- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سکان هدایت آموزش و پرورش طرهان به تیمور هاشمی سپرده شد

ShowPicture-7 [1]

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی سرپرست آموزش و پرورش منطقه طرهان را منصوب کرد.

به  گزارش میرملاس نیوز ؛ گودرز کریمی فر در این حکم ضمن تقدیر از زحمات احمد علی گراوند مدیر سابق ، تیمور هاشمی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه طرهان منصوب کرد توکلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست آموزش و پرورش منطقه طرهان گفت :در مکتب مترقی اسلام مهمترین حقوقی که باید به آن پایبند بود برخورداری از معیارهای تعلیم و تربیت است که آموزش و پرورش متولی تامین و تحقق این معیارها ست . توکلی خاطر نشان کرد : اهداف و چشم اندازهای آموزش و پرورش که در سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی  به آنها تصریح شده است  مبتنی بر اخلاق مداری و رعایت موازین شرعی و دینی است .

  وی اضافه کرد :  در نظام مقدس جمهوری اسلامی  طبیعی و معمول است که دایره خدمت و مسئولیت با  حضور نیروهای جدید گسترش یابد وفرصت خدمتگزاری به افراد بیشتری داده شود . توکلی آموزش و پرورش را دستگاهی مهم و تاثیر گذار خواند که باید با خرد جمعی و تعامل با دستگاهها وائمه جمعه و جماعات اداره شود .  وی تصریح کرد : متناسب با وسعت و گستردگی  آموزش و پرورش توقعات  از آن هم بالا ست و می طلبد که با برنامه ،اهداف را پیش برد .

توکلی در پایان تاکید کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری سال جدید را تحت عنوان “سال اقتصاد و فرهنگ  با عزم ملی و مدیریت جهادی ” نامگذاری کرده اند باید با این رویکرد تلاش کرد تا رسالت و ماموریت های محوله را به بهترین نحو پیش برده و سیاست ها و برنامه های   دولت تدبیر و امید را به سرمنزل مقصود رساند . عزیزی بخشدار طرهان هم در سخنانی  مسئولیت را امتحان و آزمایشی الهی خواند و گفت : این حق طبیعی دولت هاست که متناسب با سیاست ها  و برنامه های خود ،نیروهای همدل و همراه  خود را برای پیشبرد اهدافشان  انتخاب کنند. وی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گفت : به عنوان نماینده دولت  تمام همت خود را برای پیشبرد برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت  به کار می گیرم . عزیزی داشتن سعه ی صدر را مهمترین ویژگی مدیر در نظام ارزشی اسلام خواند و گفت : باید با تاسی از دستورات دین  مبین اسلام ، کار و برنامه خود را برای رضایت خداوند پاک و خالص کرد .در ادامه گراوند مدیر سابق به بیان شمه ای از عملکرد خود در دوران تصدی مسئولیت آموزش و پرورش منطقه طرهان  پرداخت و هاشمی ،سرپرست جدید هم برنامه کاری خود را به اجمال  بیان کرد . لازم به ذکر است تیمور هاشمی از فرهنگیان بومی منطقه و تحصیل کرده رشته معارف اسلامی است .وی ۲۸ سال سابقه خدمت دارد و در کارنامه کاری خود علاوه بر داشتن مدال افتخار ۱۶ ماه حضور در جبهه های جنگِ حق علیه باطل، ۱۵ سال مدیریت و معاونت مراکز آموزشی و ۸سال معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه طرهان را دارد.