- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کریمی فر خبر داد: ۴۲۱ معلم نمونه لرستان تجلیل می شوند

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از تجلیل ۴۲۱ معلم نمونه این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، گودرز کریمی فر صبح یکشنبه جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم استان لرستان با اشاره به برنامه های این ستاد در هفته معلم اظهار داشت: در این راستا تجلیل از ۴۲۱ معلم نمونه لرستان یکی از این برنامه های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به تشکیل چهار هزار و ۲۰۳ پرونده معلم واجد شرایط تجلیل در استان لرستان عنوان کرد: از این تعداد پرونده هزار و ۵۰۹ پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به انتخاب ۲۰ معلم نمونه استانی از این تعداد گفت: همچنین پس از بررسی های انجام شده ۴۰۱ معلم نمونه از سطح ۲۴ منطقه و شهرستان سطح استان انتخاب شدند.

کریمی فر با اشاره به ملاک های انتخاب این معلمان نمونه استان لرستان بیان داشت: معلمان نمونه استان بر اساس شیوه نامه ای که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده صورت گرفته است.

وی با اشاره به این ملاک های انتخاب معلمان نمونه لرستان تصریح کرد: این ملاکها در چهار حوزه مهارتی، ارزشی، سوابق و دانش مدنظر قرار گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان مدارک تحصیلی، تالیفات، ترجمه منابع آموزشی، ارائه مقالات به همایشهای مختلف، فعالیتهای پژوهشی، سابقه خدمت، ارزشیابی سالیانه، تولیدات آموزشی، کسب رتبه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، مهارت در فناوری اطلاعات، معارف قرآنی، ایثارگری، بسیجی، خانواده شهدا و … برای تجلیل از معلمان نمونه لرستان مدنظر قرار گرفته شده است.

کریمی فر یادآور شد: در نهایت نیز یک معلم نمونه استان در سطح کشور در مراسمی مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهد گرفت.