تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

وزیر ورزش و جوانان: بیش از سه هزار و ۳۰۰ طرح عمران ورزشی در کشور کلنگ زنی شده است

  • کد خبر : 48399
  • 30 فروردین 1393 - 9:34

  وزیر ورزش و جوانان گفت: سه هزار و ۳۲۰ طرح عمران ورزشی در کشور کلنگ زنی شده که به دلیل کمبود اعتبارات، اجرای تمامی این طرح ها برای وزارت ورزش و جوانان امکانپذیر نیست.به گزارش میرملاس به نقل ازایرنا، دکتر محمود گودرزی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان لرستان، افزود: […]

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: سه هزار و ۳۲۰ طرح عمران ورزشی در کشور کلنگ زنی شده که به دلیل کمبود اعتبارات، اجرای تمامی این طرح ها برای وزارت ورزش و جوانان امکانپذیر نیست.
به گزارش میرملاس به نقل ازایرنا، دکتر محمود گودرزی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان لرستان، افزود: به همین منظور، بخشی از این طرح ها برای احداث و تکمیل به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی امسال نیاز است و این در حالی است که کل اعتبار یک سال وزارت ورزش و جوانان کمتر از پنج هزار میلیارد ریال است.

وی ضمن تاکید بر راه اندازی مجدد مراکز استعدادیابی و پیکر سنجی در کشور گفت: یک تیم کارشناسی برای احیا مجدد این مرکز تشکیل شده و تجهیزات مورد نیاز در این راستا نیز خریداری می شود.

وی اعتبار تخصیص یافته در این خصوص را مطلوب دانست و تصریح کرد: در این راستا حدود ۱۸۰ میلیارد ریال برای مدت سه سال در نظر گرفته شده است.

دکتر گودرزی ادامه داد: لرستان از پایلوت های اساسی طرح استعدادیابی است و به همین منظور یک مرکز غنی استعدادیابی و پیکرسنجی در مرکز این استان راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: دانشگاهیان نیز می توانند علاوه بر استفاده از این مرکز در زمینه علوم مرتبط، به عملیاتی شدن تولیدات علمی نیز کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر دو روزه خود به لرستان علاوه بر بازدید از طرح های ورزشی خرم آباد با جوانان و برخی اعضا ثمن های استان دیدار و گفتگو می کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بارک الله طرحهای به درد بخور را به بخش خصوصی واگذار کنید وبا پول آنها طرحهای بی کیفت ر ا تکمیل کنید،به این میگویند مدیریت جهادی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.