تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

در اجرای مصوبه راه آهن لرستان، سر کوهدشت بی کلاه ماند !

  • کد خبر : 48290
  • 29 فروردین 1393 - 13:01

      به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ چند روز پیش خبری از استانداردر خبرگزاری مهر درج شد که خبر از نهایی شدن نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک داد که این خبر باز اجحافی بزرگ در حق مردم کوهدشت خواهد بود، این در صورتی است که مطابق بند ۱۱ […]

 

 

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ چند روز پیش خبری از استانداردر خبرگزاری مهر درج شد که خبر از نهایی شدن نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک داد که این خبر باز اجحافی بزرگ در حق مردم کوهدشت خواهد بود، این در صورتی است که مطابق بند ۱۱ ابلاغی معاون اول رئیس جمهور وقت به شماره ۴۶۳۷۰.۳۳۵۶۰ مورخ ۹۰/۲/۱۸ این مصوبه دقیقاً مسیر راه‌آهن را از دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک مشخص نموده است.

گفتنی است در تاریخ آذرماه سال ۹۰  نیز وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به نامه ی شاهرخی قبادی نماینده ی وقت شهرستان کوهدشت اعلام نموده بود که مردم کوهدشت نگران نباشند طبق مصوبه دولت و ابلاغ معاون اول رییس جمهور راه آهن در کوهدشت اجرا خواهد شد.

حال با این وجود چه کسی پاسخگوی مردم شریف و همیشه محروم کوهدشت خواهد بود ؟ از استاندار محترم و پرتلاش لرستان درخواست داریم این قضیه را بررسی و جواب مناسب و خوشحال کننده ای را به مردم شهرستان کوهدشت بدهند…

 

 

لینک خبر استاندار در خبرگزاری مهر :  

http://www.mehrnews.com/detail/News/2272092

 

 

 

 

 لینک خبر وزیر وقت راه و شهرسازی  :

   http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900905000853#sthash.QqPl2chk.dpuf

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۳
  1. زاگ وب ،جدیدترین رتبه بندی وب سایت های استان لرستان در هفته پایانی فروردین را منتشر کرد .
    لینک رتبه بندی :
    http://www.zagweb.ir/%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/16874

    • واقعاً نظم سایتمیرملاس رو چندنفر با کامنت های بی معنی و … مثل رومشکانی به هم زدن
      خداحافظ میرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاس همیشه دوست داشتم ولی بخاطر برخی به ظاهر مخاطب خداحافظ.

  2. آقای شاهرخی قبادی برای سد معشوره و راه آهن و خودروسازی تلاش زیادی کردند اما عده ای می گفتند این پروژه ها وجود خارجی ندارند حالا در نبود ایشون یکی یکی تعطیل می شوند و هر روز با یک مشکل مواجه می شویم
    ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسکم

    • عزیزجان کدام پروژه راه آهن وخودروسازی قبادی شروع بکارکرد که الآن تعطیل شده اند حرف روهوا زیاده ولی عمل چی؟شما هم الکی شعارندین تورابه خدا

      • سانسور…. لطفا سانسور نکن…. وجدان داشته باش

      • پسر جون ما با اسناد حرف میزنیم شما با احساس .ما با عشق به توسعه کوهدشت فکر می کنیم شما با نفرت به یک روحانی صادق .ما خودمان را دوست داریم ومنافع خودمان را میشناسیم شما دنبال ضایع کردن منافع دیگری هستید قبادی هم صداقت داشت هم توانمند بود هم طراح بزرگ برای اخذ مصوبات .واجرایی کردن انها هم غیور بود نسبت به منافع همه مردم .همین بس که الان از دوستی واستاندار وملکشاهی و….. همه تلاش می کنند ولی نمی توانند کار اورا انجام دهند قبادی خدارا داشت

      • همین آدامای بی شع … ی مثل شما خودتون رو از واقعیت جدا کردید و پیگیر جناح و دو دستگی و چند دستگی شدید و چشمان خد را با دستان خود پنهان کرید و تنهااز خطوط باریک انگشتانتان اطراف خودتون رو می بینید! . همشهریهای عزیز ما اگه نتونیم حق و حقوقمون رو مطالبه کنیم از دست رفته ایم .

  3. قبادی کجایی که یادت بخیر

  4. کوهدشت مظلوم درتیررس کشتن ماهرانه ترین صیادان روز.

