تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

غضنفری خبر داد: پیش بینی خریداری ۴۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

  • کد خبر : 48877
  • 04 اردیبهشت 1393 - 10:20

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از پیش بینی خریداری ۴۰۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مهرداد غضنفری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی می شود طی سال زراعی جاری نزدیک به ۴۰۰ هزار تن گندم در لرستان از […]

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از پیش بینی خریداری ۴۰۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مهرداد غضنفری عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی می شود طی سال زراعی جاری نزدیک به ۴۰۰ هزار تن گندم در لرستان از کشاورزان خریداری شود.

وی عنوان کرد: از ۲۰۰ هزار هکتار اراضی که در استان به صورت آبی کشت می شوند ۱۴۰ هزار هکتار و در سطح اراضی دیم ۲۰۰ هزار هکتار به کشت گندم اختصاص داده شده که با توجه به بارندگیهای مناسب پیش بینی می شود مقدار ۴۰۰ هزار تن گندم مازاد از کشاورزان خریداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان افزود: عملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز و امراض با همکاری بهره برداران کنترل شده و تا زمان برداشت محصول ادامه دارد.

وی اظهار داشت: طی بررسی های به عمل آمده لازم است در برخی مناطق استان مراکز خرید افزایش یابد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

غضنفری یادآور شد: تلاش سازمان بر این است از ۱۵ اردیبهشت مراکز خرید گندم در سطح استان شکل بگیرد و تجهیزات و ابزار کار آنها فراهم شود تا به محض شروع خرید در مناطق جنوبی استان دغدغه ای نداشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان یادآور شد: قیمت تضمین خرید هر کیلو گندم معمولی هزار و ۵۰ تومان و گندم دوروم هزار و ۸۰ تومان تعیین و بانک سپه نیز به عنوان بانک عامل معرفی شده است.

وی به کشاورزان هم استانی توصیه کرد که محصول گندم تولیدی خود را صرفا به مراکز خرید گندم تحویل دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با این کم آبی سالهای گذشته امسال اگه بشه عالیه

  2. با سلام ،لطفا به اقای غضنفری و استاندار محترم بگید از مسئولین کرمانشاهی یاد بگیرن چطور برای استخدام ناظرین تلاش کردندو۳۱۰نفر شروع بکارکه خرداد اولین حقوق استخدامیشان را میگیرند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.