تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان: ایجاد مراکز رشد، توسعه صنعت لرستان را به دنبال دارد

  • کد خبر : 48646
  • 01 اردیبهشت 1393 - 10:52

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ایجاد مراکز رشد، توسعه صنعت لرستان را به دنبال دارد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، سعید محمد‌زاده  در جلسه ضرورت راه‌اندازی مراکز رشد در خرم‌آباد، اظهار داشت: مراکز رشد در سطح استان لرستان می‌تواند، موجب پرورش ایده‌های خلاق و پرورش طرح‌ها شود. وی ادامه داد: […]

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: ایجاد مراکز رشد، توسعه صنعت لرستان را به دنبال دارد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، سعید محمد‌زاده  در جلسه ضرورت راه‌اندازی مراکز رشد در خرم‌آباد، اظهار داشت: مراکز رشد در سطح استان لرستان می‌تواند، موجب پرورش ایده‌های خلاق و پرورش طرح‌ها شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فناوری و ایجاد اشتغال در استان محرومی مانند لرستان این جلسه با حضور صنعتگران، مدیران آموزشی علمی و کاربردی کشور و کارشناسان در خرم‌آباد برگزار شده است.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعاتی که در این جلسه مطرح شده است، ایجاد فکر و ساماندهی افکار و ایده‌های جدید در راستای ایجاد مراکز رشد و توسعه این استان بوده است.

محمد‌زاده عنوان کرد: استان لرستان باید در عمل به بحث‌های مختلف در صنعت و خدمات کشاورزی ورود پیدا کند تا در زمینه تولید افزایش و ارتقاء خوبی پیدا کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان عنوان داشت: مراکز رشد با هدف پرورش ایده‌های خلاق در این استان راه‌اندازی می‌شوند.

وی متذکر شد: دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار دانشجو را در مقاطع مختلف تحصیلی داشته است که با اضافه شدن ۵ هزار دانشجوی جدید، تعداد دانشجویان این دانشگاه به ۲۵ هزار نفر رسیده است.

محمد‌زاده اذعان داشت: استان لرستان دارای ۲۸ مرکز دانشگاهی علمی کاربردی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان اضافه کرد: هدف ما در این دانشگاه مدرک‌گرایی نیست، بلکه ما به دنبال این هستیم که دانشجویان صاحب شغل شوند.

این مسئول به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: ما باید برای تحقق شعار امسال از اساتید معارف به عنوان پتانسیل‌های باارزش در ارتقای فرهنگی استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید اخلاق‌مداری و رعایت شئونات اسلامی را در برنامه‌های امسال خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به دانشگاه‌ها مربوط می‌شود، بنابراین همه دانشگاه‌ها باید با برنامه تأثیرگذار و عملی برای تحقق آن برنامه‌ریزی کنند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.