تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

مستند “با سیمره” رتبه نخست جشنواره نوروزی صدا و سیما را کسب کرد

  • کد خبر : 48704
  • 01 اردیبهشت 1393 - 15:49

    مراسم معرفی برترین آثار نوروزی سیما، امروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. به گزارش میرملاس نیوز، مراسم قدردانی از بهترین‌های تولیدات تلویزیونی نوروز ۹۳  با حضور معاون،مدیران و برنامه‌سازان سیما برگزار شد . در این مراسم  مستند “با سیمره”  به تهیه کنندگی و کارگردانی بهمن ابراهیمی ، رتبه نخست بهترین […]

 

 

مراسم معرفی برترین آثار نوروزی سیما، امروز در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش میرملاس نیوز، مراسم قدردانی از بهترین‌های تولیدات تلویزیونی نوروز ۹۳  با حضور معاون،مدیران و برنامه‌سازان سیما برگزار شد .

در این مراسم  مستند “با سیمره”  به تهیه کنندگی و کارگردانی بهمن ابراهیمی ، رتبه نخست بهترین مستند نوروزی شبکه های داخلی و برون مرزی سیما را کسب نمود.

برنامه های راه یافته به این جشنواره از شبکه های مختلف داخلی و برون مرزی سیما  ارزیابی وانتخاب شده بودند  که در این مراسم عوامل این برنامه ها مورد تقدیر قرار گرفتند. 

این برنامه‌ها در بخش های مختلف چون مستند، مجموعه‌های نمایشی، کودک، مسابقه و سرگرمی، معارفی و راهیان نور ارزیابی شده اند.

مستند با سیمره در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه ای به بررسی آداب ، سنن، فرهنگ و جاذبه های طبیعی و گردشگری در طول مسیر رودخانه سیمره از گاماسیاب در نهاوند تا هور العظیم در خوزستان خواهد پرداخت.  ۱۰ قسمت از مجموعه ۲۶ قسمتی مستند ” با سیمره” ایام نوروز از شبکه جهانی جام جم پخش شد .

 

برگزیدگان

مسابقات معارفی و قرآن: محمد صیرفی (مجری) و حجت الاسلام علوی (کارشناس) برنامه یاد خدا و علی اکرمی (تهیه‌کننده) و سیدوحید مرتضوی و الهام غفاری (مجریان) مسابقه چشمه‌های جاری.

مستندهای معارفی و قرآنی: علی افشاری برای تهیه مستند یک کلام حرف حساب (شبکه قرآن و معارف سیما) انتخاب شد و از حجج اسلام غیاث، دکتر رفیعی و شهاب مرادی به عنوان کارشناسان مذهبی که بیشترین همراهی را با برنامه‌های تلویزیونی و مخاطبان سیما داشتند؛ قدردانی شد.

برنامه‌های ویژه شعار سال: به دلیل تحقیق و پژوهش و انتخاب مهمانان متناسب با موضوع و استمرار هدفمند برنامه‌ها در طول تعطیلات نوروزی از محسن رفیعی برای تهیه برنامه دریچه(شبکه یک) قدردانی شد.

مسابقات تلویزیونی: به دلیل نوآوری و خلاقیت در طراحی و اجرای مسابقه از حسین آقازمانی (طراح و برنامه‌ریز)، مهدی محمدی (تهیه‌کننده) و محمدرضا احمدی (مجری) مسابقه آقای گزارشگر(شبکه سه) قدردانی شد.

مستندهای تلویزیونی: از بهمن ابراهیمی، تهیه کننده و کارگردان مستند با سیمره (شبکه جام‌جم) ونیزاز مستند حیات خانه ما (شبکه دو) قدردانی شد.

برنامه‌های صبحگاهی: برنامه صبحی دیگر(شبکه آموزش) به تهیه‌کنندگی سیدرامین ملکی موسوی و اجرای نیما کرمی (مجری) قدردانی شد.