  5. آخ مه را قبادی شیر

  6. قابل توجه آقای کاییدی نماینده مردم مظلوم و محروم شهرستان پلدختر

  7. بقول بعضیا:::::: بابا این مصوبات همه کاغذی بودند حوصله دارید خودتون اذیت نکنید

  8. آقای ملکشاهی که خیلی زودتر از این ها می گفت که این پروژه ها در حد کاغذ است

    • کد خبر:۱۵۳۹۷۸۳
      تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ – ۱۰:۲۳
      لرستان/
      احداث راه آهن در شهرستان کوهدشت
      ایجاد خطوط حمل و نقل ریلی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی است که می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش مبادلات تجاری ایفا نماید.

      مدیر کل راه و ترابری استان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور توسعه اقتصادی کوهدشت راه آهن دورود- خرم آباد ، اندیمشک به راه آهن دورود ، خرم آباد ، کوهدشت ، پلدختر ، اندیمشک تغییر یافت.

      عباس رضایی افزود: با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء انتظار می رود این پروژه به سرعت در زمان نه چندان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

      تاز مینه رفت و آمد مردم و آسودگی خاطر آنها بهتر از گذشته فراهم شود.

      به گفته وی پیمانکار این پروژه مشخص شده واحداث آن درآینده نزدیک آغاز می شود./س

  9. ای وای چه بد آرزو داشتیم سوار قطار شیم،خیلی نامردن اینا…

  10. خوبه که دیدید اقای ملکشاهی سد معشوره رو زنده کرد . تا کور شود هر انکه نتواند دید.باز تجمع سیاسی کنید تا دوباره خجل بشید.

    • در همه ادوار گذشته این همه بحث و جدل اجرا و یا عدم اجرای پروژه های اقتصادی در سطح کوهدشت مطرح نبوده است.اصولا نمایندگان پیشین توان و جرات مخالفت با هیچ وزیری را نداشتند اما این دوره نمایندگان حتی صحبت از استعفای جمعی می کنند و این امیدوار کننده است .در دوره های قبلی نتنها هیچ طرح کلانی در استان اجرا نشد بلکه طرح پتروشیمی لرستان به استان مرکزی برده شده و کارگاه های در حال بهره برداری مانند مجتمع گوشت و پارسیلون لرستان نیز به تعطیلی کشیده شد .با اینکه دولت حال حاضر از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی نیست انصافا آقای ملکشاهی بیشترین فعالیت را نسبت به همه منتخبین ادوار گذشته مجلس نشان می دهد .ما نبایستی همه چیز قاطی کنیم اگه طرفدار پیشرفت شهرستان کوهدشت هستیم الان هنگام تخریب و گروکشی شخصی نیست این بحثها فقط بایستی در زمان خودش نزدیک انتخابات مطرح شود .لذا بایستی همگی مخالف و موافق یک صدا از نماینده شهر حمایت کنیم . آقای ملکشاهی یکی از طرفداران تجمع بودند و آنرا پشتوانه قوی اقدامات خود می دانستند.
      در پایان تا ما همگی به این نقطه نرسیم که نفع جمعی ما بسیار فراتر از نفع شخصی ماست آش هم آش کاسه………

      • کد خبر:۱۵۳۹۷۸۳
        تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ – ۱۰:۲۳
        لرستان/
        احداث راه آهن در شهرستان کوهدشت
        ایجاد خطوط حمل و نقل ریلی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی است که می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش مبادلات تجاری ایفا نماید.

        مدیر کل راه و ترابری استان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور توسعه اقتصادی کوهدشت راه آهن دورود- خرم آباد ، اندیمشک به راه آهن دورود ، خرم آباد ، کوهدشت ، پلدختر ، اندیمشک تغییر یافت.

        عباس رضایی افزود: با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء انتظار می رود این پروژه به سرعت در زمان نه چندان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

        تاز مینه رفت و آمد مردم و آسودگی خاطر آنها بهتر از گذشته فراهم شود.

        به گفته وی پیمانکار این پروژه مشخص شده واحداث آن درآینده نزدیک آغاز می شود./س

    • طی سخنرانی خود آقای ملکشاهی سد معشوره و تخصیص اعتبارات آن ۳ سال پیش اعلام شده جناب علی آقا درضمن فیلمش هست می تونید ببینید(آرشیو شبکه لرستان)

