تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

هر لیتر بنزین آزاد ۱۰۰۰ تومان شد/ واریز سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی

  • کد خبر : 48946
  • 05 اردیبهشت 1393 - 11:56

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به واریز سهمیه های جدید بنزین از ساعت ۲۴ دیشب ؛قیمت های جدید بنزین سهمیه ای و آزاد را به ترتیب ۷۰۰ و یکهزار تومان اعلام کرد. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه ای نرخ های جدید فراورده های نفتی را […]

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به واریز سهمیه های جدید بنزین از ساعت ۲۴ دیشب ؛قیمت های جدید بنزین سهمیه ای و آزاد را به ترتیب ۷۰۰ و یکهزار تومان اعلام کرد.
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه ای نرخ های جدید فراورده های نفتی را اعلام کرد.

347331_186

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران آمده است: هیئت وزیران، در اجرای مصوبه مجلس شواری اسلامی در قانون بودجه سال ۱۳۹۳ نرخ های جدید بنزین، گازوئیل و CNG را برای اجرا از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری به ترتیب زیر به تصویب رسانید که بدینوسیله به اطلاع مردم شریف ایران می رساند:

گازوئیل یارانه ای هر لیتر ۲۵۰ تومان.

بنزین سهمیه ای هر لیتر ۷۰۰ تومان.

بنزین آزاد هر لیتر ۱۰۰۰ تومان.

بنزین سوپر سهمیه‌ای هر لیتر۸۰۰ تومان.

بنزین سوپر آزاد هر لیتر ۱۱۰۰ تومان.

بهای هر متر مکعب گاز CNG برای خودروها نیز ۴۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت بنزین تحویلی به خودروهای دولتی هر لیتر ۱۰۰۰ تومان خواهد بود.

همچنین سهمیه های ۴۰۰ تومانی باقیمانده در کارت های سوخت خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت ها کماکان معتبر بوده است و دارندگان کارت های سوخت می توانند این سهمیه ها را با همان نرخ ۴۰۰ تومانی قبلی از جایگاه ها دریافت کنند.

در این حال میزان سهمیه ماهانه همه خودروها طبق روال قبل خواهد بود و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۹۳.۰۲.۰۴ سهمیه کامل اردیبهشت ماه خودروهای سواری شخصی و موتوسیکلت ها به کارت های سوخت آنها تخصیص می یابد.
سهمیه بنزین خودروهای عمومی هم از زمان تغییر نرخ برای باقیمانده اردیبهشت ماه با نرخ های جدید به کارت های آنها تخصیص می یابد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=48946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. خدا بده برکت برای دولت تدبیر و یاس

  2. شیب ملایم یعنی این .لااقل ۵۰ تومان ،۱۰۰ تومان گران میشد شیب ملایم دوبرابره
    خدا به دادمان برسه از این به بعد هر چیزی چند برابر میشه ،

  3. ایا این مقایسه که ایران جز ۳کشور ارزان دنیاست از نظر انرژی با میزان بیکاری و سایر درامدها در دیگر کشورها همخوانی دارد

  4. مسولان محترم به نظر شما بهتر نیست به جای اینکه نرخ بنزین در ایران رو با کشورهای اروپایی که وارد کننده سوخت هستند با کشورهای عربی همسایه مقایسه کنید

  5. من خودم ماشین دارم ،سعی میکنم در حد ضرورت از ماشینم استفاده کنم بیشتر اوقات در ایاب و ذهاب داخل شهر کمتر ازخودرو استفاده میکنم این کار برای من چند حُسن دارد اولا روزانه در مسیر انجام کارهایک دو ساعت راهپیمایی میکنم که این کار برای سوخت وساز بدن بسیار مفید است دوما در مصرف سوخت صرفه جویی میکنم سوما در آلودگی صوتی وآلودگی هوا وایجاد ترافیک سهیم نمی شوم ولذا کمتر دچار تنش عصبی میشوم یکی ازدلایل چاقی وبالا بودن چربی خون وقند خون وتعدادی از امراض دیگر بعلت کم تحرکی و پرخوری است که متاسفانه باید عرض کنم جامعۀ ما بعلت راحت طلبی بشدت به آن مبتلا شده است قبلا که جامعۀ ما هنوز اینقدر ماشینی نشده بود جامعه ای کم توقع وپر نشاط بود ولی متاسفانه امروزه به جامعه ای کم نشاط وپرتوقع تبدیل شده است خود ماییم که ترافیک ایجاد میکنیم خودماییم که محیط زیست وزندگی خودمان را آلوده میکنیم

  6. متاسفانه فقط افزایش قیمت بنزین نیست جایگاه داران هم کم فروشی می کنند . من ازمدیرمحترم سایت خواهش می کنم این موضوع رابه جدپیگیرباشند.