تله‌فیلم: از شبنم عرفی‌نژاد کارگردان فیلم فصل تازه (سیمافیلم)، محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم فریادهای خاموش (شبکه دو)، رهبر قنبری و بابک نبی‌زاده برای نگارش فیلمنامه پنجره (شبکه دو) قدردانی شد.

در این بخش از سعید چنگیزیان برای بازی در تله‌فیلم دنیای بهتر و ریما رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در فیلم تلویزیونی چند روز بیشتر قدردانی شد.

برنامه‌های تحویل سال: برنامه سه ستاره (شبکه سه) به عنوان بهترین ویژه‌برنامه تحویل سال انتخاب و از احسان علیخانی (مجری و تهیه‌کننده) و علی زلقی (کارگردان تلویزیونی) این برنامه قدردانی شد.

جایزه ویژه هیأت داوران بخش برنامه‌های ترکیبی و مسابقه به برنامه قندپهلو (شبکه آموزش) اهدا و از رضا رفیع (کارشناس و مجری)، شهرام شکیبا و ناصر فیض (کارشناس) و امیر قمیشی (تهیه‌کننده) قدردانی شد.

بخش کودک و نوجوان: برنامه کلاه قرمزی ۹۳ جایزه ویژه هیات داوران در بخش کودک و نوجوان را کسب کرد و از ایرج طهماسب (کارگردان، مجری و نویسنده)، حمید جبلی (نویسنده، عروسک‌گردان و صداپیشه) و حمید مدرسی(تهیه‌کننده برنامه) قدردانی شد.

برنامه‌های ورزشی: از برنامه جام بیستم (شبکه ورزش) و مهدی توتونچی تهیه‌کننده برنامه قدردانی شد.

دوبله: بهرام زند به عنوان بهترین مدیر دوبلاژ فیلم‌های سینمایی، غلامعلی افشاریه بهترین مدیر دوبلاژ مستند، ناصر طهماسب بهترین مدیر دوبلاژ پویانمایی معرفی شدند و از حسین شایگان برای بهترین ترجمه و ویراستاری و سیدمحمد کشفی برای بهترین صدابردار و صداگذاری قدردانی شد. همچنین از حسن طرازنده و فریدالدین امامی مدیران واحدهای دوبلاژ و رپرتاژ قدردانی شد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 79در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷۹
  1. به استاد عزیزم صمیمانه تبریک میگم به امید موفقیت های بیشتر

  2. درود بر دایی هنرمندم.ایشاالله در تمامی مراحل زندگیت همچنان موفق باشی

  3. جناب آقای بهمن ابراهیمی
    کسب رتبه ارزشمند بهترین مستند نوروزی با عنوان ‘باسیمره’
    در گستره وسیع شبکه های داخلی و برون مرزی را به شما تبریک گفته
    و برایتان توفیق روز افزون آرزومندم

    • اقای پیریایی تاالان کجاتشریف داشتی.احتمالا انتخابات …..لطفا تاییدفرمایید

    • سپاس فراوان جناب حاج پیریایی بنده چه در زمان تحصیل و چه در صدا و سیما شاگرد شما بودم و بسیاری از دانسته هام رو از شما فراگرفتم …ممنونم

  4. تبریک به عموبهمن -یادسفر ویزنهار به خیر

  5. هنرمند ارجمند آقای بهمن ابراهیمی کسب این عنوان مهم را به شما تبریک می گوئیم و امیدواریم همیشه اینگونه فعال باشید.

