تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

طی حکمی ازسوی آیت‌الله لاریجانی؛محسن مرادی بعنوان سرپرست دادگستری کوهنانی معرفی شد

  • کد خبر : 48654
  • 01 اردیبهشت 1393 - 11:14

  دادگستری بخش کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت با حضور رییس کل دادگستری لرستان ومعاونین ایشان و ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان افتتاح شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ا ایلنا، رییس شورای قضایی لرستان در این مراسم تاکید کرد: تشکیل دادگستری ضریب امنیت را بالا می‌برد. «جعفر بدری‌» دستگاه قضایی با توسعه […]

 

دادگستری بخش کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت با حضور رییس کل دادگستری لرستان ومعاونین ایشان و ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان افتتاح شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل ا ایلنا، رییس شورای قضایی لرستان در این مراسم تاکید کرد: تشکیل دادگستری ضریب امنیت را بالا می‌برد.

«جعفر بدری‌» دستگاه قضایی با توسعه حوزه‌های قضایی در خدمت رسانی به مردم رسالتمندانه عمل کرده است و تشکیل دادگستری در شهرستان‌ها و بخش‌ها علاوه بر امکان مطلوب در دست‌رسی مردم به مراجع قضایی موجب تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها شده است وشوراهای حل اختلاف نیز در این رویه نقش به‌سزایی دارند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بی‌کاری جوانان و معضلات وابسته با این مشکل تاکید کرد: ایجاد اشتغال موثر‌ترین راه پیش‌گیری از وقوع جرایم است؛ در استان لرستان با وجود بی‌کاری شدید جوانان‌، وابستگی‌های خانوادگی و طایفه‌ای جلوی وقsوع بسیاری از جرایم را گرفته است و جمعیت زندانیان استان لرستان با استان‌های برخوردار برابری می‌کند.

بدری افزود: دستگاه قضایی استان با حمایت از سرمایه‌گذاری در جهت کاهش آمار بیکاری تلاش می‌نماید و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه مسوول هستند.

رییس دادگستری لرستان در ادامه تشریح کرد: زندان تنها راه مقابله با جرایم نیست، بایستی معاونت فرهنگی با فعالیت‌های موثر فرهنگی و معاونت اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم با اقدامات پیش‌گیرانه در خدمت به آگاهی‌بخشی اجتماعی و فردی اقدامات بیشتر و بهتری را داشته باشند.

بدری در پایان تصریح کرد: حمایت از دستگاه قضایی و انتظامی در واقع حمایت از امنیت و عدالت است، جامعه مطلوب جامعه است که امکانات به طور متوازن گسترده شده باشد و تشکیل دادگستری در بخش‌ها بر این اساس تشکیل می‌شود.

در این مراسم، قاضی «مرادی» از قضات برجسته دادگستری کوهدشت طبق حکمی از طرف آیت‌الله لاریجانی رییس محترم قوه قضائیه به عنوان سرپرست دادگستری بخش کوه‌نانی معرفی شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48654

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. درود بر ملکشاهی

    • دوستان عزیزچرا ملکشاهی!!!
      میخواید بدونید که” چه کسانی بیشتر ین زجمت رو درجهت افتتاح واستقرا دادگستری کشیده اند؟
      در وهله ی اول بایستی قدر دان آقای حمزه فیضی پور بود که اگر پیگیریهای مکرروسماجت های ایشان نبود مطمئن باشید حالاحالاها ماشاهد استقرار دادگاه در شهر کونانی نمیشدیم…نفر دومی هم که به حق زحمت فراوانی را در این را متحمل شدند آقای نصیر ی یکی ازمعاونین دادگستری استان بودند که الحق وانصاف کم نزاشتند

  2. خدارا شکر،اگر دادگاه نزدیک باشد ودادرسی سریعتر انجام گیرد از میزان نزاعها به شدت کاسته میشود

    • سلام آقای مهکی فکر کنک من و شما همکلاس بودیم یا شاید اشتباه میکنم شما پیشدانشگاهی را در چه سالی و کجا به اتمام رسوندین

  3. اغراقه،حکم ایشان را رییس کل استان لرستان میدهد نه آیت اله آملی لاریجانی!!!!!!!!!!!!!

  4. عکس انتخاب شده وچهره های انتخاب شده برای این عکس خیلی بامعنی هستند.

  5. حالا هرچی ، مهم نیست ، مهم اینه که ضریب امنیت بیشتر میشه و دادرسی زودتر !

  6. مولایی چه سمتی داره

  7. سپاس از ملکشاهی

  8. برای قاضی مرادی آرزوی موفقیت می کنم. ایشان در سمت دادستانی کوهدشت انصافأ خدمات ارزنده داشتند.

  9. به مردم کوهنانی تبریک میگویم.
    ما از جناب ملکشاهی ضمن تشکر و قدردانی خواستار پی گیری های بیشتر جهت افتتاح ادارات دیگری چون ثبت احوال،اداره کمیته امداد مستقل،کلانتری و امام جمعه هستیم.
    همچنین از کلیه کسانی که برای افتتاح دادگستری تلاش نمودن از جمله اعضای شورای شهر کوهنانی بخشدار و سایر سیاسیون صمیمانه تشکر مینمایم.

  10. خدا جناب استادفیضی پور روبرای مامردم کونانی نگه داره بخداقسم همه ی اینا کاراستادفیضی پوره ازوقتی عضوشورای شهرشده خیلی کارابرا کونانی کرده،این هم مثل بقیه زحمتاش باکاروتلاش وپیگیری اون وامابه کام بقیه تمام شد

  11. با سلام واحترام.
    این دادگستری چند سال پیش زمان جناب قبادی قرار شد بیاد اما متاسفانه با کم کاری ایشان کار متوقف شد که این دوره چون جناب ملکشاهی نفوذ بیشتری در دستگاه قضا داشتن تونستن این خدمت به مردم کوهنانی بکنن.در کنار ایشان اشخاص دیگری از سیاسین کوهنانی همچون آقای فیضی نقش داشتن.
    متاسفانه یک عده ای از سر دلسوزی و علاقه و شاید نسبت فامیلی که با جناب فیضی دارن اقدام به
    ثبت کامنت هایی راجع به ایشان میکنند که واقعا شخصیت ایشان را نابود میکنند.همه میدانند این کار ها
    در توان یک شورای شهر نیست پس الکی این کامنت ها رو نزارید.خدارو شکر هر پنج شورای کوهنانی
    انسان های با شعور وکار کشته ای هستن و دنبال خدمت به مردم میباشند.واقعا اگر دوست دار جناب
    فیضی هستید این کامنت هارو نزارید که خدای ناکرده غریبه ای که این کامنت هارو بخون فکر نابجایی
    راجع به جناب فیضی بکنن.

  12. چرا به بخش طرهان دادگستری تعلق نگرفته است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.