تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

پایان ثبت‌نام یارانه نقدی بر اساس ۱۰رقم کدملی/مهلت ۲روزه برای انصراف‌دهندگان و جامانده‌ها

  • کد خبر : 48379
  • 30 فروردین 1393 - 8:46

  میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:   ثبت‌نام یارانه نقدی برای سرپرستان متقاضی نیازمند که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها ۹ است از نخستین ساعات بامداد دیروز در سایت www.refahi.ir آغاز شد و بر این اساس تا ساعت ۲۴ دیشب ثبت‌نام یارانه نقدی بر اساس کدملی به پایان رسید . ثبت‌نام نخستین گروه از […]

14-4-8-15454613931191

 

میرملاس نیوز/ سرویس سیاسی:

 

ثبت‌نام یارانه نقدی برای سرپرستان متقاضی نیازمند که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها ۹ است از نخستین ساعات بامداد دیروز در سایت www.refahi.ir آغاز شد و بر این اساس تا ساعت ۲۴ دیشب ثبت‌نام یارانه نقدی بر اساس کدملی به پایان رسید .

ثبت‌نام نخستین گروه از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال ۹۳ در سراسر کشور و از طریق سایت refahi.ir  از بامداد چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه)  آغاز شد و طبق برنامه زمان‌بندی، گروه‌های مختلف از متقاضیان با مراجعه به شبکه اینترنتی به‌نشانی www.refahi.ir ، مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها فرم‌های خود اظهاری را تکمیل کردند.

همچنین ثبت نام سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی با عدد ۹ در سمت راست شماره کارت ملی از نخستین ساعات بامداد دیروز (جمعه ۲۹ فروردین‌ماه) در سایت رفاهی آغاز شد  و متقاضیان ۲۴ ساعت فرصت داشتند برای تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کنند.

بر این اساس  ساعت ۲۴ دیشب  ثبت‌نام یارانه نقدی بر اساس کدملی به پایان رسید  و  امروز  ۳۰ و فردا  ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی‌  تعلق دارد که طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا قصد انصراف دارند.

دولت عنوان کرده است، منابع حاصل از انصراف متقاضیان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برای بهداشت، درمان، سلامت، حمل ونقل عمومی،‌ تولید و اشتغال صرف خواهد شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.