تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

خسارت‌دیدن ۵۰۰ هکتاراز باغستان‎های انار “سیاب” کوهدشت

  • کد خبر : 48639
  • 01 اردیبهشت 1393 - 10:33

  نماینده کوهدشت در مجلس گفت: ۵۰۰ هکتار از باغستان‎های انار سیاب شهرستان کوهدشت خسارت دیده‎اند.   به گزارش میرملاس نیوز، الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو‌ با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه راه‎های استانی لرستان از امنیت مطلوبی برخوردار نبوده و در این خصوص به وزیر راه تذکراتی داده شده است.   وی با انتقاد از آسفالت […]

 

نماینده کوهدشت در مجلس گفت: ۵۰۰ هکتار از باغستان‎های انار سیاب شهرستان کوهدشت خسارت دیده‎اند.

 

به گزارش میرملاس نیوز، الهیار ملکشاهی در گفت‎وگو‌ با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه راه‎های استانی لرستان از امنیت مطلوبی برخوردار نبوده و در این خصوص به وزیر راه تذکراتی داده شده است.

 

وی با انتقاد از آسفالت نامرغوب در جاده‎های لرستان، بیان کرد: ۵۰۰ هکتار از باغستان‎های انار سیاب شهرستان کوهدشت بر اثر شدت سرما خسارت دیده و در این باره نیز به وزیر کشاورزی تذکراتی داده شده است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس ادامه داد: امروزه در کشور ما واقعاً تبعیض وجود دارد، چهار برابر شدن نرخ بیکاری در استان لرستان نسبت به معدل کشوری گواه این ادعاست.

 

ملکشاهی با اشاره به اینکه در برخی از استان‎های کشور نرخ بیکاری بالاست، تصریح کرد: در این خصوص نیز به وزیر کار و رفاه اجتماعی تذکراتی داده شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. آقای ملکشاهی ایا شما تبعیض قائل نیستید؟!!!! آیا اطرافیان شما از امکانان و سهمیه های بیشتری برخوردار نیستند؟!!!! اگه همین امروز بودجه استخدام در ادارات را به شما بدهند تبعیض قائل نمی شوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. مهدی پور عزیز چه ربطی به انار داره

    • به انار ربط نداره اما به فرمایشات اقای ملکشاهی که گفتن: امروزه در کشور ما واقعاً تبعیض وجود دارد، چهار برابر شدن نرخ بیکاری در استان لرستان نسبت به معدل کشوری گواه این ادعاست. ربط داره، البته اگه غیراز عکسای اخبار متنشونم بخونید!!!!!!!!!!!!!!

  3. وی با انتقاد از آسفالت نامرغوب در جاده‎های لرستان، بیان کرد: ۵۰۰ هکتار از باغستان‎های انار سیاب شهرستان کوهدشت بر اثر شدت سرما خسارت دیده و در این باره نیز به وزیر کشاورزی تذکراتی داده شده است.
    من که متوجه نشدم چی فرمودند

  4. لطفا با مردم صادقانه صحبت کنید در مجلس بابت وضعیت نامطلوب جاده های کوهدشت به وزیر راه وشهرسازی تذکر می دهید. در حضور مدیرکل راه و شهرسازی لرستان که در خبر شبکه افلاک اعلام شد به کرار بدلیل وضعیت مناسب جاده های کوهدشت از او تقدیر می نمایید! این دوگانگی در کلام یعنی چی؟؟؟!!!

  5. میر ملاس جان .بگو به نماینده دکترتون که اولا وزیرتعاون کار ورفاه اجتماعی درست است .ثانیا وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی فقط وفقط دبیرخانه کارگروه اشتغال می باشد وثالثا اشتغال یک شبه وبا مدیر عوض کردن شما درست نمی شود .بایستی درشهرستان کوهدشت عوامل زیر بنایی درست شود بعد به فکر اشتغال بود.

  6. سلام آقای مدیر فکر نمی کردم اینقد به منطقه کوهنانی بدبین باشی چون به نظرم شمار ا فردی دید باز می دانستم .مگه انارستان تنگ سیاب در حوزه بخش کوهنانی نیست چرا در همه خبرهای مربوط به کوهنانی اسم کوهنانی را نمی آوری.اصلاح کن متشکرم

  7. با درود، قابل توجه اونایی که هنوز خوابن! اگه ده تا کارخونه هم تو شهر بزنن مشکل بیکاری حل نمیشه ! بی تعارف بگم ما تنبل ترین مردم ایرانیم فقط منتطر دیگرانیم و یه کار راحت، پشت میز بشینیم ، لم بدیم ، دستور بدیم و … جاهای دیگه همه دست هم میگیرن ،تنگ نظر نیستن همه چیز برا همه میخان ولی اینجا… ؟ چندتا پولدار کارخونه زدن؟ چندتا تحصیل کرده اینجا موندن و فداکاری کردن؟ ما ادم فداکار و دلسوز میخایم(کم نه زیاد) که این قرهنگ توی شهر جا بیفته و منتظر دیگران نباشیم. هزار تا نماینده دیگه هم بیاد بدون مشارکت مردم بیفایده است. قابل توجه حسابهای میلیاردی؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.