  6. کاک بهمن تبریک میگم واقعا بین اونهمه کارگردان و تهیه کننده ی مدعی شما چنان ساده و بی ادعا نشسته بودید که کسی فکر نمیکردشما خالق مستند با سیمره باشی و به خاطر همین بی ادا و اصول بودنت بود که همه ی سالن تشویقت کردن ….خسته نباشی

  7. مرسی بهمن خان مابقی قسمتهارو هم بفرست بزاریم تو کنداکتور ۳ ….خیلی کار زیباییه انصافا خسته نباشی

  8. پسر عموی عزیز و هنرمندم این موفقیت را به شما و جامعه هنری استان لرستان از صمیم قلب تبریک می گم به امید موفقیت های بعدی شما

  9. سلام بر هنرمند دیار عزیزمان بهمن پر تلاش
    سپاس از همت والا و تلاش بی دریغ شما برای تهیه مستنداتی از شهر خوب کوهدشت عزیز.
    امید است سایر هنرمندان هم به اینگونه کارها روی آورده و معرفی نقاط خوب منطقه استمرار یافته تا باعث در معرض دید جهانی گذاشتن جاذبه ها و فرهنگ بومی جای جای شهرستان برای جلب نظر توریست و توسعه گردشگری در استان شود. از سایر محاسن این کار نیک، به کاستن از جو سنگین حاکم بر نگاه عمومی سایرین به آن دیار می کاهد. به امید موفقیت شما.

    • عرض سپاس و تشکر فراوان از حضرتعالی که همیشه به بنده لطف می فرمایید امیدوارم ( همچنانکه با دلسوزی بیان فرمودید) شرایطی مهیا بشه که هر کسی که تواناییش رو داره بتونه خدمتگزار فرهنگ و معیشت مردم نجیب کوهدشت باشه

  10. تبریک تبریک تبریک

  11. تبریک به اقای ابراهیمی -باز هم نبوغ ابراهیمی

  12. جناب آقای بهمن ابراهیمی کسب موفقیت جنابعالی در این راه ستودنی است بخاطر زحمات وساده گی وصداقتی که دراین راه متحمل شده ای همواره موفق ومویدباشید . انتخاب شما دوست گرانمایه در بین این مدعیان پرادعا ، نشانه مدیریت وبرنامه ریزی درست توسط شما وعواملتان می باشد . ازاینکه دراین جبهه هم توانسته ای کسب موفقیت نمایید وبرگ زرینی برسایر فعالیت های فرهنگی خود بیافزایی ، تبریک وتهنیت عرض نموده وازخداوندمتعال موفقیت روزافزون شما را درسایر مراحل ، خواهان وخواستاریم.

    • سپاس فراوان بر سید مروت عزیز و تمام اهالی منطقه ضرون که در ساخت مستند شیرز تا کنی کوخا واقعا لطف فرمودند به بنده

  13. درود بر بهمن ابراهیمی که نام کوهدشت و سیمره را جهانی کرد ….. من خودم در سالن همایش حضور داشتم ، و تصور نمی کردم با حضور بیش از ۷۰ کارگردان و تهیه کننده و هنرمند نظیر سیروی مقدم و علی رضا خمسه ؛ بهرام زندو……کسی نامی از سیمره ببرد…..بسیاری از کارگردانها و تهیه کننده ها منتظر شنیدن نام خودشان در بخش مستند بودند اما مجری برنامه همه را غافلگیر کرد مستند با سیمره و مستندی از شبکه دو کارهای برتر شناخته شدند دلیل برگزیده شدن مستند با سیمره هم چنین اعلام شد : به تصویر کشیدن زیبایی های بکر و کمتر دیده شده ی استان لرستان و نمایش فرهنگ بومی منطقه ….

  14. بنده به نوبه ی خودم از جناب ابراهیمی تشکر میکنم و تبریک میگم مستند الشتر شما رو دیدم خیلی جذاب و پرزحمت بود وقتی گوینده از سلسله و قلعه مظفری اسم میبرد من فقط به شما دورد می دادم ….خسته نباشی ….غار پرسک الان خیلی پرآبه تشریف بیارید

  15. سلام و تبریک خیلی منتظر دیدن این برنامه ها هستیم چرا شبکه ی استانی پخش نمی کنه ؟

  16. با سلام و تبریک به دوست هنرمند عزیزم جناب آقای ابراهیمی…باعث افتخار بودی دیروز در مراسم اختتامیه و برگزیده شدن اثرت بعنوان اثر برتر بسار خرسند شدم و لذت بردم..مجدد صمیمانه بهت تبریک میگم …سبز و پیروز باشیتا همیشه…

