تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

دو انتصاب جدید در شهرداری خرم آباد

  • کد خبر : 48634
  • 01 اردیبهشت 1393 - 10:25

  محمد مهرابی شهردار خرم آباد با صدور احکامی دو معاون خود را تغییر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، شهردار خرم آباد معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری را منصوب کرد. در این راستا محمد مهرابی طی حکمی محمد فتحی بیرانوند را به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری خرم […]

 

محمد مهرابی شهردار خرم آباد با صدور احکامی دو معاون خود را تغییر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، شهردار خرم آباد معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری را منصوب کرد. در این راستا محمد مهرابی طی حکمی محمد فتحی بیرانوند را به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری خرم آباد منصوب کرد.

فتحی بیرانوند دکترای برنامه ریزی شهری دارد و پیش از این شهردار منطقه ۳ خرم آباد، مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری خرم آباد، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری خرم آباد بوده و مدرس دانشگاه است.

همچنین طی حکمی از سوی شهردار خرم آباد، معاون عمرانی شهرداری منصوب شد و آغاز به کار کرد. در این راستا فرشاد یوسفوند به عنوان معاون عمرانی شهرداری انتخاب و این مسئولیت به وی سپرده شد.

وی پیش از این معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیر اداره راه و شهرسازی بروجرد و مسئولیت شهرداری چندین شهر از شهرهای استان لرستان را در کارنامه کاری خود داشته است.

پیش از این مهندس علیرضا صادقی به عنوان معاون عمرانی شهرداری خرم آباد مشغول خدمت بود که با انتخاب یوسفوند، فعالیت وی در این مسئولیت پایان یافت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امیدوارم شهردار نیروهای بی سواد را در هر قسمت از امور شهرداری کنار گذاشته و از افراد تحصیل کرده و با تجربه و البته پاک استفاده نمایند

  2. اقای مهرابی شهرداری جای سیاسی بازی و طایفه بازی نیست …………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.