تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر کریمی فر: ۲۰ معلم نمونه لرستانی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

  • کد خبر : 48675
  • 01 اردیبهشت 1393 - 9:36

    به گزارش میرملاس نیوز ؛گودرز کریمی فر دیروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در خرم آباد اظهار کرد: آموزش و پرورش لرستان برای هفته معلم و در بزرگداشت مقام والای معلمان اقدام به تدوین برنامه هایی کرده است که یکی از مهمترین برنامه ها تقدیر از فرهنگیان پیشکسوت لرستان است. وی افزود: […]

 goodarz-karimi-copy

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛گودرز کریمی فر دیروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در خرم آباد اظهار کرد: آموزش و پرورش لرستان برای هفته معلم و در بزرگداشت مقام والای معلمان اقدام به تدوین برنامه هایی کرده است که یکی از مهمترین برنامه ها تقدیر از فرهنگیان پیشکسوت لرستان است.

وی افزود: مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش در هفته معلم شامل اعمال مذهبی است و از جمله این حرکت ها غبار روبی گلزارهای شهدا و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مدارس لرستان است.

کریمی فر بیان کرد: از دیگر برنامه های آموزش و پرورش لرستان ارائه میز خدمت قبل از خطبه های نماز جمعه تحت عنوان شمیم خدمت و دیدار با خانواده های معظم شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه برای معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: ۲۰ معلم نمونه استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می شوند و با همکاری اداره تربیت بدنی استان مراسم کوهپیمایی ویژه معلمان لرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره برگزاری کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان افزود: در این هفته برای معلمان لرستانی کلاس های ضمن خدمت با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می شود و موضوع انشاء با محوریت هفته معلم نیز از سایر برنامه های آموزش و پرورش لرستان است.

کریمی فر گفت: از دیگر برنامه های آموزش و پرورش لرستان انجام گفت و گوی تلویزیونی مدیر آموزش و پرورش با صدا و سیمای استان و قرائت متن پیام استاندار به مناسبت هفته معلم در مراسم صبحگاه مدارس استان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. باسلام به آقای مدیر کل لطفا کادوی روز معلم خود را تکمیل تغییرات بقیه مناطق آموزش وپرورشکه هنوز باقی مانده اندباشد فرهنگیان منتظر هستند

  2. اقای دکتر فکری به حال معلنان غیرانتفاعی بکنید میرملاس عزیز حتما در این زمینه با ایشان گفتگویی ترتیب دهید

  3. اقای دکتر فکری به حال معلمان غیرانتفاعی بکنید میرملاس عزیز حتما در این زمینه با ایشان گفتگویی ترتیب دهید

  4. پیشاپیش هفته معلم بر تمامی فرهنگیان استان لرستان و مدیر کل محترم دولت تدبیر و امید مبارک باشد

  5. به نظر بنده تغیرات مناطق کار دست مدیرکل و وزیر خواهد داد بسی تامل فرمایید.

  6. سرکارنزاریتش دکتر را وزیرش لب تیغ هست بزارید اهستع قدم وردارد تند رفتن خوب نیست عزل خوب هست اما با تدبیر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.