تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دکتر کاییدی : توزیع پزشکان متخصص در کشور عادلانه نیست

  • کد خبر : 48413
  • 30 فروردین 1393 - 10:49

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  “علی کائیدی”، افزود: هم اکنون از نظر تربیت پزشک متخصص در کشور وضعیت خوبی داریم اما کمبود در برخی مناطق به خاطر این است که پراکندگی و توزیع آنها عادلانه نیست. نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان به مناطقی می روند که رفاه بیشتری […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  “علی کائیدی”، افزود: هم اکنون از نظر تربیت پزشک متخصص در کشور وضعیت خوبی داریم اما کمبود در برخی مناطق به خاطر این است که پراکندگی و توزیع آنها عادلانه نیست.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان به مناطقی می روند که رفاه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: باید قانون در مورد پزشکان متخصص به گونه‎ای باشد که این افراد در همه جای کشور حضور و ارائه خدمات دهند اما متاسفانه آنچه شاهدیم این است که سیستم توزیع آنها، درست نیست.

کائیدی اضافه کرد: به منظور تامین پزشک متخصص در مناطقی که نیاز است، باید از آنها تعهد گرفته شود چرا که این افراد با پول مردم تحصیل می‎کنند بنابراین باید بعد از فراغت تحصیل به مردم ارائه خدمات دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آقای کاییدی به این کارها کاری نداشته باش مشکلات شهرستان پلدختر بیداد می کند مردم واقعا مظلوم هستند صدای مردم باش

  2. پس شما چکاره اید مشکلات را مردم هم میدانند

  3. آقای کاییدی مگر شما عضو کمیسیون بهداشت نیستید وظیفه شماهاست مشکل را حل کنید مردم بهتر از شما مشکلات را می دانند اینا را برای که میگی برو به فکر راه حل باش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.