    • من واجب میدونم از شما جناب ملکی که یک هنر مند خوش اخلاق و متهعد به شهر و همشهریانت هستی کمال تشکر رو داشته باشم خیلی در جریان همایش زحمت افتادین ؛ خیلی خوب برگزار کردید به شما و همه ی همکاران خصوصا مجری محترم و حاج آقا شهاب مرادی خسته نباشید میگم

  17. جناب آقای ابراهیمی کسب رتبه ارزشمند بهترین مستند نوروزی با عنوان ‘باسیمره’ رو خدمت شما صمیمانه تبریک عرض میکنم. نظر به پشتکار و ظرافت نگاهی که از شما سراغ دارم به یقین موفقیت کنونی آغازیست بر موفقیتهای بزرگتر…

  18. سلام برداش بهمن عزیزودوست داشتنی هنرمندمتعهدوخلاق شهرمان،دست مریزاد و درودخداوندبرشماباد،صمیمانه تبریک می گویم و به وجودتان افتخارمی کنیم

  19. جناب آقاى ابراهیمى این موفقیت را به شما و جامعه ى هنرى لرستان تبریک عرض مى کنم،امیدوارم شاهد موفقیت هاى بعدى شما باشیم.

  20. سلام بر دوست خوبم جناب آقاب بهمن ابراهیمی ، دست مریزاد هنرمند ، همواره موفق و موید باشید،منتظر آثار بعدی شما هستیم

  21. هر دو عالم قیمت خود کرده ای
    نرخ بالا کن که ارزانی هنوز …
    ضمن تبریک این خبر خجسته توانایی هنری شما بالاتر از جشنواره هاست امید که در معرفی جلوه های زیبای طبیعی ،تاریخی ،فرهنگی دیارتان موفق باشید.

    • ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید
      هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند ….
      بی گمان با راهنمایی و عنایت و توجه و تشویق همشهریان و همکاران و دوستان گرانقدر انجام هر کار سختی میسر میشه …سپاس برشما

  22. دشت کووشت جا هنره گرمی یه دسی میتی/ هنرهنرهنرهنر، هنر هنارسی میتی
    هنرمندبااخلاق جناب ابراهیمی ، صمیمانه این موفقیت را به شما وجامعه ی هنری دیارم تبریک میگویم. همواره سربلندباشید

    • جناب آزاد بخت بسیار ممنونم انشالله قسمت کوهدشت که پخش بشه همشهریان شاهد هنر و دانش حضرتعالی در زمینه ی فرهنگ عامه خواهند شد من که در حین ضبط استفاده بردم انصافا….

  23. آقا بهمن تبریک
    با آرزوی دوام توفیقات

  24. مبارکه آقای ابراهیمی

  25. عالی بود من دیدم

  26. درود بر آقا بهمن عزیز برای این کار زیبا و ارزشمند
    همیشه سلامت باشی و ماندگار

  27. تبریک میگم جناب ابراهیمی.موفق باشید.

  28. بسیار ممنونم و سپاسگزارم از لطف همه ی سروران گرانقدر که نسبت به بنده عنایت فرمودند : آقایان حسنوند از الشتر،ع.احمد.زال پور ؛میرسلیم خدایگان ؛سماقی ؛هادی قبادی؛اسدالله آزادبخت ؛کاکائیان ؛جواد نظریان ؛بچه های گاومرو ؛ سعیدجمشیدی،سیروس امرایی؛احسان ملکی و همه ی بزرگوارن ؛ واقع مطلب اینه انتخاب این مستند به خاطر به تصویر کشیدن جاذبه های کمتر دیده شده و پرداختن به فرهنگ غنی بومی بود و بیشتر زمینه ی کار باعث برجسته تر شدن آن شده بود ؛ لرستان و به تبع کوهدشت همچنانکه جناب امانی فرمودند ظرفیت های بسیاری برای طرح و پرداخت داره که امیدوارم بنده به سهم خودم بتونم وظیفه م رو به انجام برسونم ….با سپاس مجدد از همه ی سروران

