سایت رنگ مگزین rangmagazin.com
    – سایت گرته garteh.com
    رو سرچ بفرمائید تا با فراخوان های گوناگون آشنا شوید.

    سه // لطف بفرمائید مجدد مطلب بالا را خوب مطالعه کنید عنوان این خبر ” هفته ی طراحی گرافیک ”
    یعنی اینکه این برنامه به مناسبت روز جهانی گرافیک به مدت یک هفته قرار است اجراء شود از جمله سخنرانی ، نمایشگاه، کنفرانس یا … و ما اطلاع رسانی کرده ایم تا امثال شما در جریان باشید از ۷ تا ۱۴ اردیبهشت تهران برنامه های گوناگونی اجراء خواهدشد، و قدم رنجه بفرمائید استفاده تان را ببرید.

    ۴ // اما در مورد عنواین هم باید عرض کنم فکر نمیکنم مرتکب عمل اشتباهی شده باشیم و یا اینکه کسی عاشق چشم و ابروی کسی باشد بلکه هر کسی که عنوانی را کسب کرده در نگاه اول خودش بدنبال رخدادهای مهم هنری بوده و قطعا و بدون شک زحمت کشیده وقت و انرژی هزینه کرده است و اینقدر پیش پا افتاده نیستند که با این ادبیات صحبت می کنید، سعی کنید بجای اعتراض کردن به دیگران که هیچ کسی به کسی بدهکار نیست لطف بفرمائید خودتان هم تلاشی کنید و در سایت های مرتبط چرخی بزنید تا این نگرانی ها و این نوع ادبیات را فراموش کنید.

    موفق باشید.

  3. سلام دورود بر استاد بزرگ شهرمان
    جا دارد در اینجا از آقای حسین پور تشکر و سپاس را به خاطره اطلاع رسانی (زمینه های مرتبط با گرافیک ) تشکر و قدردانی را کنم .
    دوست خوب خانم یا آقای دانشجوی گرافیک
    اعلام این برنامه توسط این سایت وظیفه آنها نیست بلکه لطف و بزرگی آنان نسبت به مردمان این شهر می باشد و ما باید کمال تشکر را داشته باشیم نه این که بدهکار باشیم و آنها را متهم کنیم .

    مرسی آقای حسین پور که یک سری سایت طراحان گرافیک را معرفی کرده اید خیلی مفید بود

  4. با سلام خدمت آقای حسین پور لطفا در مورد آزمون عملی رشته ارتباط تصویر اگر امکان داره راهنمایی بفرمایید. باتشکر

  5. سلام . با عرض خسته نباشید به همه ی کارکنان این سایت
    خواستم بهتون بگم که بد نیست اطلاعتی در مورد مسابقات گرافیکی بنویسید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.