      • ضمن تشکر از زحمات و انجام وظیفه اقای قبادی نماینده پیشین ، این پروژه داشت توسط نمایندگان خوزستان و وزیر نیرو دفن میشد و میرفت تا چون پتروشیمی سابق کوهدشت بتاریخ بپیوندد که با زحمات اقای دکتر ملکشاهی و پشتوانه مردم بلطف خدا زنده شد.بنده در اینجا مجددا از زحمات اقای قبادی که خوب انجام وظیفه نمودند و همچنین از تلاشهای اقای ملکشاهی که دین نمایندگی را در این پروژه ادا نمودند تشکر میکنم. ما نباید هم اکنون که اقای ملکشاهی نماینده مردم هستند را تخریب و انگیزه و شوق خدمت را در دوسال باقیمانده از ایشان سلب نماییم گرچه ایشان انگیزه الهی و شرعی و قانونی برای خدمت به موکلین خود دارند اما دلسرد کردن ایشان تنها به ضرر مردم مظلوم کوهدشت تمام میشود.اقای قبادی در حد توان خودش زحمت کشیدند اقای ملکشاهی هم انصافا نماینده قدر و شایسته ای هستند که در استان و استانهای غر ب کشور لیاقت بالا و دارای نفوذ ویژه ای در مجلس هستند.قطعا اگر در کشور شاهد کمبود اعتبارات نبودیم لیاقت ایشان بوضوح در توسعه و پیشرفت شهرستان برای مردم شریف شهرمون قابل لمس بود. انم شاالله با ایجاد انگیزه و تقدیر از تلاشهای ایشان شاهد بکار گیری تمام توان نماینده در توسعه و تعالی شهرمان باشیم.

    • کدام اجماع سیاسی ؟!!دفاع از حق همگانی است .سد معشوره حق و سهم قانونی مردم کوهدشت است .تفرقه افکنی ممنوع!!!

    • سد معشوره زنده شده بود توسط آقای شاهرخی اما کوران نتوانستند ببیند و کورش کردند ما چقدر خوش شانسیم که نمایندگان شهر های دیگه به فکر مطالبات ما از دولت هستند. افسوس ای فسرده چراغ …!

  11. سد ،قطار ،پتروشیمی، فرودگاه چه شود/ /عمل، قول ،وعده وفا که کند
    گپ گُر وت و وار،رأی ،قول قرار،قسم قرون//جنگ جدال ،مرون،پرس برون

  12. همین که بعضی ازمسوولین شهرها کوهدشتی اند وپست ومقامی گرفته اند مادیگرچیزی نمی خواهیم جوانان بیکارماباخیال راحت برای خودشان سیربخوابند درضمن بازاریا واصناف بدبخت که به دلیل نداشتن مشتری غیربومی وفشارمالیاتی وپرداخت مالیات سنگین همه ورشکست شده اند روزی یک خبرناگوارمی شنوند و…خودحدیث مفصل بخوان ازاین شهربی صاحب توسریخورباخیابانها وجادهایش که وقتی رانندگی می کنی مثل این است ماشین رابرای معاینه فنی برده ای روی دستگاه سنجش خطا مرکزمعاینه فنی و…به قول معروف درددل اراژیرگل خوبه.

  13. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدرضا رحیمی شامگاه چهارشنبه پس از برگزاری جلسه استانی هیئت دولت در نشستی خبری برای تشریح مصوبات این جلسه اظهار داشت: در عصری که بسیاری از ملت ها علیه حکومت های ظلم و ستم به پا خواسته اند مردم استان لرستان گروه گروه و دسته دسته رییس جمهور را در آغوش پرمهر خود گرفتند و به شکلی از دکتر احمدی نژاد استقبال کردند که وصف آن در بیان نمی گنجد.
    .
    .
    احداث سه راه آهن: ۱) دورود- خرم آباد- اندیمشک، ۲)دورود- بروجرد- ملایر و ۳) ازنا- الیگودرز- اصفهان با اعتباری در حدود بر ۱۶۵۰ میلیارد ریال.

    • سلام به همه همشهریها برای من خیلی جالبه در مقابل مصوبات واقدامات نماینده قبلی عده ایی از همشهریان عزیز حاضرند اسنادرا انکار کنند یا حتی تمسخر کنند غافل از اینکه این مصوبات برای اسایش ورفاه مردم وبا دلسوزی ونگاه بلند پروازنه گرفته شده است هرچند اهمیت این اقدامات بر کسی پوشیده نیست اما دوستانی که اختلاف سلیقه با نماینده قبلی دارند نباید منافع خود وسایر شهروندان کوهدشتی را به دلیل برخی تقابل سلیقه ها از دست بدهند بلایی که برسر معشوره امد از همین جا بود عده ایی گمان می کردند توقف عملیات معشوره باعث تضعیف جایگاه نماینده قبلی میشود در اسنادرسانه ها مصاحبه هایی با مضمون پیگیری سد معشوه بیهوده اسن .معشوره ۳۰ سال طول میکشد و……. با چه نیتی انجام شد در حالیکه برعکس شد دوستان عزیز حتی اگر کوهدشت این مصوبات را نداشت باید بازهم از نماینده فعلی اینها را می خواستیم چون ما هم مانند تهرانیها شایسته هستیم حال که این مصوبات وجوددارد باید از این حقی که ایجاد شده دفاع کنیم حتی اگر این خواسته ها باعث تقویت رقیب شود

    • کد خبر:۱۵۳۹۷۸۳
      تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ – ۱۰:۲۳
      لرستان/
      احداث راه آهن در شهرستان کوهدشت
      ایجاد خطوط حمل و نقل ریلی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی است که می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش مبادلات تجاری ایفا نماید.