  29. تبریک میگم آقای ابراهیمی . با آرزوی موفقیت های بالا تر. موفقیت امروز شما مرحمیست بر زخم های میرملاس

  30. مایه فخر مایی ابراهیمی عزیز و هنرمند
    موفق باشی و همیشه پایدار

  31. سلام سر دبیر محترم میر ملاس باقدرددانی از زحماتتون ، راستی براتون مقدور نبود یک عکسی از رودسیمره می زدید

  32. ارادت همشهری نخبه و با استعداد کار شما برای شناساندن منطقه زیبای سیمره و زاگرس و کوهدشت از خیلی از همایشهای بیخود و پولهای هنگفتی که در بعضی نشستهای الکی خرج میشود بهتر و ارزشمندتر است خواهشاً زمان پخش آن را اطلاع رسانی فرمایید سایت وزین میربرا

  33. سلام آقا بهمن عزیز،صمیمانه تبریک عرض میکنم و آرزوی توفیق بیشتر. هنر زیباترین زبان گفتگو وارتباط است .انعکاس جلوه ها وزیباییهای جغرافیایی وطبیعی کوهدشت یک رسالت مهم است.موفق باشید

  34. مردم شهرستان کوهدشت مردمی بافرهنگ واصیلند اما با شناختی که از دور از خانواده ابراهیمی دارم ودر بعضی ادارات با تعدادی از انان برخود داشته ام به متفاوت بودن این خانواده اعتقاد دارم .

  35. جناب آقای ابراهیمی تبریک عرض می نمایم.ایام به کام

  36. درود بر بهمن نازنین و کار درست
    همیشه به افتخار و مانا باشید

  37. تشکر وسپاس از اقای ابراهیمی ،اینه که میگن کار فرهنگی مهمه ،هنرمندی از شهرمان دربین مدعیان بزرگ مستند سازکشور چهره برتر شد ونام کوهدشت را بر سرزبانها انداخت .درود بر هنرمندان کوهدشتی واقای ابراهیمی

  38. جناب ابراهیمی دوست ارجمندم شادباش و تبریکم راپذیرا باشید باعث فخر و مباهات ماست .

  39. آقا بهمن عزیزودوست داشتنی ، برتری شایسته و در خور شما را تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در این مسیر شاهد موفقیت های دیگرتان باشیم ، از اینکه توانسته اید به شکلی گویا و مستند ، عظمت و ابهت سیمره را به سمع و نظر مسولینی که متاسفانه سیمره را “پیاز آو ” می بینند ، تشکر و قدردانی داریم .
    هماره ی روزگار چون سیمره جاری و پایدار باشید .

  40. باسلام وتبریک موفقیت کسب رتبه نخست چشنواره به اقای ابراهیمی که توانسته نگاه ها را از زاویه دوربین و هنر و به شهر ودیارمان بدون هیچ ادعایی به نحو مثبت برگرداند جای تقدیر تشکر دارد خصوصا به تصویر کشیدن مناظر طبیعی وخدادادی این دیار از یاد رفته در شبکه های برون مرزی کشور که از حساسیت های خاص رسانه ای برخوردار است مهم بنظر میرسد واینجاع جا دارد از اقای دکتر طلوعی مدیریت محترم شبکه جهانی جام جم که این فرصت را در اختیا ر ایشان جهت به تصویر کشیدن مناظر واستعداد های بالقوه در راستای جزب صنعت توریست بسیار سپاسگزاریم

  41. جناب آقای استاد ابراهیمی عزیز. تبریک من به خاطر اول شدنت در دل هایی است که با شیرز و سیمره می تپند.کسب مقام اول مستند نوروزی بسی زیباتر و برازنده ی قد و قامت هنریتان است. عالی بود موفق باشید.

