تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

میزان مصرف بنزین روز ۳۱ فروردین در لرستان ۷۸ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 48878
  • 04 اردیبهشت 1393 - 10:18

  مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: میزان مصرف بنزین در استان با توجه به قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی و آخرین مهلت استفاده از این سهمیه، روز۳۱ فروردین ماه امسال ۷۸ درصد نسبت به متوسط مصرف روزانه افزایش یافت. محمدرضا موسوی خواه شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال […]

 

مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: میزان مصرف بنزین در استان با توجه به قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی و آخرین مهلت استفاده از این سهمیه، روز۳۱ فروردین ماه امسال ۷۸ درصد نسبت به متوسط مصرف روزانه افزایش یافت.

محمدرضا موسوی خواه شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در جمع خبرنگاران افزود: به طور متوسط روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین، یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت گاز و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف می شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۶۵جایگاه بنزین و ۴۷ جایگاه سی ان جی در استان وجود دارد که امسال بیش از ۴۰ میلیارد ریال در راستای احداث و ساماندهی جایگاههای استان هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به انجام طرح زیباسازی جایگاه های بنزین استان با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تصریح کرد: راه اندازی دست کم ۱۰ جایگاه جدید در استان ضروری است.

موسوی خواه اضافه کرد: به طورمتوسط برای راه اندازی هر ایستگاه پنج میلیارد ریال نیاز بوده که با این میزان اعتبار زمینه یجاد ۱۰ شغل ثابت و دائمی در هر جایگاه ایجاد می شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.