- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر کریمی فر: ۲۰ معلم نمونه لرستانی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند

 goodarz-karimi-copy

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛گودرز کریمی فر دیروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم در خرم آباد اظهار کرد: آموزش و پرورش لرستان برای هفته معلم و در بزرگداشت مقام والای معلمان اقدام به تدوین برنامه هایی کرده است که یکی از مهمترین برنامه ها تقدیر از فرهنگیان پیشکسوت لرستان است.

وی افزود: مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش در هفته معلم شامل اعمال مذهبی است و از جمله این حرکت ها غبار روبی گلزارهای شهدا و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مدارس لرستان است.

کریمی فر بیان کرد: از دیگر برنامه های آموزش و پرورش لرستان ارائه میز خدمت قبل از خطبه های نماز جمعه تحت عنوان شمیم خدمت و دیدار با خانواده های معظم شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه برای معلمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: ۲۰ معلم نمونه استان برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می شوند و با همکاری اداره تربیت بدنی استان مراسم کوهپیمایی ویژه معلمان لرستانی برگزار می شود.

وی با اشاره برگزاری کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان افزود: در این هفته برای معلمان لرستانی کلاس های ضمن خدمت با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می شود و موضوع انشاء با محوریت هفته معلم نیز از سایر برنامه های آموزش و پرورش لرستان است.

کریمی فر گفت: از دیگر برنامه های آموزش و پرورش لرستان انجام گفت و گوی تلویزیونی مدیر آموزش و پرورش با صدا و سیمای استان و قرائت متن پیام استاندار به مناسبت هفته معلم در مراسم صبحگاه مدارس استان است.