  42. “از کوچه‌های چرک می‌آیم
    در باز کن سر در گریبانم
    از آستینم نفت می ریزد
    کبریت روشن کن بسوزانم
    دیگر درونم یخ نمی‌بندی
    بهمن‌ترین ماه زمستانم”
    تبریک برمرد صخره و صفحه بهمن نازنینم

  43. بهمن جان موفقیتت را از صمیم قلب تبریک می گویم وبا استعدادی که از شما سراغ دارم مطمننا خیلی زود شاهد موفقیتهای دیگرت خواهم بود.انشاالله

    • سپاسگزارم از لطف حضرتعالی جناب استاد صابونی صدای گرم و گیرای شما با آنهمه تجربه ی ستودنی به مستند سیمره نیرو داد و آنراحد اقل برای خودم بارها و بارها دیدنی کرد امیدوارم بازهم زمینه ای مهیا بشه که بتونم از محضر استاد ارجمندی چون حضرتعالی بهرمند بشم

  44. سهیل از همدان :قای ابراهیمی ، واقعا خسته نباشید ! هر کی ندونه من یی می دونم شما برای این مستند کجاها رفتین و چه بلا هایی رو به جون خریدین !

  45. بهمن عزیز پسرعموی هنرمندم این موفقیت شاید بتواند گرد خستگی را که ما خانواده ات شاهد آن بودیم از تو بزداید.
    اما لیاقت تو بیشتر از اینهاست. کاش همه میدانستند تو برای ساخت این برنامه چه سختی و بی خوابی ها کشیده ای

    ضمن تبریک،

    آرزو می کنم درخت باورهایت که ریشه آن ۱۲ هزار سال قدمت هنری سرزمین مادریمان کوهدشت است پر ثمر به بار بنشیند.

    تندرست باشی

  46. صمیمانه ترین تبریکات خود را بخاطر مستند سمیر ه تقدیم می کنیم وارزوی موفقیت بایتان داریم از شیراز

    • سلام و سپاس از استادان گرانقدرم جناب لیاقت و جناب بی طرف …..خوشاشیراز و وضع بی مثالش …درود بر همه ی شیرازی های فرهیخته

  47. سلام عرض میکنم خدمت آقای ابراهیمی عزیز فکر نمیکردم کوهدشت همچین هنرمندای موفقی رو داشته باشه . بازمن تبریک

  48. آقا بهمن خسته نباشی،تبریک میگم.انشاالله واسه خبر جایزه گرفتنت تو جشنواره های بین المللی تبریک بگیم.

  49. هنرمند متعهد وبا اخلاق آقای بهمن ابراهیمی
    ضمن سلام وتبریک به شما واهالی هنر وهمشهریان عزیز
    چه زیبا وستودنی وافتخار آمیز بود زمانی که همه سراپا گوش بودند تا اسامی برترین ها را اعلام نمایند وباحضور بیش از ۷۰ گارگردان وتهیه کننده وچهره های شناخته شده ملی ومدعیان بزرگ مستند ساز . مجری ناگهان اعلام میکند :مستند « باسیمره » به کارگردانی آقای بهمن ابراهیمی به علت به تصویر کشیدن زیباییهای بکر وکمتر دیده شده ی استان لرستان ونمایش فرهنگ وآداب ورسوم و….کسب مقام نخست را نموده است .
    واین برگ زرین دیگری است برای فرهنگ وهنر کوهدشت عزیز واستانمان وبقول برادرمان حاج حکمت امانی که به یک نکته ظریف وزیبا اشاره داشته اند :«این کار نیک از جو سنگین حاکم برنگاه عمومی به سایرین آن دیار خواهد کاست ». به امید خلق چنین آثار ارزشمند ی در ابعاد مختلف فرهنگی وهنری و….از طرف دیگر هنرمندان شهرمان. پایدار باشید .

  50. سلام و عرض خسته نباشید
    مستند با سیمره را چطور دانلود کنم.لطفا کمک کنید.با تشکر موحد از نورآباد لرستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.