      مدیر کل راه و ترابری استان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور توسعه اقتصادی کوهدشت راه آهن دورود- خرم آباد ، اندیمشک به راه آهن دورود ، خرم آباد ، کوهدشت ، پلدختر ، اندیمشک تغییر یافت.

      عباس رضایی افزود: با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء انتظار می رود این پروژه به سرعت در زمان نه چندان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

      تاز مینه رفت و آمد مردم و آسودگی خاطر آنها بهتر از گذشته فراهم شود.

      به گفته وی پیمانکار این پروژه مشخص شده واحداث آن درآینده نزدیک آغاز می شود./س

  14. ما کی کلاه سرمون بوده که حالا باشه

  15. ما که فعلا هچی از آقای ملکشاهی ندیدیم(طرف دار ملکشاهی در انتخابات گذشته)

  16. درود بر ملکشاهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قهرمان

  17. از نماینده بپرس میگه نه معشوره بود نه پتروشیمی نه راه اهن نه ماشین سازی بعد که حرف شروع بکار میاد طرفداراش با بوق وکرنا میگن کار دکتره عجب روزگار نامناسبی داریم میرملاس .نگاره های میرملاس بدون محافظ موندن اگه میراث فرهنگی هم بخواد کاری رو شروع کنه باز میگن ملکشاهی انجام داد .

    • اقای شهروند … ضمن تشکر از زحمات نماینده های قبلی میگن : کار آن کرد که …

      • هرموقه کرد!!!،برادر من شما انگار که تو این دوران به سر نمی برید نمی دانم شاید ماقبل از تاریخ باشید و یا شاید ؟… لطفا اگه شعوری هست زیر سوال نبریدش

  18. قضیه پروژه های این شهرستان شده قضیه “کلاغ پر”
    تمام پروژه ها عین کلاغ پر قدیم یکی یکی دارن میپرن!
    روزی خواهد رسید که ادای چیزهایی را میکنند و می برند که دیگر پرندارند! جای تاسف داره مردم این دیار قربانی سیاست بازی های دیگران شده است

  19. ایکاش روزی برسه که قانون برای همه یکسان و بدون تبعیض اجرا بشه و دیگه نه به سفارش آقای ایکس و ایگرگ نیازی باشه و نه باند و جناح خاصی…
    تا کی باید بگیم آقای قبادی… آقای دوستی… آقای اسفندیاری… آقای امامی… آقای ملکشاهی و… یادت بخیر؟
    تا کی باید منتظر جناح خاصی بود تا دردهای جامعه درمان بشن؟
    تا کی باید صرفأ کارها با یا علی یا علی گفتن درست بشن؟
    خدا انتقام خون شهدا رو از کسایی بگیره که به هر شکل چوب لا چرخ پیشرفت جامعه میذارن.

  20. آه از این همه سطحی نگری و تعصب های کورکورانه
    یکی برای ملکشاهی آه می کشه و اون یکی برای قبادی
    لطف کنید بفرمایید این دو که خودتون رو براشون فدا میکنید چه گلی به سر این شهر زدن؟؟؟؟؟
    منم منم کردن کار سختی نیست.
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست

  21. نماینده پر افتخار کوهدشت
    افتخارجدیدت مبـــــــــــــــــــــــــــــارک

  22. ایا تعطیلی معشوره ،بیکاری ۳۸ درصدی ،حذف کوهدشت از مسیر راه اهن افتخاره ………………………

  23. کسی هست منو توجیه کنه که وظیفه یه نماینده چیه؟آیا بجز عزل و نصب مدیران ادارات دولتی شهرستان کار دیگه ای هم کردن؟تا حالا کدوم کار قابل افتخاری کردن؟خوبه که یه کم وجدانهای خوابمون رو بیدار کنیم و به فکر مردم باشیم.همین مردم اگه نبودن خیلیا حتی دیده نمیشدن چه برسه به اینکه نماینده بشن.۳۵سال از انقلاب اسلامی گذشته و نوبتی نماینده راهی مجلس کردیم،تا حالا چیکار کردن؟ماها چه جوری میخوایم در محضر پروردگار جوابگو باشیم وقتی جواب اعتماد خلق الله رو ندادیم.

  24. متاسفم برای جناب قبادی که الکی مردم را سرکار گذاشته بود راه آهن از کوهدشت عبور خواهد کرد در حالی که از اولش مشخص بود محال

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.