تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

ملکشاهی مطرح کرد: کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ورزش لرستان تشکیل شود

  • کد خبر : 48418
  • 30 فروردین 1393 - 11:02

   نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ورزش این استان شد.  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی ظهر جمعه در دیدار مسئولین هیئتهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت لرستان وجود نیروهای جوان است اظهار داشت: در […]

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ورزش این استان شد.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی ظهر جمعه در دیدار مسئولین هیئتهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت لرستان وجود نیروهای جوان است اظهار داشت: در این راستا تقویت انجمنها و تشکلهای مردم نهاد در این استان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی حمایت از موسسات و تشکلهای مردم نهاد را دارند عنوان کرد: نمایندگان آمادگی دارند در صورت ارائه لایحه ای از طریق وزارت ورزش و جوانان به مجلس بخش جوانان را مورد حمایت قرار دهند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان لرستان دارای ظرفیتهای فراوانی در حوزه جوانان است ادامه داد: جوانان این استان همواره در رشته های مختلف ورزشی خوش درخشیده اند و سوابق قابل اعتنایی در حوزه ورزش دارند.

ملکشاهی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان بیان داشت: در این راستا وزارت ورزش و جوانان می تواند با ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه ورزش لرستان زمینه را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان استان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان لرستان در زمینه های مختلف از معدل کشوری خیلی عقب تر است تصریح کرد: در این راستا از وزارت ورزش و جوانان خواستاریم که کارگروهی به طور موقت برای رفع معضلات و مشکلات حوزه ورزش لرستان راه اندازی کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این کارگروه متشکل از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، مسئولان حوزه ورزش و جوانان استان ظرفیتها و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و راهکارهای لازم را بیاندیشند.

ملکشاهی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی در لرستان ادامه داد: متاسفانه هم اکنون طرحهای نیمه تمام زیادی در استان به خصوص شهرستان کوهدشت وجود دارد که باید زمینه اجرای آنها فراهم شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه به ورزشکاران مدال آور لرستان تاکید کرد و گفت: این ورزشکاران باید ساماندهی شوند و نباید آنها را رها کرد چرا که وجود آنها موجب ایجاد انگیزه در بین بقیه جوانان می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. کد خبر:۱۵۳۹۷۸۳
    تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ – ۱۰:۲۳
    لرستان/
    احداث راه آهن در شهرستان کوهدشت
    ایجاد خطوط حمل و نقل ریلی از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی است که می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و افزایش مبادلات تجاری ایفا نماید.

    مدیر کل راه و ترابری استان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور توسعه اقتصادی کوهدشت راه آهن دورود- خرم آباد ، اندیمشک به راه آهن دورود ، خرم آباد ، کوهدشت ، پلدختر ، اندیمشک تغییر یافت.

    عباس رضایی افزود: با واگذاری این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء انتظار می رود این پروژه به سرعت در زمان نه چندان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد.

    تاز مینه رفت و آمد مردم و آسودگی خاطر آنها بهتر از گذشته فراهم شود.

    به گفته وی پیمانکار این پروژه مشخص شده واحداث آن درآینده نزدیک آغاز می شود./س

    • با سلام جناب آقای آزادبخت من هر جا از میر ملاس رفتم این کامنت درج شده بود مثلا میخواین با این کار ملکشاهی را خراب کنین اون دنیا باید جواب بدین
      در ضمن کدام عقل سلیم قبول میکنه با این همه هزینه وکمی جمعیت شهرستان کوهدشت راه آهن بیاد از کوهدشت وبعد به پلدختر بره….پلدختر شانس آورده تو مسیر قرار گرفته وگر نه اسمی از اون هم نبود

  2. بیاییدمنصفانه قضاوت کنیم نه مغرضانه عملکردجناب آقای ملکشاهی دراین دوره کوتا نمایندگی با دوره نمایندگی طولانی سایرعزیزان ،قصدتخریب ندارم مقایسه است خدایی به جای تخریب اگه پشتگرمی مردمی همه جانبه همراه باشدخیلی زودامورات زیرساختی موردنیازحوزه نمایندگی به نتیجه می رسدوگرنه با تلاش فراوان ابترمی ماندبیاییدمردانه کمک کنیم انتقادسازنده هم بسیاربجاست

  3. اقای امیران ،بنده قصد جانبداری از سایت میرملاس را ندارم اما واقعات شهرستان را که اظهر من الشمس است را نباید نادیده گرفت باور کنید اگر این تلنگر های سایت وزین میرملاس نباشد بعضی پیگیریها اصلا صورت نمیگیرد شما هم بجای انتقاد از سایت میرملاس به فکر بنر زدن برای نماینده باشید.موفق باشی

    • سلام دوست عزیز
      من قصد تخریب میرملاس راندارم وبه شخصه یکی از طرفداران میرملاس هستم اما این کد خبر را که اون آقا نوشته زیر تمام خبرها بود بهنظر من لازم نیست یک نظر را زیر تمام خبرها درج کنیم

  4. همه می دانند موثرترین و کارآمد ترین نماینده کوهدشت آقای ملکشاهی بوده و هست بعضی ها خواهشا به خاطر مردم هم شده دست از این تخریبها بردارند تا آقای ملکشاهی با صلابت کارهای مردم رو پیگیری کنند

  5. جناب بی طرف این همه که میگید میدونن،منظورتون فقط خودتون هستید دیگه؟!خواهشا نظر خودتون رو جمع نبندید،وقتی کسی کارش درست باشه نه با تمجید جوگیر میشه و نه با تخریب دلسرد.ما عادت داریم به هر کار نکرده ای پر و لال بدیم.

  6. کارگروهی برای حل مشگلات رومشگان و در کنار ان کوهدشت جناب ملکشاهی عزیز

  7. باتشکر از شهاب که انتقاد سازنده را چاشنی حرفهایت قرار دادی ما میر ملاس را دوست داریم چون تمام کامنتها را که بر اساس اخلاق اند رصد می کند – ملکشاهی را به خاطر پیگیری کاراش دوست داریم ولی انتقاد سازنده باعث شور و نشاط و پیشرفت شهرمان میشود .فدایتتتتتتتتتتت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.