تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

وزیر ورزش : قابلیتهای شهرستان دلفان برای راه اندازی پیست اسکی بررسی می شود

  • کد خبر : 48404
  • 30 فروردین 1393 - 10:28

    وزیر ورزش و جوانان از بررسی قابلیتهای شهرستان دلفان برای راه اندازی پیست اسکی خبر داد.  مهر: محمود گودرزی شامگاه جمعه در جریان سفر به شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در صورتی که بخش خصوصی، مردم یا تعاونی ها، ورزشکاران و پیشکسوتانی در اجرای طرح های ورزشی مشارکت کنند […]

IMAGE635197034283903564

 

 

وزیر ورزش و جوانان از بررسی قابلیتهای شهرستان دلفان برای راه اندازی پیست اسکی خبر داد.

 مهر: محمود گودرزی شامگاه جمعه در جریان سفر به شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در صورتی که بخش خصوصی، مردم یا تعاونی ها، ورزشکاران و پیشکسوتانی در اجرای طرح های ورزشی مشارکت کنند من یک نماینده از فدراسیون اسکی به همراه چندین کارشناس به شهرستان دلفان برای بررسی ایجاد پیست اسکی در این شهرستان اعزام خواهم کرد.

وی ادامه داد: این افراد منطقه را مشاهده و بوم شناسی خواهند کرد که آیا بعضی از ارتفاعات این شهرستان برای ایجاد پیست اسکی مناسب است یا خیر.

گودرزی عصر ایجاد پیست اسکی در این شهرستان را مشروط بر انجام مطالعات مقدماتی توسط نماینده و کارشناسان امر دانست و افزود: امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پیست اسکی پس از مشخص شدن قابلیت اجرای آن در این شهرستان بتوانیم شاهد راه اندازی این رشته ورزشی در دلفان باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر اعتبارات وزارت ورزش و جوانان کافی نیست و پروژه های نیمه تمام بسیار فراوانی در سراسر کشور وجود دارد در صورت وارد نشدن بخش خصوصی در اجرای طرح پیست اسکی در این شهرستان در حال حاضر این مهم صورت نمی پذیرد.

دلفان یکی از مناطق کوهستانی و سردسیر کشور است که با وجود بارش های فراوان برف در کوهستانهای آن به ویژه ارتفاعات گردنه گاماسیاب که یکی از مناطق نمونه گردشگری استان لرستان نیز معرفی شده است شرایط لازم را برای ایجاد پیست اسکی دارد.

شهرستان دلفان با دو هزار و ۷۴۰ کیلومتر مربع مساحت در شمال غربی استان لرستان و در میان استانهای همدان و کرمانشاه قرار گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب وزیر با عرض سلام و خیر مقدم.
    پیش از اینکه به فکر ورزش شهر ستان باشید به فکر اشتغال جوانان بیکار وسر گردان این شهر ستان باشید تا دیگر بدنبال کار ماهها به دور ازخانواده خود آواره شهر های دیگر نباشند. شهر ستان دلفان بالاترین نرخ بیکاری را در کشور داراست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.