- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی مطرح کرد: کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ورزش لرستان تشکیل شود

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات حوزه ورزش این استان شد.

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی ظهر جمعه در دیدار مسئولین هیئتهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مهم ترین ظرفیت لرستان وجود نیروهای جوان است اظهار داشت: در این راستا تقویت انجمنها و تشکلهای مردم نهاد در این استان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی حمایت از موسسات و تشکلهای مردم نهاد را دارند عنوان کرد: نمایندگان آمادگی دارند در صورت ارائه لایحه ای از طریق وزارت ورزش و جوانان به مجلس بخش جوانان را مورد حمایت قرار دهند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استان لرستان دارای ظرفیتهای فراوانی در حوزه جوانان است ادامه داد: جوانان این استان همواره در رشته های مختلف ورزشی خوش درخشیده اند و سوابق قابل اعتنایی در حوزه ورزش دارند.

ملکشاهی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان بیان داشت: در این راستا وزارت ورزش و جوانان می تواند با ایجاد زیرساختهای لازم در حوزه ورزش لرستان زمینه را برای پر کردن اوقات فراغت جوانان استان فراهم آورد.

وی با بیان اینکه متاسفانه استان لرستان در زمینه های مختلف از معدل کشوری خیلی عقب تر است تصریح کرد: در این راستا از وزارت ورزش و جوانان خواستاریم که کارگروهی به طور موقت برای رفع معضلات و مشکلات حوزه ورزش لرستان راه اندازی کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این کارگروه متشکل از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان، مسئولان حوزه ورزش و جوانان استان ظرفیتها و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و راهکارهای لازم را بیاندیشند.

ملکشاهی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی در لرستان ادامه داد: متاسفانه هم اکنون طرحهای نیمه تمام زیادی در استان به خصوص شهرستان کوهدشت وجود دارد که باید زمینه اجرای آنها فراهم شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه به ورزشکاران مدال آور لرستان تاکید کرد و گفت: این ورزشکاران باید ساماندهی شوند و نباید آنها را رها کرد چرا که وجود آنها موجب ایجاد انگیزه در بین بقیه جوانان می شود.