  7. علتش اینست عزم اجتماعی برای مبارزه با ناهنجاریها وجود ندارد ویا بهتر است بگویم عزم اجتماعی را از ما گرفته اند هر کس برای خودش سازی میزند من بیاد دارم قبل از انقلاب اکثریت خانواده ها سالی کمتر از ده بار برنج مصرف میکردند در سرتاسر شهرستان کوهدشت تعداد اندکی ماشین عمدتا جیپ و پیکاب و تراکتور وجود داشت . دوستی ،صداقت ،صفا وصمیمیت در بین مردم حرف اول را میزد مردم بطور جدی بر عکس امروزه مراقب سُفره هایشان بودند که مبادا آلوده به مالِ حرام شود همه به فکر هم بودند دروغ ونیرنگ وریا یا نبود ویا اگر هم بود خیلی کم رنگ و غیر قابل اعتنا بود ،ای کاش آن همه صداقت و سادگی از بین مردم رخت بر نمی بست قصی القلب شده ایم برای لقمه ای نان دست به چه کارهایی که نمی زنیم ، چشم وهم چشمی دمار از روزگار مردم در آورده است یادش بخیر قبلا هیچکس بدِ کسی را نمی خواست همه خیر خواهِ هم بودیم کسی به مال کسی چشم طمع نداشت و کسانیکه دستشان به دهانشان میرسید در حد توان کمک کار بیچارگان و فقرا بودند عزت نفس آرم زندگیِ مردم بود خیلیها صورتشان را با سیلی سرخ میکردند و براحتی تن به حقارت نمی دادند دزدهای آنروزها هم به اندکی قانع میشدند و اگر هم از طرف مالباختگان مورد شک قرار میگرفتند حرمتِ قسم وقرآن را نگاه میداشتند و لب به اعتراف می گشودند بجای صدای دلخراش ماشین و موتور و دگر آلاینده ها جیک جیک گنجشکها بود و چهچهۀ بلبل وعندلیب و قمری که از مهربانی مردم با هم ،به وجد می آمدند و سر ازپا نمی شناختند آسمان هم از بارش اشک شوق دریغ نمیکرد و ما را شایستۀ کرامت خودش میدانست یادش بخیر آنروزها ……………………………………

  8. عرض شود
    هیچ دولتی دوست ندارد که با گران کردن اجناس محبوبیت خود را کم کند ولی الان فقط گزینه بد و بدتر روی میز است این دولت هم میتوانست برای عوامفریبی یارانه ها راچند برابر می کرد ولی مشابه دو سال قبل قیمت اجناس چند ین برابر می شد .
    کشور در بدترین حالت ممکن قرار گرفته است وهمه می دانیم این شرایط ارثیه دولت قبل است.تقریبا میتوان گفت اکنون کشورمشابه خانواده ای است که پدرشان رو با انبوهی از بدهی ومشکلات از دست داده و حالا معترض مادری هستیم که می خواهد به سختی آینده فرزندانش رو تضمین کند ولی متاسفانه حالا این فرزندان معتقدند که در زمان پدرشان زندگی راحت تری داشته اند غافل از اینکه عامل این مشکلات همان پدر نالایق بوده است.
    مضافا اینکه دولت روحانی همانند دولت اصلاحات سخت به قانون وقانون مداری پایبند میباشدواین گرانی بنزین مصوبه نمایندگان مجلس است که دولت راهی جز اجرای آن را ندارد،
    اگرایرادی براین گرانی بنزین وارداست که وارد هم هست باید برنمایندگان مجلس ایرادگرفت نه دولت روحانی،گرچه به زعم این حقیر دولت روحانی هم مدینه ی فاضله نیست واشکالاتی براین دولت وارداست ازجمله کنارآمدن با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ودادن وزارت کشور به آنها.

  9. خدا مری ای ایرون تشریف نیری چینه ارا اروپا باوه باوه کم سری بی ای ایرون روحانی کشتیمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.