تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سوری : وزارت خارجه پاسخ قاطعی به فهرست تحریمی وزارت دارایی انگلیس بدهد

  • کد خبر : 48424
  • 30 فروردین 1393 - 11:29

  نماینده مردم سلسله و دلفان در واکنش به لیست تحریم های وزارت دارایی انگلیس ضد ۱۵ مقام ایرانی، گفت: وزارت خارجه پاسخ قاطعی به لیست تحریم‌های وزارت دارایی انگلیس ضد شخصیت‌های ایرانی بدهد. حجت‌الله سوری در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در واکنش به اقدام وزارت دارایی انگلیس به بهانه حقوق بشر و تمدید […]

0-(1)

 

نماینده مردم سلسله و دلفان در واکنش به لیست تحریم های وزارت دارایی انگلیس ضد ۱۵ مقام ایرانی، گفت: وزارت خارجه پاسخ قاطعی به لیست تحریم‌های وزارت دارایی انگلیس ضد شخصیت‌های ایرانی بدهد.

حجت‌الله سوری در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در واکنش به اقدام وزارت دارایی انگلیس به بهانه حقوق بشر و تمدید تحریم ۱۵ مقام ایرانی که نام او نیز در این فهرست قرار دارد، گفت:سال ۸۹ و پس از اتفاقات سال۸۸ اتحادیه اروپا لیستی ۳۲ نفره از مقامات ایرانی تهیه و به بهانه اینکه آنها در سرکوب مردم نقش داشته‌‌اند را مشمول تحریم کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه لیست وزارت دارایی انگلیس برای اولین بار است که منتشر می‌شود،تصریح کرد: به دلیل اینکه انگلیس عضو اتحادیه اروپا نیست و سعی دارد دربرخی موارد با این اتحادیه همکاری کند، اسامی ۱۵ نفری ازاشخاصی که اتحادیه اروپا منتشر کرده بوده را برداشته  و در لیست تحریم کنندگان خود قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزارت دارایی انگلیس با انتشار این لیست در زمانی که ایران و ۱+۵ در حال مذاکرات جدی هستند به دنبال تاثیرگذاری بر این روند است، ادامه داد: از یک‌سواعمال تحریم‌ها ضد شخصیت‌های کشورمان خلاف توافقات ژنو است و ازسوی دیگر وزارت خارجه باید پاسخ قاطعی به این لیست ارائه شده نشان دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خوب الحمدالله همینکه راه سرمایه گذاری را در خارج یاد گرفته ای هم خوب

  2. اقای سوری شما با پا و قدم که داشتید نه تنها باری از دوش مردم برنداشتید بل که هر روز باری بر مشکلات مردم اضافه میکنید.در دنیا را بر روی مرم بستید مردم از بار گرفتاری ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.